Przetargi.pl
Budowa Zespołu Placówek Oświatowych w Czernichowie - etap I

Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-070 Czernichów, ul. Gminna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 702 105 , fax. 122 702 324
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
    ul. Gminna 1
    32-070 Czernichów, woj. małopolskie
    tel. 122 702 105, fax. 122 702 324
    REGON: 53498300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Zespołu Placówek Oświatowych w Czernichowie - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. „Budowa Zespołu Placówek Oświatowych w Czernichowie - etap I”. 2. Przedmiotowe postępowanie obejmuje budowę etapu 1 (w dokumentacji projektowej A1 i A2), czyli budowę szkoły podstawowej z zapleczem gastronomicznym, biblioteką i administracją oraz zagospodarowaniem terenu. 3. Opis inwestycji: 1) Budynek usytuowany został w centralnej części działki jako obiekt niepodpiwniczony, posiadający dwie kondygnacje naziemne. Aby zapewnić czytelność funkcjonalną i dogodny układ komunikacji został on rozdzielony na dwie bryły powiązane obszernym łącznikiem, w którym zlokalizowane jest główne wejście do obiektu. 2) We wschodnim skrzydle (A1) usytuowano część dydaktyczną szkoły podstawowej. W głównym holu zlokalizowano otwartą klatkę schodową prowadzącą na drugą kondygnację oraz wyodrębniono pomieszczenia szatniowe dla uczniów w których przewidziano 736 szafek typu „L”. Z holu dostępne są również sanitariaty męskie i damskie, winda osobowa oraz pokój nauczycielski z którego wyodrębniono niewielką szatnię oraz zaplecze socjalne dla pedagogów. W dalszej części budynku, przez którą wzdłuż osi prowadzi szeroki korytarz, znajduje się 11 sal dydaktycznych przystosowanych dla dzieci w klasach 1-6. Osiem z pomieszczeń to sale przeznaczone do nauczania początkowego oraz przedmiotów nie wymagających dodatkowego, specjalistycznego wyposażenia. Pozostałe trzy to kolejno: świetlica, sala komputerowa oraz sala przeznaczona do wykładania przedmiotów przyrodniczych oraz techniczno- plastycznych. W tej części budynku znajdują się dwa wyjścia na podwórko szkolne. Na drugiej kondygnacji mieszczą się sanitariaty oraz 9 sal zaprojektowanych dla młodzieży klas 7-8. Sześć z nich zostało zaprojektowane w takim samym układzie, umożliwiającym funkcjonalne ułożenie niezbędnych mebli szkolnych (ławki, krzesła, tablice). Dwie kolejne to sale z dodatkowym wyposażeniem umożliwiającym prowadzenie przedmiotów wymagających pracy laboratoryjnej oraz przeprowadzania doświadczeń czy też zajęć technicznych. Ostatnia z nich to sala przeznaczona do lekcji muzyki, w której zaostrzono wymogi dotyczące akustyki. Ma to na celu komfort zarówno prowadzenia zajęć jak i nierozprzestrzenianie się hałasu do innych pomieszczeń. Na tę kondygnację prowadzą dwie klatki schodowe, jedna z nich jest klatką schodową otwartą, połączoną z korytarzem, druga usytuowana na końcu korytarza jest klatką wydzieloną. 3) W drugim skrzydle (A2) usytuowano zaplecze gastronomiczne, bibliotekę i strefę administracyjną. Biblioteka znajduje się w południowej części budynku - częściowo przeszklona od strony holu, z niewielkimi oknami od podwórka. Przewidziano w niej niewielką czytelnię dla około 18 osób oraz kącik komputerowy z 6 stanowiskami. Po przeciwległej stronie holu zlokalizowano strefę administracyjną mieszczącą m. in. sekretariat, gabinety dyrektora i wicedyrektora, gabinet psychologa i logopedy oraz gabinet pomocy przedmedycznej. Wydzielono również specjalne pomieszczenie przeznaczone na spotkania z rodzicami. Równolegle do tej strefy znajduje się część gastronomiczna. Mieści ona stołówkę z miejscami na około 80 osób, pomieszczenia dla pracowników obejmujące zmywalnie, kuchnię z miejscem do przygotowania i wydawania posiłków oraz magazyn z wyjściem bezpośrednio na zewnątrz. Strefa wyposażona jest również w zaplecze sanitarne dla pracowników. Posiłki przygotowywane będą poza placówką i dostarczane na zasadzie cateringu. 4) Dane liczbowe: a) Zestawienie powierzchni: etap A1 (szkoła podstawowa – część dydaktyczna) – 3 458,97 m² + etap A2 (szkoła podstawowa – część ogólna i administracyjna) – 1 316,75 m² = Razem: 4 775,72 m², b) Powierzchnia użytkowa: etap A1 (szkoła podstawowa – część dydaktyczna) – 1 610,82 m² + etap A2 (szkoła podstawowa – część ogólna i administracyjna) - 552,56 m² = Razem: 2 163,38 m², c) Powierzchnia zabudowy: etap A1 (szkoła podstawowa – część dydaktyczna) – 1 653,46 m² + etap A2 (szkoła podstawowa – część ogólna i administracyjna) – 1 100,18 m² = Razem: 2 753,64 m²; d) Powierzchnia wewnętrzna: etap A1 (szkoła podstawowa – część dydaktyczna) – 2 575,00 m² + etap A2 (szkoła podstawowa – część ogólna i administracyjna) – 1 015,39 m²= Razem: 3 590,39 m², e) Kubatura: etap A1 (szkoła podstawowa – część dydaktyczna) – 14 235,80 m3 + etap A2 (szkoła podstawowa – część ogólna i administracyjna) – 6 695,33 m3 = Razem: 20 931,13 m3; f) Nawierzchnie projektowane – drogi, place, parkingi chodniki: powierzchnia projektowanych terenów utwardzonych (place, chodniki) na terenie objętym opracowaniem (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej) – 2 846,00 m2, w tym: tereny utwardzone etap A 784,00 m². 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: 1) projekt budowlany – załącznik 8 do SIWZ; 2) przedmiar robót – załącznik 9 do SIWZ. 5. Zadanie obejmuje również: 1) opracowywanie dokumentacji wykonawczej dla wykonywanych robót budowalnych, 2) doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego i uporządkowanie terenu budowy, 3) zorganizowanie zaplecza budowy, 4) opracowanie planu BIOZ, 5) zabezpieczenie terenu budowy, 6) obsługę geodezyjną (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza) – 3 kpl., 7) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym instrukcji eksploatacji urządzeń – 3 kpl., 8) przeprowadzenie szkolenia dla pracowników, którzy będą obsługiwać urządzenia. 6. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlanymi; 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiarami robót; 4) warunkami pozwolenia na budowę z dnia AB.V.1.2015.2018 z dnia 22.02.2018 r.; 5) warunkami innych decyzji administracyjnych wydanych dla niniejszych inwestycji; 6) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 7) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 8) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 7. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 9. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, w okresie gwarancji zapewnia wykonywanie czynności konserwacyjnych oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji technicznej, instrukcjach, kartach gwarancyjnych, itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. Czynności te będą dokonywane nieodpłatnie, w tym nieodpłatnie będą zapewnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub producentów urządzeń wszelkie materiały eksploatacyjne lub urządzenia, które zgodnie z ich specyfikacją muszą zostać wymienione w okresie gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 100000,00 zł (sto tysięcy 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Kosztorys ofertowy - obligatoryjnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach