Przetargi.pl
Bytom Odrzański Miastem Równych Szans - Rewitalizacja dzielnicy miejskiej - Osiedla 11 Listopada i Piastowskie

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-115 Bytom Odrzański, Rynek 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 068 3884022
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    Rynek 1 1
    67-115 Bytom Odrzański
    tel. 068 3884022
    REGON: 00052872900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytomodrzanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bytom Odrzański Miastem Równych Szans - Rewitalizacja dzielnicy miejskiej - Osiedla 11 Listopada i Piastowskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: - budowę i przebudowę ulic i chodników, - ułożenie linii kablowej oświetlenia ulicznego, - wykonanie kanalizacji sanitarnej, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - wykonanie sieci wodociągowej, Z WYŁĄCZENIEM WYMIANY SIECI WODOCIĄGOWEJ W CIĄGU ULICY KOŻUCHOWSKIEJ ( DR. NR 292) , - zagospodarowanie zieleni miejskiej z nasadzeniem drzew i krzewów, - wykonanie boiska wielofunkcyjnego o sztucznej nawierzchni z poliuretanu, w skład którego wchodzą: boisko do gry w piłkę ręczną, boisko do gry w tenisa, boisko do siatkówki, dwa boiska do koszykówki, ogrodzenie i piłkochwyty, drewniany obiekt pełniący funkcję magazynu sprzętu, przenośne wc, mała architektura, - wykonanie utwardzenia terenu z montażem urządzeń do uprawiania sportów ekstremalnych (mini pipe, half pyramid, fun box, gvarter pool). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe, stanowiące część III niniejszej SIWZ., na które składają się: a)projekty budowlane oraz wykonawcze, b)przedmiary robót, c)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 14.000 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych) w terminie do dnia 14.12.2009r. do godz. 9.30.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn. wykonali z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, łącznie co najmniej: - 2 roboty budowlane, z których każda będzie polegała na budowie przebudowie lub remoncie nawierzchni z kostki betonowej, brukowej lub granitowej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł. brutto, - 2 roboty budowlane, z których każda będzie polegała na budowie lub przebudowie boisk sportowych o sztucznej nawierzchni o wartości zamówienia nie mniejszej niż 600.000,00 zł. brutto, - 2 roboty budowlane, z których każda będzie polegała na budowie, przebudowie, remoncie sieci wod.kan. o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. brutto, - dysponują co najmniej czterema osobami, które posiadają uprawnienia drogowe, konstr.-budowlane i instalacyjne (wod.-kan, elektryczne) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności odnoszących się do robót objętych zamówieniem, tj. robót, drogowych, konstr.- budowlanych, a także instalacyjnych (wod.-kan., elektryczne) oraz będące członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 9 SIWZ załączonych przez wykonawcę do oferty. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem: formalno-prawnym, ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie się odbywał wg formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku wystąpienia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 8.1. lit. a - c SIWZ muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy, warunki określone w pkt 8.1. lit. d SIWZ musi spełniać każdy z wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowania, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć nw. dokumenty i oświadczenia: 1.Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, 3.Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 4.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 5.Dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje powinny zawierać informacje, określające zakres, termin wykonania oraz wartość wykonanych prac). 8.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 8., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 11. Wydruk kosztorysu ofertowego, zawierający dane wyjściowe do kosztorysowania. Dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 i 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bytom.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach