Przetargi.pl
BUDOWĘ ULIC WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ NA OSIEDLU JEZIORNA I

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7327796 , fax. 044 7327798
  • Data zamieszczenia: 2010-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    ul. Pasaż Rudowskiego 10 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7327796, fax. 044 7327798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWĘ ULIC WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ NA OSIEDLU JEZIORNA I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ulic wraz z kanalizacją deszczową na osiedlu Jeziorna I. Zakres rzeczowy obejmuje: 1. W zakresie drogowym - budowę ulic wraz z zjazdami do posesji: - ulica Chabrowa, - ulica Daliowa, - ulica Żołędziowa (od ulicy Liliowej do ulicy Świeżej), - ulica Baśniowa (od ulicy Liliowej do ulicy Rusałki). - zjazd do posesji ul. Baśniowa nr 13. 2. W zakresie instalacyjnym - budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami do wpustów i posesji w ulicach: - ulica Chabrowa, - ulica Daliowa, - ulica Żołędziowa (od ulicy Liliowej do ulicy Świeżej), - ulica Baśniowa (od ulicy Liliowej do ulicy Rusałki). Szczegółowy zakres prac zawierają: projekt budowlany oraz Specyfikacja techniczna. I. Zakres robót drogowych obejmuje: - Roboty rozbiórkowe, - Roboty ziemne, - Warstwę odsączającą z piasku, - Krawężniki betonowe 15x30x100, - Podbudowę z kruszyw łamanych grub. 20 cm, - Budowę jezdni bitumicznych (warstwa wiążąca-4cm, warstwa ścieralna-4cm), o szerokości: - ul. Chabrowa - 5 m, - ul. Daliowa - 6 m oraz ciąg pieszo-jezdny szer. 4 m. - ul. Żołędziowa - 6 m, - ul. Baśniowa - 6 m. - Regulację studzienek i zasuw. - Zjazdy do posesji z kostki betonowej czerwonej, - Zjazd do posesji nr 13 na ul. Baśniowej, - Roboty wykończeniowe, - Oznakowanie pionowe. II.Roboty instalacyjne - budowa kanalizacji deszczowej - Roboty rozbiórkowe, - Roboty ziemne, wywóz ziemi na teren Wykonawcy, podsypka, zasypka, pełna wymiana gruntu, zagęszczenie do wskaźnika zgodnego z SST i PT, - Roboty montażowe, rury i kształtki PVC SN8, studnie żelbetowe, kineta prefabrykowana, połączenie kręgów na uszczelki, właz żeliwny z wypełnieniem betonowym z uszczelką wtopioną w korpus, osadzone szczelne przejścia, wpusty uliczne betonowe 500, zwieńczenie kl.D400, elementy betonowe z zabezpieczeniem antykorozyjnym, W wycenie należy również uwzględnić: - Roboty pomiarowe liniowe. - Roboty transportowe - Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi w miejscach budowanych sieci. - Doprowadzenie do stanu pierwotnego, uszkodzonego terenu nie objętego niniejszym zakresem robót. - Oznakowanie ulic na czas budowy oraz opracowanie projektu organizacji ruchu i poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego. - Koszty związane z wykonaniem niezbędnych badań i prób. - Inne roboty objęte wymaganą technologią, - Koszty związane z wykonaniem i montażem dwóch sztuk tablic informacyjnych o wymiarach 2,00x1,00m według załączonego wzoru. Roboty będą współfinansowane ze środków WFOŚiGW. Przedmiotem zamówienia jest całość robót określonych w projekcie budowlanym i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót . Ponadto wykonawca robót wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany jest do: - przedstawienia i uzgodnienia miesięcznego harmonogramu rzeczowo - finansowego robót, - zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę w 4 egz, na koszt własny, - opracowanie dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach dla poszczególnych branż, - uporządkowaniu terenu po zakończeniu prac, - przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji kanału deszczowego wraz z przykanalikami po ich ułożeniu oraz dołączenie raportu do dokumentacji odbiorowej (koszt ułożenia kanałów deszczowych wycenić wraz z ceną ich inspekcji), - dokonywanie odbiorów częściowych oraz robót zanikających przed ich zakryciem, - prowadzenie książki obmiarów wraz z potwierdzeniem wykonanych robót przez inspektora nadzoru i uprawnionego geodetę (szkice, pomiary geodezyjne), - uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie stosownych opłat, - właściwe oznakowanie robót, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych, - dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych, - wykonanie koniecznych badań zagęszczenia gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z wytycznymi i odrębnymi przepisami. Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77/8931-12. - Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od właścicieli tych urządzeń potwierdzenie informacji otrzymanych od Zamawiającego w zakresie planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. - Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru oraz władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie spowodowane działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla prawidłowej realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności (prace) te są odrębnie wymienione w jakimkolwiek załączonym dokumencie. Koszty zabezpieczenia terenu budowy wchodzą w zakres umowy i nie podlegają odrębnej zapłacie. Wymagania ogólne wykonania robót. - przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia, - wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym przez osoby posiadające: - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót. - wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: - Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. -Deklaracje zgodności lub certyfikaty, odpowiednie świadectwa jakości, atesty i karty gwarancyjne, recepty i ustalenia technologiczne zgodnie z SST, odpowiadające normom UE. - Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz.401) - warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z projektem budowlanym dotyczącym przedmiotowego zamówienia. Materiały przetargowe dostępne są do wglądu w Urzędzie Miasta w Biurze Inwestycji i Remontów ul. Szkolna 28,97-300 Piotrków Trybunalski pok. 36 ( tel. 0 - 44 - 732 - 18 - 31 ) Zakres prac drogowych jest mniejszy, niż określa projekt budowlany. UWAGI DO UMOWY: Za wykonanie przedmiotu zamówienia przyjęto wynagrodzenie ryczałtowe. 1. Wykonawca przez cały czas trwania umowy będzie posiadał ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy oraz złoży zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości. 2. Materiały kwalifikujące się do ponownego wbudowania należy składować w miejscu wskazanym przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Piotrkowie Tryb. ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią następujące okoliczności : 1. Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania. 4. Zostały ujawnione wady opracowania projektowego lub rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, projektem wykonawczym i przedmiarem robót o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Jeżeli zostaną ujawnione elementy infrastruktury podziemnej, dotychczas niezinwentaryzowanej w zasobach zamawiającego, będące przyczyną kolizji, których usunięcie będzie powodowało prace dotychczas nieprzewidziane. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do pkt. 1,4 i 5 również z uwzględnieniem skutków finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 26.08.2010 r. do godz. 9:00 w wysokości 30.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O/Piotrków Tryb. Nr : 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację : Wadium - przetarg nieograniczony na: BUDOWĘ ULIC WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ NA OSIEDLU JEZIORNA I b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach