Przetargi.pl
Budowa ze sztucznej nawierzchni bieżni 4-ro torowej oraz bieżni do skoku w dal w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Grudziądzu

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3 im. Bronisława Malinowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Korczaka 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 46 315 76 , fax. 0-56 46 315 76
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3 im. Bronisława Malinowskiego
    ul. Korczaka 23 23
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 46 315 76, fax. 0-56 46 315 76
    REGON: 87108696100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ze sztucznej nawierzchni bieżni 4-ro torowej oraz bieżni do skoku w dal w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie następujących robót (etap A projektu budowlanego): Bieżnia 4-ro torowa a) budowa elastycznej przepuszczalnej warstwy podkładowej - 593,40 m2 b) budowa nawierzchni poliuretanowej-593,40 m2 c) budowa obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 240,32 m Bieżnia do skoku w dal a)budowa elastycznej przepuszczalnej warstwy podkładowej - 54,9 m2 b)budowa nawierzchni poliuretanowej-54,9 m2 c)budowa obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 na podsypce cementowo piaskowej w wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 92,44 d)budowa piaskownic -ściany prostokątne z krawężników betonowych -21,5 m e)wypełnienie piaskiem piaskownic Kanalizacja deszczowa a)budowa kanalizacji deszczowej odprowadzająca wodę deszczową z bieżni i skoczni Uwaga! - Zamawiający rezygnuje z budowy ogrodzenia z siatki oraz dostawy i montażu furtek Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi przez Desing Construction Studio s.c w Grudziądzu przy ul. Chełmińskiej 103, które stanowią Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, 2. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,minimum jednej bieżni 4-ro torowej o nawierzchni poliuretanowej, 3. dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie VI.SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, 2. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) kosztorys ofertowy c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz nazwy i adresu inwestora wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ, d) dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane prawem uprawnienia i wpisana jest na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:- w pkt 2.a) - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokument powinien być wystawiony w terminie, o którym mowa w pkt 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach