Przetargi.pl
MONTAŻ BARIER STALOWYCH SP-06 PRZEKŁADKOWYCH Z PROWADNICĄ Z PROFILOWANEJ TAŚMY STALOWEJ TYPU B NA SŁUPKACH STALOWYCH W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 534 ADMINISTROWANEJ PRZEZ RDW WĄBRZEŻNO

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MONTAŻ BARIER STALOWYCH SP-06 PRZEKŁADKOWYCH Z PROWADNICĄ Z PROFILOWANEJ TAŚMY STALOWEJ TYPU B NA SŁUPKACH STALOWYCH W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 534 ADMINISTROWANEJ PRZEZ RDW WĄBRZEŻNO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Montaż barier stalowych SP-06 przekładkowych z prowadnicą z profilowanej taśmy stalowej typu B na słupkach stalowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 534. Lokalizacja wznoszenia barier: Strona lewa drogi od km 60+920 do km 61+108 =188 mb Strona prawa drogi od km 60+950 do 61+112 = 162 mb Łącznie 350mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332805
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz warunki o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy PZP i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz.U z 2008 nr 171 poz.1058 z późn. zmian.), 5.2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu i potwierdzić ich spełnienie oświadczeniami lub dokumentami wymaganymi w pkcie 5.3, 5.4, 5.5. I. Potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy p.z.p: 1) Wykonawca spełnia wymagania określone art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 , ust 2 ustawy p.z.p. 2) Prowadzenie działalności gospodarczej 3) Nie ujawniono zaległości w opłaceniu składek 4) Nie ujawniono zaległości w opłacaniu podatków, opłat. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek musi spełniać każdy wykonawca składający wspólna ofertę. II. Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie wykonania robót. 1) Kierownik robót - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby; 1 osoba - która posiada aktualne uprawnienia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchu/ 2) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący lub posiadający pisemne zobowiązanie do dysponowania następującymi jednostkami sprzętowymi: żuraw samochodowy o udźwigu do 4 t,-1szt; wiertnica do wykonywania otworów pod słupki-1szt; urządzeń wbijających lub wibromłotów do pogrążania słupków w grunt,-1szt. 3) Doświadczenie wykonawcy w wykonaniu robót drogowych z zakresu montażu barier stalowych:wymaga się minimum wykonania robót związanych z montażem barier stalowych (drogowych i mostowych na drogach publicznych) w ilości 350 mb łącznie w ciągu 5 lat. Wskazane roboty potwierdzić że zostały wykonane należycie. 4) Wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. 5) Gwarancja na wykonane roboty związane z montażem barier na okres 12 m-cy licząc od terminu odbioru ostatecznego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie. III. Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Polisa lub inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek musi spełniać każdy wykonawca składający wspólną ofertę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP wg wzoru na zał. Nr 1. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/. II. 1) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca:kserokopia uprawnień budowlanych; kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC; kserokopia uprawnień do kierowania ruchem. Pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. Pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, przypadku jeżeli w wykazie wykonawca wskazał, że będzie dysponował narzędziami i urządzeniami. 3) Wykaz zrealizowanych robót drogowych z zakresu montażu barier stalowych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. Należy podać wartość datę i miejsce wykonania robót. Do wykazu załączyć dokument potwierdzający, że wskazane roboty zostały wykonane z należytą starannością /zał. nr 4 do SIWZ/ 4) Wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom /zał. nr 5 do SIWZ/. 5) Zobowiązanie wykonawcy - na formularzy ofertowym /zał. nr 6 do SIWZ/ III. 1) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach