Przetargi.pl
BZP.271.49.2012 zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania 160/2011 Adaptacja budynku przy ul. Spyrkówka 20A na cele socjalne oznaczona w dalszej treści, jako zadanie nr I. na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla 001/2012 Adaptacja zespołu kontenerów na cele pomieszczeń dla osób niedysponujących lokalem mieszkalnym oznaczona w dalszej treści, jako zadanie nr II.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2012-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.49.2012 zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania 160/2011 Adaptacja budynku przy ul. Spyrkówka 20A na cele socjalne oznaczona w dalszej treści, jako zadanie nr I. na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla 001/2012 Adaptacja zespołu kontenerów na cele pomieszczeń dla osób niedysponujących lokalem mieszkalnym oznaczona w dalszej treści, jako zadanie nr II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiot zamówienia: 3.1. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania 160/2011 Adaptacja budynku przy ul. Spyrkówka 20A na cele socjalne oznaczona w dalszej treści, jako zadanie nr I. 3.2. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla 001/2012 Adaptacja zespołu kontenerów na cele pomieszczeń dla osób niedysponujących lokalem mieszkalnym oznaczona w dalszej treści, jako zadanie nr II. 3.3. Etapowanie zamówienia dla zdania I i II: 3.3. Etap A 3.3.1. Wykonanie, 2 koncepcji architektoniczno-budowlanych zagospodarowania terenu w oparciu o Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami, 3.3.2. Wykonanie projektu budowlanego na podstawie wybranej przez Zamawiającego koncepcji, w tym: 3.3.2.1. adaptacji budynku na cele noclegowni, ( zad. nr 1) 3.3.2.2. adaptacji kontenerów, postawionych w grudniu 2011 r na podstawie zgłoszenia budowy obiektu tymczasowego, na budynek mieszkalny (socjalny) z pomieszczeniami dla osób nie dysponujących lokalem mieszkalnym. 3.3.3. Przygotowanie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu inwestora pozwolenia na budowę, 3.3.4. Wykonanie projektów wykonawczych stanowiących uzupełnienie i uszczegółowienie projektu budowlanego w oparciu o PFU wraz z załącznikami, 3.3.5. Wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 3.4. Etap B 3.4.1. Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej 3.4.2. Dostawa i montaż wyposażenia objętego dokumentacja projektową posiadającego wszystkie wymagane prawem atesty i dopuszczenia do eksploatacji, 3.4.3. Urządzenie zieleni na podstawie dokumentacji projektowej, 3.4.4. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej i przygotowanie kompletu materiałów do uzyskania zgłoszenia przystąpienia do użytkowania lub pozwolenia na użytkowanie obiektu. 3.4.5. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia do użytkowania zrealizowanych na podstawie zamówienia obiektów. 3.5. Zakres prac projektowych ujętych w etapie A obejmuje w szczególności dla zdania I i II: 3.5.1. Pozyskanie map w tym mapy ewidencyjnej i mapy do celów projektowych z wszystkimi niezbędnymi do celów projektowych naniesieniami, w tym, jeżeli zajdzie taka potrzeba geodezyjnym naniesieniu graficznych elementów obowiązującego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, 3.5.2. Pozyskanie aktualnych na dzień składania wniosku o pozwolenie na budowę wypisów z rejestru gruntów, 3.5.3. Pozyskanie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów i ustalenie kategorii geotechnicznych projektowanych obiektów, 3.5.4. Wykonanie 2 koncepcji architektoniczno - budowlanych zagospodarowania terenu w oparciu o PFU wraz z załącznikami, 3.5.5. Uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich warunków zasilania i odbioru mediów, zgód, zezwoleń od zarządców sieci, dróg, w tym koniecznych zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów, 3.5.6. Wykonanie projektu budowlanego na podstawie wybranej przez Zamawiającego koncepcji zagospodarowania terenu i koncepcji wraz z decyzjami o warunkach zabudowy stanowiących załącznik do PFU, 3.5.7. Przygotowanie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu inwestora pozwolenia na budowę oraz zmianę sposobu użytkowania, 3.5.8. Projekt budowlany, jeżeli zajdzie taka potrzeba, musi spełniać warunki Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, jeżeli ten wejdzie w życie przed uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę, 3.5.9. Wykonanie projektów wykonawczych stanowiących uzupełnienie i uszczegółowienie projektów budowlanych. 3.5.10. Wykonanie specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) dla wszystkich robót objętych projektem budowlanym i wykonawczym z podaniem standardu, rodzaju, producenta materiału lub urządzenia, które Wykonawca ma zamiar zastosować przy realizacji zamówienia, 3.5.11. zyskanie w imieniu inwestora wszelkich zgód, zezwoleń od zarządców sieci, dróg, konserwatora zabytków w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia robót, w tym koniecznych zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów nieujętych na etapie sporządzania projektu budowlanego koniecznych do przystąpienia do realizacji zadania, 3.5.12. Sporządzenie wszelkich niezbędnych dokumentacji oraz projektów wynikających z p. 3.5.11. 3.5.13. Przedłożenie inspektorowi nadzoru dokumentów materiałów, które Wykonawca zamierza zastosować przy realizacji zamówienia i uzyskanie akceptacji Inspektora Nadzoru dla ich zastosowania, 3.5.14. pełnienie nadzoru autorskiego 3.6. Zakres prac i robót ujętych w etapie B dla zadania I i II obejmuje w szczególności: 3.6.1. Sporządzenie tabeli elementów rozliczeniowych robót (TER) i przedłożenie jej do akceptacji zamawiającego przed przystąpieniem do robót 3.6.2. Wykonanie wszelkich niezbędnych rozbiórek wraz z demontażem i zabezpieczeniem wyposażeniem obiektu, 3.6.3. Wykonanie wszelkich robót budowlanych adoptujących budynek na potrzeby noclegowni dla osób bezdomnych. 3.6.4. Wykonanie wszelkich robót budowlanych adoptujących istniejące kontenery na potrzeby pomieszczeń dla osób niedysponujących pomieszczeniem mieszkalnym w tym przeróbki wewnętrznej instalacji elektrycznej grzewczej na zdalnie sterowaną, 3.6.5. Budowę komunikacji i elementów komunikacji wewnętrznej. 3.6.6. Budowę, przebudowę lub remont przyłączy: energetyki, teletechniki, wody, kanalizacji sanitarnej, deszczowej w tym drenażu, 3.6.7. Wykonanie, dostawę i montaż elementów małej architektury w tym: ławek parkowych, koszy na śmieci i oświetlenia zewnętrznego 3.6.8. Urządzenie zieleni łącznie z zakupem i dostawą roślin. 3.6.9. Remont i rozbudowa ogrodzenia łącznie z budową nowych furek ,bram i elementów ogrodzenia. 3.6.10. Ustanowienie kierownika budowy odpowiadającego za całość budowy objętej projektem budowlanym i pozwoleniem. 3.6.11. Ustanowienie kierowników robót budowlanych, do których kierowania niezbędne jest posiadanie uprawnień innych niż posiada kierownik budowy. 3.6.12. Zapewnienie geodezyjnej obsługi inwestycji w tym wytyczenia obiektów Dokumentacji powykonawczej, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego wraz z inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego oraz adnotacja sporządzającego geodety oceniająca zgodność z zatwierdzonym Projektem Zagospodarowania w tym rzędnymi poziomu parteru obiektów kubaturowych. 3.6.13. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie lub skutecznego zgłoszenia do użytkowania obiektów zrealizowanych na podstawie zamówienia, 3.7. Wykonawcy udzielą, co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, elementy małej architektury i zieleń, objęte przedmiotowym zamówieniem. 3.8. Przedmiot zamówienia podany w p. 3.3. szczegółowo opisuje Program Funkcjonalno Użytkowy ( PFU wraz z załącznikami)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11. Wadium przetargowe 11.1 Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 10.000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych) 11.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 11.2.1. pieniądzu; 11.2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.2.3. poręczeniach bankowych; 11.2.4. gwarancjach bankowych; 11.2.5. gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.2.6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.) 11.3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 29 czerwca 2012 r. do godz. 12°° 11.4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.29 czerwca 2012 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach