Zarząd Powiatu Pułtuskiego ogłasza przetarg
- Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 023 6921266
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Pułtuskiego
ul. Białowiejska 5 5
06-100 Pułtusk
tel. 023 6921266
REGON: 13037772900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwopultusk.org.pl; www.starostwopultusk.bip.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego przygotowującego do zdobycia Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL oraz przeprowadzenie egzaminu ECDL w ramach projektu Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych powiatu pułtuskiego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załączonego do niniejszej SIWZ wraz z załącznikiem, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, d) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 1 do formularza ofertowego), e) oświadczenie w zakresie wynikającym z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykorzystując wzór (załącznik nr 2 do formularza ofertowego). f) oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu w zakresie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do formularza ofertowego). g) oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy (załącznik nr 5 do formularza ofertowego). h) zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 6 do formularza ofertowego). i) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - Wykaz kadry dydaktycznej, którą będzie uczestniczyła w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 7 do formularza ofertowego). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował co najmniej 3 osobami posiadającymi min. wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w prowadzeniu kursów przygotowujących do uzyskania certyfikatu ECDL. j) program szkolenia (zgodny z modelem Polskiego Towarzystwa Informatycznego) (załącznik nr 8 do formularza ofertowego).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną