Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Stefana Banacha 12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8432872 , fax. 059 8433129
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku
ul. Stefana Banacha 12 12
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8432872, fax. 059 8433129
REGON: 77161404400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzislupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inwestor Zastępczy Gminy Miejskiej Słupsk
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zespołu boisk i urządzeń sportowych z modułowym systemowym budynkiem zaplecza boisk ORLIK 2012 w Słupsku przy ul. Konarskiego-Wiatraczna w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zespołu boisk i urządzeń sportowych z modułowym systemowym budynkiem zaplecza boisk ORLIK 2012, w Słupsku przy ul. Konarskiego, dz. 631/3, w zakresie: -budowa boiska do piłki nożnej - nawierzchnia syntetyczna, -budowa boiska do koszykówki i siatkówki - nawierzchnia syntetyczna, -dostawa i montaż kontenerowego zaplecza z modułów systemowych stalowych w pełni wykończonego oraz wyposażonego w instalacje wewnętrzne, w technologii prefabrykowanej, montowanego na placu budowy. Rozwiązania funkcjonalne i instalacyjne muszą opierać się na gotowym projekcie modułowego systemowego zaplecza boisk Orlik 2012 oraz muszą spełniać wymagania zawarte w Rozp Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz,U 2000 poz.75690 z 12.04.2002 ze zm), -budowa ciągów komunikacyjnych, -budowa żwirowej drogi dojazdowej od strony ul.Wiatracznej, -budowa oświetlenia boisk z naświetlaczami i instalacją odgromową, -budowa ogrodzenia terenu z bramą wjazdową i furtką wejściową oraz piłkochwytami, -budowa infrastruktury technicznej podziemnej - kanalizacji wod-kan., kanalizacji deszczowej i drenażu, energetycznej, -demontaż i wywóz na odległość do 5 km istniejącej nieczynnej sieci c.o. znajdującej się na terenie opracowania. Szczegółowy zakres prac - wg projektu wykonawczego stanowiącego załącznik do siwz. Podstawą wyceny ofertowej jest dokumentacja projektowa. Przedmiar stanowi materiał pomocniczy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tj. - wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech obiektów sportowych - stadionów lub boisk zewnętrznych, każdy o wartości min. 80% całkowitej ceny ofertowej odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - dysponują kierownikiem budowy branży budowlanej i kierownikami robót branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej posiadającymi stosowne uprawnienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. -spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie zgodnie z rozdz. VI A siwz, w systemie: spełnia-niespełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 . b)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3 c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. d)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. (rozdz. V. pkt 1 ppkt 2): a)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech obiektów sportowych - stadionów lub boisk zewnętrznych, każdy o wartości min. 80% całkowitej ceny ofertowej odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (załącznik nr 4); b)Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4. c)Wykaz osób (kadry technicznej- kierownik budowy branży budowlanej i kierownicy robót branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. d)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. e)Kserokopie uprawnień budowlanych i ważnych zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanej osób wskazanych w pkt c) 3.W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia - przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzislupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO, WIELOFUNKCYJNEGO O SZTUCZNEJ NAWIERZCHNI WRAZ Z PRZEBUDOWĄ ISTNIEJĄCEGO BOISKA PIŁKARSKIEGO W PAWŁOWIE
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych przy: Zespole Szkół Nr 3 i Gimnazjum nr 2 w Lęborku.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa boiska sportowego wraz z terenowymi urządzeniami sportowymi przy ul. Sikorskiego w Bytowie
Dodano: 2016-07-20 - Budowa infrastruktury sportowej w m. Cewice - ETAP II Modernizacja boiska sportowego oraz obiektów lekkoatletycznych przy Zespole Szkół w Cewicach.
Dodano: 2016-07-19 - Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych przy: Zespole Szkół Nr 3 i Gimnazjum nr 2 w Lęborku.
Dodano: 2016-06-08 - Boisko na ul. Leśnej - Słupski Budżet Obywatelski 2015 r
Dodano: 2016-05-31 - Boisko na ul. Leśnej - Słupski Budżet Obywatelski 2015 r
Dodano: 2016-04-15 - Budowa szkolnego obiektu sportowego przy Zespole Szkół w Łupawie
Dodano: 2016-04-14 - Budowa szkolnego obiektu sportowego przy Zespole Szkół w Łupawie
Dodano: 2016-03-22 - Budowa pomieszczenia siłowni w ramach projektu budowy hali sportowo - widowiskowej przy Zespole Szkół Publicznych w Zblewie
Dodano: 2015-11-04