Przetargi.pl
BUDOWA ZEWNĘTRZNEJ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ ULICY SŁONECZNEJ W GRYFOWIE ŚLĄSKIM

Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-620 Gryfów Śląski, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7813185
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski
    Rynek 1 1
    59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7813185
    REGON: 00052860000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ZEWNĘTRZNEJ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ ULICY SŁONECZNEJ W GRYFOWIE ŚLĄSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na budowie zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej dla ul. Słonecznej w Gryfowie Śląskim wraz z odtworzeniem nawierzchni. Projektowana zewnętrzna sieć sanitarna odbierać będzie ścieki sanitarne pochodzące z budynków mieszkalnych. Główny kolektor DN 200 o długości 316,5 mb zostanie włączony do istniejącej studzienki betonowej, kanalizacyjnej znajdującej na działce nr 216/51 o rzędnych 317,87 - 315,05 m n.p.m. Zwieńczenie studzienki należy wynieść ponad poziom terenu. Rzędna terenu w miejscu posadowienia studni wynosi 317,87 m n.p.m., natomiast obecnie rzędna włazu wynosi 317,37 m n.p.m. Projektuje się 10 przyłączy kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 61,5 mb. Sieć kanalizacyjna sanitarna projektowana jest w pasie drogowym, biegnie również przez nieużytki. Zagłębienie kanałów zaprojektowano w taki sposób, aby zapewnić minimalne przykrycie 1,20 m oraz zapewnić minimalny spadek zapewniający samoczyszczenie przewodów kanalizacyjnych. Rurociągi posadowione są na głębokości od 1,36 m do 2,53 m poniżej poziomu gruntu. Przyjęto rurociąg o średnicy DN 200, dla którego minimalny spadek zapewniający samoczyszczenie się rur wynosi i = 0,95% - dla fi 200 Szczegóły w dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium zostało ustalone w wysokości : 4 tyś. zł.(cztery tysiące złotych) Wadium może być wnoszone : 1. w pieniądzu, 2. gwarancjach bankowych 3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 4. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Wykonawca wniesie wadium w terminie do dnia 05.08.2009 roku do godziny 09.30. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443 w terminie umożliwiającym wpływ na konto zamawiającego. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 - Prawa zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca: 2.1 Wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował min. dwa zamówienia polegające na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej, w tym min. jedno zamówienie o wartości min. 170 tyś. zł. brutto, oraz przedstawi dokumenty poświadczające, że usługi te zostały wykonane należycie ( zał. nr 5 ). 2.2 Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem (zał. 4 ): 2.2.1 samochód samowyładowczy o ładowności powyżej 5 t. 2.2.2 koparka samojezdna o poj. łyżki min. 0,40m3 2.2.3 walec wibracyjny samojezdny 2.3 Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zał. nr 3): 2.3.1 min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi z zakresu instalacji wodno-kanalizacyjnych. 2.3.2 operator koparki 2.3.3 operator walca statycznego Do wykazu należy dołączyć dokumenty poświadczające uprawnienia zawodowe wszystkich wymienionych osób, a w przypadku kierownika budowy również zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda by: 3.1. Wykonawca wykazał, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 tyś. zł. 3.2. Wykonawca wykazał posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 100 tyś. zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - (zał. nr 1) 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24 ust. 1,2 ustawy PZP -( zał. nr 2) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie z załącznikiem nr 5 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (zał. nr 4 ) 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w załączniku nr 4 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (zał. nr 3) 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument poświadczający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 tyś. zł. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 100 tyś. zł. 12. Informacja na temat podwykonawców (zał. nr 6) 13. Szczegółowy kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach