Przetargi.pl
„BUDOWA ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH Z MIEJSCAMI POSTOJOWYMI” W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ-WYKONAJ

Miejskie Budownictwo Mieszkaniowe Spółka z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Toruńska 148
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 423 20 23
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Budownictwo Mieszkaniowe Spółka z o.o
    Toruńska 148 B107
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 423 20 23
    REGON: 367220450
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbm.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „BUDOWA ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH Z MIEJSCAMI POSTOJOWYMI” W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ-WYKONAJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z miejscami postojowymi przy ul. Stodólnej 72-76 we Włocławku wraz z instalacjami, sieciami i przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą. Przedmiotowa inwestycja realizowana będzie na terenie działek nr 66/2, 67/1, 67/6, 68/2, 69/4 KM-47. Dla powyższych terenów opracowany jest aktualny obowiązujący Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego nr 48 – Uchwała nr IX/73/11 Rady Miasta Włocławek z dnia 9 maja 2011 roku, tereny oznaczone symbolami IV/3MW-U oraz IV/4ZP/KD-GP. W zakres projektowy wchodzi wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (w ilościach po 5 egzemplarzy każdego opracowania, wraz z wersją elektroniczną CD), w zakresie niezbędnym dla uzyskania pozwolenia na budowę oraz wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji budowy budynków. Założenia do projektowania i budowy: Budynek mieszkalny czteroklatkowy, lokal usługowy na parterze oraz komórki lokatorskie. Miejsca parkingowe zewnętrzne dla mieszkańców oraz dla użytkowników lokalu otwarte oraz miejsca wewnętrzne zadaszone (garaże). W budynku planuje się 50 lokali. Segment I- budynek mieszkalny dwuklatkowy- w jednej klatce 7 mieszkań, w tym 3 na poddaszu, w drugiej 11, w tym 3 na poddaszu– ogółem 18 mieszkań. Dodatkowo- 8 miejsc parkingowych (garaży) zadaszonych na parterze. Miejsca parkingowe dla pozostałych mieszkań- otwarte. Segment II- budynek mieszkalny dwuklatkowy, w każdej klatce po 2 mieszkania na parterze, 6 mieszkań na kondygnacjach +1 i +2 i po 3 mieszkania na poddaszu- ogółem 22 mieszkania. Dodatkowo 8 miejsc parkingowych (garaży) zadaszonych w parterze. Miejsca parkingowe dla pozostałych mieszkań- otwarte. Segment III- lokal usługowy na parterze (dostępny z zewnątrz i od wewnątrz- z klatki schodowej), oraz 9 mieszkań na 3 kondygnacjach naziemnych, w tym na poddaszu użytkowym- ogółem 9 mieszkań. Dodatkowo na każdej kondygnacji zaplanowano po jednej komórce lokatorskiej dla każdego mieszkania. Miejsca parkingowe dla mieszkańców oraz użytkowników- otwarte. Standard wykończenia budynku- standard deweloperski. Powierzchnie i układ mieszkań pokazano na rzutach kondygnacji. Budynek w technologii tradycyjnej, z cegły silikatowej lub z bloczków gazo-betonowych, stropy żelbetowe, więźba dachowa tradycyjna, pokrycie dachówką bitumiczną, ceramiczną lub blachą dachową. Budynek niepodpiwniczony bezpośrednio nad powierzchnią terenu. Wszystkie mieszkania wyposażone ciepłą wodę i centralne ogrzewanie sieci miejskiej. Ściany zewnętrzne kondygnacji poddasza- metodą kanadyjską (rama drewniana i wypełnienie wełną mineralną), elewacja drewniana, z drewna impregnowanego ciśnieniowo. Stolarka na kondygnacji 0 – aluminiowa, zarówno mieszkania jak i lokal usługowy, na pozostałych kondygnacjach – profile PCV. UWAGA: 1. przewiduje się częściowe odbiory budynku wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie; 2. wykonanie projektu oraz przekładka instalacji sieci podziemnych kolidujących z projektowanym budynkiem, leży w gestii wykonawcy; 3. dla terenu pod planowaną inwestycję zostały wykonane badania gruntu – zał. nr 6 do SIWZ; 4. nie przewiduje się projektowania i budowy etapowej jak wstępnie określono w programie funkcjonalno-użytkowym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: program funkcjonalno-użytkowy, koncepcja a także opisy techniczne – zał. nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy – zał. nr 5 do SIWZ. 3. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem” (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), dotyczących: - wykonywania robót budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, - wykonywania robót instalacyjnych przewidzianych w realizacji przedmiotowego zamówienia, - wykonywania robót wykończeniowych. Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowlanych przedłoży Zamawiającemu: - imienny wykaz osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę, ze wskazaniem formy zatrudnienia - wielkości etatu wraz z określeniem czynności jakie będą te osoby wykonywać w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec zmianie. 5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, to jest: wykonania robót budowlanych związanych z doprowadzeniem budowy do stanu surowego otwartego. 6. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca udzieli minimum 5 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. Okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu. Najdłuższy możliwy termin gwarancji i rękojmi wymagany przez Zamawiającego – 7 lat Najkrótszy możliwy termin gwarancji i rękojmi wymagany przez Zamawiającego – 5 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 180.000,00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia 22. grudnia 2017 r. do godz. 10:00. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 3. Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach