Przetargi.pl
BZP.27155.2011 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i urządzenia zieleni wraz z wykonaniem dostawą i montażem wyposażenia dla zadania nr 138/2011 Wykonanie placu zabaw - Centrum Aktywności Dzieci i Młodzieży położonego na Równi Krupowej w Zakopanem

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2011-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.27155.2011 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i urządzenia zieleni wraz z wykonaniem dostawą i montażem wyposażenia dla zadania nr 138/2011 Wykonanie placu zabaw - Centrum Aktywności Dzieci i Młodzieży położonego na Równi Krupowej w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i urządzenia zieleni wraz z wykonaniem dostawą i montażem wyposażenia dla zadania nr 138/2011 Wykonanie placu zabaw - Centrum Aktywności Dzieci i Młodzieży położonego na Równi Krupowej w Zakopanem 3.2. Etapowanie zamówienia: 3.2.1. Etap A 3.2.1.1. Wykonanie, co najmniej 2 koncepcji architektoniczno budowlanych placu zabaw w oparciu o PFU, 3.2.1.2. Wykonanie makiet do koncepcji wybranej prze Zamawiającego, 3.2.1.3. Wykonanie projektu budowlanego na podstawie wybranej przez Zamawiającego koncepcji, 3.2.1.4. Przygotowanie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu inwestora pozwolenia na budowę, 3.3. Etap B 3.3.1. Wykonanie projektów wykonawczych stanowiących uzupełnienie i uszczegółowienie projektu budowlanego w oparciu o PFU wraz z załącznikami, 3.3.2. Wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 3.4. Etap C 3.4.1. Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej 3.4.2. Dostawa i montaż wyposażenia objętego dokumentacja projektową posiadającego wszystkie wymagane prawem atesty i dopuszczenia do eksploatacji, 3.4.3. Urządzenie zieleni na podstawie dokumentacji projektowej, 3.4.4. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej i przygotowanie kompletu materiałów do uzyskania zgłoszenia przystąpienia do użytkowania lub pozwolenia na użytkowanie obiektu. 3.4.5. Zapewnienie eksploatacji, serwisowania urządzeń i utrzymania zieleni przez okres, co najmniej 36 m-cy od daty oddania obiektów do użytkowania. 4. Przedmiot zamówienia podany w p. 2 szczegółowo opisuje: 4.1. Program Funkcjonalno Użytkowy ( PFU). 4.2. Wytyczne konserwatorskie 5. Zakres prac projektowych ujętych w etapie A obejmuje w szczególności: 5.1.1. Pozyskanie map w tym mapy do celów projektowych z wszystkimi niezbędnymi do celów projektowych naniesieniami, w tym geodezyjnym naniesieniu graficznych elementów obowiązującego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, 5.1.2. Pozyskanie aktualnych na dzień składania wniosku o pozwolenie na budowę wypisów z rejestru gruntów, 5.1.3. Pozyskanie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów i ustalenie kategorii geotechnicznych projektowanych obiektów, 5.1.4. Wykonanie, co najmniej 2 koncepcji architektoniczno budowlanych placu zabaw w oparciu o PFU, 5.1.5. Wykonanie makiet do koncepcji wybranej prze Zamawiającego, 5.1.6. Wykonanie projektu budowlanego na podstawie wybranej przez Zamawiającego koncepcji, 5.1.7. Uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich warunków zasilania i odbioru mediów, zgód, zezwoleń od zarządców sieci, dróg, konserwatora zabytków, w tym koniecznych zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów, 5.1.8. Przygotowanie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu inwestora pozwolenia na budowę, 6. Zakres prac projektowych ujętych w etapie B obejmuje w szczególności: 6.1. Wykonanie projektów wykonawczych stanowiących uzupełnienie i uszczegółowienie projektów budowlanych. 6.2. Wykonanie specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) dla wszystkich robót objętych projektem budowlanym i wykonawczym, 6.3. Wykonanie STWIOR z podaniem standardu, rodzaju, producenta materiału lub urządzenia, które Wykonawca ma zamiar zastosować przy realizacji zamówienia, 6.4. Wykonanie kosztorysów inwestorskich 6.5. Uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich zgód, zezwoleń od zarządców sieci, dróg, konserwatora zabytków w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia robót, w tym koniecznych zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów nieujętych na etapie sporządzania projektu budowlanego koniecznych do przystąpienia do realizacji zadania, 6.6. Sporządzenie wszelkich niezbędnych dokumentacji oraz projektów wynikających z p. 2.2.3. 6.7. Przedłożenie inspektorowi nadzoru dokumentów materiałów, które Wykonawca zamierza zastosować przy realizacji zamówienia i uzyskanie akceptacji Inspektora Nadzoru dla ich zastosowania, w tym zgodności z normą PN-EN 1176:2009. 7. Zakres prac i robót ujętych w etapie C obejmuje w szczególności: 7.1. Budowę ogrodzenia. 7.2. Budowę linii kablowych instalacji niskiego napięcia. 7.3. Budowę oświetlenia. 7.4. Budowę instalacji i przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci kanalizacji deszczowej - w tym drenażu. 7.5. Wykonanie monitoringu placu z podpięciem do monitoringu miejskiego. 7.6. Budowę toalet ogólnodostępnych ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z nich przez dzieci i matki z dziećmi. 7.7. Wykonanie, dostawę i montaż elementów małej architektury w tym: ławek parkowych, koszy na śmieci urządzeń zabawowych, posiadających wszelkie obowiązujące atesty i spełniających Polskie Normy w tym PN-EN 1176:2009. 7.8. .Urządzenie zieleni łącznie z zakupem i dostawą roślin łącznie z ich pielęgnacją i utrzymaniem przez okres, co najmniej 36 miesięcy 7.9. Budowę komunikacji wewnętrznej. 7.10. Ustanowienie kierownika budowy odpowiadającego za całość budowy objętej projektem budowlanym i pozwoleniem Starosty Tatrzańskiego. 7.11. Ustanowienie kierowników robót budowlanych, do których kierowania niezbędne jest posiadanie uprawnień innych niż posiada kierownik budowy. 7.12. Zapewnienie geodezyjnej obsługi inwestycji w tym wytyczenia obiektów Dokumentacji powykonawczej, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego wraz z inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego oraz adnotacja sporządzającego geodety oceniająca zgodność z zatwierdzonym Projektem Zagospodarowania w tym rzędnymi poziomu parteru obiektów kubaturowych. 7.13. Świadectw charakterystyki energetycznej dla obiektów kubaturowych obarczonych koniecznością ich sporządzania przez Prawo Budowlane z wyłączeniem wymienionym w art.5 ust.7. 7.14. Instrukcji obsługi urządzeń i regulaminu korzystania z placu zabaw również w formie tablic informacyjnych umieszczonych na obiekcie. 8. Udzielą, co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, elementy małej architektury i zieleń, objęte przedmiotowym zamówieniem 9. Zamawiający dopuszcza wynikające z przyjętej technologii zmiany w projekcie wykonawczym w stosunku do istniejącego projektu budowlanego niepowodujące istotnych odstępstw, o których mowa a w art. 36 a ust.5 Prawa Budowlanego. Zmiany wymagają akceptacji Zamawiającego oraz autorów projektu budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 10.000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych) 11.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 11.2.1. pieniądzu; 11.2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.2.3. poręczeniach bankowych; 11.2.4. gwarancjach bankowych; 11.2.5. gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.2.6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.) 11.3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 01 sierpnia 2011 r. do godz. 12°° 11.4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj 01 sierpnia 2011 r.do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). 11.4.1. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 11.5. Zwrot wadium 11.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem ,że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.5.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 11.5.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.5.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.5.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.5.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.5.5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.5.5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach