Przetargi.pl
Przyłącze kanalizacji deszczowej - odwodnienia terenu ulicy gminnej oraz przebudowa chodnika z jednostronnym krawężnikiem drogowym w m. Pieniężnica, dz. nr 387/1

Gmina Rzeczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 77-304 Rzeczenica, ul. Człuchowska 26
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzeczenica
    ul. Człuchowska 26 26
    77-304 Rzeczenica
    REGON: 00054543200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.rzeczenica.ibip.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przyłącze kanalizacji deszczowej - odwodnienia terenu ulicy gminnej oraz przebudowa chodnika z jednostronnym krawężnikiem drogowym w m. Pieniężnica, dz. nr 387/1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie przyłącza kanalizacji deszczowej - odwodnienia terenu ulicy gminnej oraz przebudowa chodnika z jednostronnym krawężnikiem drogowym w m. Pieniężnica, dz. nr 387/1. Na rysunku - projekt zagospodarowania działki zaznaczono właściwy zakres prac do wykonania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) projekt budowlany, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca Załącznik nr 11 do SIWZ c) przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ 1. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Wykonania przedmiotu umowy. 2) Zorganizowania zaplecza budowy oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt placu budowy. 3) Zabezpieczenia dostępu do prywatnych obszarów położonych w pobliżu placu budowy. 4) Wytyczenia geodezyjnego obiektów w terenie na własny koszt. 5) Poniesienia kosztów wszelkich prób łącznie z mediami do ich wykonania oraz na potrzeby budowy. 6) Poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego i projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 7) Poniesienia kosztów utylizacji odpadów niebezpiecznych. 8) Zagospodarowania na budowie materiałów uzyskanych z rozbiórki oraz przedstawienia ich spisu. 9) Stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzenia robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych. 10) Skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów, instrukcji, w tym bhp i p. poż. oraz kart przekazania odpadów niebezpiecznych przed zgłoszeniem robót do odbioru - 1 egz. 11) Wykonania dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem zmian nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego dokonanych podczas wykonywania robót -3 egz. 12) Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej na własny koszt. - 3 egz. 13) Wykonania i dostarczenia na własny koszt dodatkowych rysunków powykonawczych z zaznaczeniem ewentualnych zmian w stosunku do projektu budowlanego - 3 egz. 14) Przed przystąpieniem do prac dostarczenie Zamawiającemu oświadczenia o podjęciu się obowiązków kierownika budowy osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia wraz z kserokopią tych uprawnień oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Natomiast po zakończeniu prac oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu budowy. 15) Realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego ustalonego z Zamawiającym. 16) Wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz na własny koszt w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych. 17) Prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP, P. Poż. i ochrony środowiska. 18) Ubezpieczenia na własny koszt budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej od chwili przejęcia placu budowy do czasu przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji. 19) Powiadomienia właścicieli nieruchomości w obszarze oddziaływania obiektu o planowanym rozpoczęciu robót budowlanych z wyprzedzeniem, co najmniej 7 dniowym. 20) Powiadomienia na piśmie z wyprzedzeniem, co najmniej 14 dniowym właścicieli nieruchomości o zamierzonym wejściu na dany teren i uzyskaniu ich zgody w przypadku zmian właścicieli działek w okresie od dnia uzyskania poprzedniej zgody, a po wykonaniu robót uzyskania od właścicieli pisemnych oświadczeń o doprowadzeniu terenu do stanu pierwotnego. 21) Sporządzenia przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ustalonego z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego, oraz opracowanego na czas realizacji przedmiotu umowy projektu tymczasowej organizacji ruchu. 22) Pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu budowy. 23) Uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych oraz usuwanie wszelkich wad określonych podczas przeglądu przez cały okres rękojmi za wady i gwarancji. 2. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty wystąpienia zdarzenia lub okoliczności. Naruszenie powyższego obowiązku informacyjnego wiązać się może z pociągnięciem do odpowiedzialności karnej. 3. Wykonawca oświadcza, że szczegółowo zapoznał się z projektem budowlano-wykonawczym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dotyczącymi przedmiotu umowy i nie wnosi uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.rzeczenica.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach