Przetargi.pl
Budowa zespołu boisk wraz z placem zabaw, siłownią zewnętrzną i infrastrukturą techniczną w Brześciu Kujawskim

Gmina Brześć Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-880 Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 231 63 10 , fax. 54 231 63 24
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brześć Kujawski
    pl. Władysława Łokietka 1
    87-880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 231 63 10, fax. 54 231 63 24
    REGON: 91086681500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zespołu boisk wraz z placem zabaw, siłownią zewnętrzną i infrastrukturą techniczną w Brześciu Kujawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres projektu obejmuje budowę kompleksu sportowo-rekreacyjnego na terenie osiedla Falborek w Brześciu Kujawskim, w tym budowa: - treningowego boiska piłkarskiego (murawa z trawy naturalnej, boisko o wymiarach w liniach pola gry 45x90m), - boiska wielofunkcyjnego (koszykówka + siatkówka, boisko z nawierzchni poliuretanowo-gumowej o wymiarach 19,1x32,1m z uwzględnionymi w obrysie strefami wybiegu), - budynku sanitarno-szatniowego (powierzchnia zabudowy - 113,7m2, szerokość elewacji frontowej - 5,94m, szerokość elewacji bocznej - 19,15m, wysokość - 4,15m, kubatura - 366,8m3, ilość kondygnacji - 1), - placów zabaw (plac zabaw dla dzieci młodszych o powierzchni 404m2, plac zabaw dla dzieci starszych o powierzchni 343m2, piaskownica, zestaw zabawowy wielofunkcyjny, strefa relaksu itp.), - obiektów małej architektury wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi (odwodnienie terenu, oświetlenie, monitoring, utwardzenie terenu, ogrodzenie terenu) oraz budową miejsc parkingowych. Ponadto realizacja zamówienie obejmuje zakup i dostawę sprzętu niezbędnego dla prawidłowego utrzymania i funkcjonowania boiska sportowego o nawierzchni naturalnej, w tym: - kosiarka samojezdna (silnik o mocy min. 22KM, napęd na tylne koła, noże o szerokości roboczej min. 100cm, min. 5-stopniowa regulacja wysokości koszenia, kosz na trawę o pojemności min. 300l) - 1 szt.; - wózek do malowania linii boiska z wałkiem (wyposażony w system rolek równomiernie malujących linię, szerokość malowania 10cm, pojemność zbiornika min. 15l, koła pompowane) - 1 szt.; - zestaw do samoczynnego nawadniania - 2 kpl.; - elektroniczna (LED) tablica wyników na boisko sportowe (wymiary min. 280cm x 140cm, kolor wyświetlaczy: czerwony, funkcja zegara czasu rzeczywistego, czytelność min. 100m, funkcje sportowe: wyświetlanie czasu gry w trybie START - STOP, programowanie dowolnego czasu gry, wyświetlanie dwucyfrowego wyniku). Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót budowlanych. Termin płatności: 60 dni przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP). Okres gwarancji: minimum 60 miesięcy oraz okres rękojmi wydłużony o 1 miesiąc ponad okres gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 120-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 1 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. 3. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Formularz oferty - Wykonawca jest zobowiązany złożyć formularz oferty zgodny z załączonym do SIWZ wzorem. 5. Kosztorys ofertowy - Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierającego wycenę wszystkich pozycji występujących w załączonym do SIWZ kosztorysie. ponadto do kosztorysu ofertowego należy dopisać i wycenić elementy wyposażenia boiska sportowego o nawierzchni naturalnej, w tym: kosiarka samojezdna - 1 szt., wózek do malowania linii boiska z wałkiem - 1 szt., zestaw do samoczynnego nawadniania -2 kpl., elektroniczna (LED) tablica wyników na boisko sportowe - 1 szt. Brak wypełnienia i określenia wartości w pozycji kosztorysu bądź samowolne wprowadzanie nowych pozycji do kosztorysu spowoduje odrzucenie oferty. Podmioty zagraniczne: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach