Przetargi.pl
Budowa zespołu boisk wielofunkcyjnych-Moje boisko ORLIK 2012 w m.Krzemlin gm.Pyrzyce

Gmina Pyrzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 74-200 Pyrzyce, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 570 10 20 , fax. (091) 570 01 54
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyrzyce
    Plac Ratuszowy 1 1
    74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 570 10 20, fax. (091) 570 01 54
    REGON: 81116857110000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zespołu boisk wielofunkcyjnych-Moje boisko ORLIK 2012 w m.Krzemlin gm.Pyrzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o pow. całkowitej 1860 m2( pole gry 26,0 x 56,0 m) - podbudowa przepuszczalna - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. - nawierzchnia do piłki nożnej nawierzchnia syntetyczna typu(sztuczna trawa) o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej. - Wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11 m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) Podbudowa : I Wariant - Podbudowa przepuszczalna II Wariant - Podbudowa nieprzepuszczalna z drenażem liniowym Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym.105 x 180 cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa,montowana w tulejach - 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki,aluminiowe wielofunkcyjne(badminton,tenis,siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuk Wyposażenie do piłki ręcznej - bramki aluminiowe mocowane w tuejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 3.Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg.dokumentacji projektowej. 4.Oświetlenie terenu Oświetlenie terenu - obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m.Szczegółowe rozwiązania wg.dokumentacji projektowej. 5.Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener(na odpadki stałe)-kostka polbrukowa gr.min 6 cm,na podbudowie z piasku i kruszywa,zamknięta obrzeżem betonowym.Szczegółowe rozwiązania wg.dokumentacji projektowej. 6.Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 7. Budowa budynku sanitarno-szatniowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warumki określone w art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Pzp,tj.: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 30.06.2009r.a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy-w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej,z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania(wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ) Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie(referencje, protokoły odbioru, itp.), - dysponują osobą(osobami posiadającą) posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach : 1) konstrukcyjno- budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero,potwierdzone za zgodność z oryginałem ,takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego,potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN 3. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie,iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w dziale V ust 1 pkt 1.2 SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 4, 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w dziale V pkt 1.3. SIWZ, uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń z właściwych okręgowych izb samorządu zawodowego wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 5,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyrzyce.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach