Przetargi.pl
Budowa zaplecza sportowego w Bystrzycy

Gmina Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55200 Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 133 044 , fax. 713 130 199
  • Data zamieszczenia: 2017-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
    pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
    55200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 713 133 044, fax. 713 130 199
    REGON: 93193486800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zaplecza sportowego w Bystrzycy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zaplecza sportowego w Bystrzycy wraz z instalacjami wewnętrznymi wody, kanalizacji sanitarnej, c.o., wentylacji, energii elektrycznej, oświetleniem zewnętrznym, WLZ, bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości płynne o pojemności 10m3 wraz z przykanalikiem oraz przyłącze wody. Inwestycja zlokalizowana na działce nr 1425/2 i 1424, obręb Bystrzyca, jednostka ewidencyjna Oława-gmina. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony z dwuspadowym dachem. Powierzchnia zabudowy 267,9m2 powierzchnia użytkowa 169,6m2, kubatura 1299m3. Obiekt murowany w technologii tradycyjnej. Fundamenty żelbetowe, ściany fundamentowe z bloczków betonowych ocieplone styropianem, ściany konstrukcyjne z bloczków silka E24 z dociepleniem styropianem gr 15 cm., ściany działowe z bloczków silka E12. Sufit podwieszony z płyt g-k ocieplony wełną mineralną 30 cm. Konstrukcję dachu stanowią dźwigary kratowe drewniane. Pokrycie dachu dachówka ceramiczną. W obiekcie do wykonania są instalacje wody, kanalizacji sanitarnej, c.o., wentylacji, energii elektrycznej, WLZ, bezodpływowy zbiornik na nieczystości płynne o pojemności 10m3 wraz z przykanalikiem oraz przyłącze wody. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi zagospodarowanie terenu - parking, tereny zielone, oświetlenie parkingu. Oświetlenie boisk sportowych nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dodatkowo: - zabezpieczenie terenu wokół obiektu na czas trwania robót - prowadzenie książki obmiaru - przygotowanie terenu do prowadzenia budowy- wycięcie krzaków, wykarczowanie korzeni, usunięcie humusu itp - opłaty za uzgodnienia (np. zajęcie pasa drogowego), koszt zużycia energii, wody - przywrócenie terenu wokół placu budowy do stanu pierwotnego - odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami - prowadzenie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - sporządzenie dokumentacji powykonawczej - wszelkie opłaty związane z odbiorami np. badanie wody, badanie instalacji elektrycznej i oświetlenia, badanie skuteczności wentylacji, przegląd kominiarza, i inne potrzebne od oddania obiektu do użytkowania. - uczestnictwo w odbiorach prowadzonych przez inwestora i odpowiednie instytucje - przygotowanie dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu - uzyskanie w imieniu inwestora decyzji pozwolenia na użytkowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do SIWZ. 4. Wymagania dla wykonawcy/podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 1) Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac (robót) ziemnych, ogólnobudowlanych, montażowych, instalacyjnych, zagospodarowania terenu, które wyszczególnione zostały w załączonym do SIWZ przedmiarze robót, wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), o ile nie są wykonywane przez dane osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących usługi transportowe i sprzętowe. 2) Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj.: za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia. 4) Lista osób biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji i wskazaniem formy zatrudnienia (umowy o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło), a także okresu obowiązywania umowy. 5) Szczegółowy sposób dokumentowania spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zmiany osób zatrudnionych na umowę o pracę, sposób kontroli i sankcji za niedopełnienie wymogu w trakcie realizacji zamówienia został określony we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na etapie składania ofert w wysokości 25 000 PLN (dwadzieścia pięć tysięcy złotych), w jednej lub w kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji, g) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności przewidzianych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Oławie nr: 2295850007 0010 0003 4340 0038. Na przelewie powinien być umieszczony tytuł: „Wadium – zaplecze sportowe w Bystrzycy, sprawa nr RG.271.4.2017.ZP”. Kopię przelewu zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczenia lub gwarancji, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego (pok. nr 14), a kopię z potwierdzeniem złożenia w kasie Wykonawca może dołączyć do oferty. Zamawiający dopuszcza również dołączenie oryginału dokumentu wadium bezpośrednio do oferty lub w osobnej kopercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach