Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibach Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4886333, 4886301 , fax. (091) 48 93 831, 4893832
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4886333, 4886301, fax. (091) 48 93 831, 4893832
    REGON: 81048167900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibach Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibach Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych, we wszystkie dni robocze w roku w systemie poniedziałek - piątek (w poniedziałki od godz. 16.30, w pozostałe dni tygodnia od godz. 15.00), jak również w sobotę, jeśli stanowiono by ją dniem roboczym. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych i korytarzy - zamiatanie, zmywanie bieżących zabrudzeń z użyciem środków doczyszczających, utrzymanie konserwacji powierzchni: 2.1.1. codzienne zamiatanie i zmywanie pomieszczeń biurowych, korytarzy i klatek schodowych (pokrytych wykładzinami PCW, lastriko lub płytkami ceramicznymi), 2.1.2. sprzątanie w pomieszczeniach piwnicy: korytarz, pokój socjalny, palarnia, łazienka (dotyczy budynku biurowego ZBiLK ul. Mariacka 25), 2.1.3. codzienne odkurzanie wykładzin; 2.2. codzienne wycieranie kurzu z biurek, parapetów, mebli i innych przedmiotów; 2.3. codzienne sprzątanie i dezynfekowanie pomieszczeń WC, uzupełnianie mydła w pojemnikach oraz wywieszanie nowego papieru toaletowego i ręczników papierowych zakupionych przez Zamawiającego; 2.4. codzienne mycie glazury; 2.5. mycie drzwi do wszystkich pomieszczeń oraz drzwi wejściowych - 1 raz w miesiącu; 2.6. mycie okien i ram okiennych 4 razy w roku (raz na kwartał); 2.7. codzienne mycie szyb w głównych drzwiach wejściowych do budynku; 2.8. codzienne opróżniania koszy na śmieci z wymianą zakupionych przez Wykonawcę worków; 2.9. froterowanie i polerowanie podłóg - konserwacja środkami utwardzającymi (powłoki akrylowe) z zastosowaniem maszyn nisko obrotowych - raz w miesiącu dotyczy całości powierzchni posadzek pokrytych wykładzinami PCV w obiektach wskazanych przez Zamawiającego; 2.10. doczyszczanie posadzek korytarzy, klatek schodowych pokrytych płytkami ceramicznymi - terakota lub lastryko maszynami nisko obrotowymi - raz w miesiącu; 2.11. zamiatanie, zmywanie bieżących zabrudzeń z użyciem środków doczyszczających, utrzymanie konserwacji powierzchni podłóg w pomieszczeniach archiwalnych i gospodarczych - raz w miesiącu o powierzchni 45 m2 dotyczy budynku biurowego ZBiLK przy ul. Mariackiej 25; 2.12. codzienne zamiatanie i zmywanie podestu i schodów wejściowych do budynku ZBiLK przy ul. Mariackiej 25; 2.13. serwis dzienny we wszystkich obiektach przez około 1 godz. - codziennie - przez wyznaczoną przez Wykonawcę osobę w okresie: jesienno - zimowo - wiosennym, od 01 października 2009 r. do 31 marca 2010 r. Pracownik Wykonawcy do dyspozycji Zamawiającego w godzinach: 1130 - 1230 codziennie - czynności wykonywane w zależności od potrzeb Zamawiającego (sprzątanie korytarzy, WC - na wszystkich piętrach oraz innych pomieszczeń w miarę potrzeb w przypadku nieprzewidzianych okoliczności); 2.14. zawiadomienie przedstawiciela Zamawiającego w przypadku stwierdzenia awarii, aktów wandalizmu, prób włamania itp. podczas obecności serwisu sprzątającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909190002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. spełniają warunek dodatkowy - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł. 2. Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 1, metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach