Przetargi.pl
Budowa żłobka gminnego w Wojcieszkowie

Gmina Wojcieszków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-411 Wojcieszków, ul. Kościelna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 554 299, , fax. 257 554 123
  • Data zamieszczenia: 2020-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojcieszków
    ul. Kościelna 38
    21-411 Wojcieszków, woj. lubelskie
    tel. 257 554 299, , fax. 257 554 123
    REGON: 55016600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojcieszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa żłobka gminnego w Wojcieszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na „Budowie żłobka gminnego w Wojcieszkowie”. Inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr 1280, obręb 0014 – Wojcieszków. 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Budowę budynku żłobka gminnego wraz z instalacjami wewnętrznymi obejmującymi pomieszczenia żłobka, część administracyjną oraz salą zajęć korekcyjno – ruchowych – budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. 2) Budowę naziemnego zbiornika na gaz płynny z instalacją zbiornikową oraz wewnętrzną instalacją gazową w budynku; 3) Budowa instalacji wentylacji mechanicznej; 4) Podstawowe parametry budynku: - powierzchnia zabudowy – 505,0 m2; - powierzchnia całkowita – 1 013,20 m2; - powierzchnia użytkowa – 862,66 m2; - kubatura – 4 844,83 m3; 2. Szczegółowa charakterystyka i zakres realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym i zgodnie z: a) przedmiarami robót, b) projektem budowlanym; c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; d) niniejszą SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium (zgodnie z art. 45. ust. 2 ustawy). 2. Wadium dla przedmiotu zamówienia wynosi: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 26 maja 2020 r. do godz. 12:00. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) W pieniądzu – w formie przelewu należy wpłacać na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym Trzebieszów, Oddział w Wojcieszkowie, Nr konta: 68 9206 0009 5500 3304 2000 0050; Na przelewie należy umieścić informację: "Wadium – budowa żłobka gminnego w Wojcieszkowie”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt. 4.1. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji; 5) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego” gdy: a. wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; lub b. wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; lub c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; lub d. wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6) Postanowienia ppkt. 5. stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 4. pkt. 2) i pkt. 5). 8. W przypadku, gdy gwarancja lub poręczenie, o których mowa powyżej, nie określą którejkolwiek z sytuacji opisanych w pkt. 7. ppkt. 5), zamawiający uzna, że oferta wykonawcy nie została zabezpieczona wymaganym wadium. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione przez wykonawcę w pieniądzu przelewem, zaleca się dołączenie do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę składającego ofertę. 10. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy Wojcieszków, ul. Kościelna 46, 21-411 Wojcieszków, w kancelarii pok. nr 1, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych w postępowaniu na wezwanie zamawiającego, przez wykonawcę, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, w odniesieniu do tych podmiotów, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp tj. braku podstaw do wykluczenia. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, w odniesieniu do tych podmiotów, dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp tj. brak podstaw do wykluczenia. 2. Dokumenty składane przez wykonawcę, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a. 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy. 2) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia zobowiązanie podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które określa w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) Zamawiający, na podstawie złożonego zobowiązania lub innych dokumentów lub oświadczeń, dokona oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 3. Wykonawcy i podmioty mające siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty o których mowa w rozdziale 7 cześć I.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach