Przetargi.pl
Budowa Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Sandomierzu – etap I.

Powiat Sandomierski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Mickiewicza 34
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 644 10 10, 15 644 11 11 , fax. 15 832 28 29
  • Data zamieszczenia: 2024-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sandomierski
    ul. Mickiewicza 34
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 644 10 10, 15 644 11 11, fax. 15 832 28 29
    REGON: 830409235
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.sandomierz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Sandomierzu – etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Sandomierzu – etap I”, w zakresie kompleksowego wykonania inwestycji polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych budowy budynku zakładu opiekuńczo-leczniczego (ZOL) w Sandomierzu przy ul. Milberta na działkach nr 934/134, 934/136, 934/138.Zakres zamówienia obejmuje:1) uzyskanie wszelkich materiałów niezbędnych do opracowania wymaganej dokumentacji projektowej i realizacji inwestycji;2) opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej (projekt budowlany) niezbędnej do przeprowadzenia wymaganego prawem postępowania administracyjnego, stosownie do zakresu inwestycji (pozwolenie na budowę) w uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie wytycznych Programu funkcjonalno-użytkowego oraz załączonej koncepcji;3) uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i zezwoleń koniecznych do opracowania dokumentacji projektowej oraz do realizacji inwestycji na każdym jej etapie, łącznie z uzyskaniem ostatecznej prawomocnej decyzji administracyjnej o pozwoleniu na budowę - stosownie do planowanego zakresu robót budowlanych i aktualnego stanu prawnego w uzgodnieniu z Zamawiającym;4) opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy) niezbędnej do realizacji projektowanej inwestycji wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót z podziałem na poszczególne branże - stosownie do zakresu inwestycji w uzgodnieniu z Zamawiającym;5) opracowanie projektu wykończenia wnętrz oraz aranżacji w sprzęt i meble, sprzęt i meble ruchome muszą być pokazane i rozmieszczone w pomieszczeniach w celu zaprojektowania ich zasilania w instalacjami ale nie są przedmiotem postępowania;6) realizację projektowanej inwestycji w zakresie przygotowania terenu inwestycji m.in. wykonanie przełożenia istniejącej sieci wodociągowej, kolidującej z planowaną inwestycją.7) realizację projektowanej inwestycji w zakresie budowlano-instalacyjnym z wykończeniem wnętrz- zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową i uzgodnieniami Zamawiającego;8) realizację projektowanej inwestycji w zakresie wyposażenia i aranżacji obiektu - tylko w zakresie wyposażenia określonego w treści niniejszego Programu funkcjonalno-użytkowego i w uzgodnieniu z Zamawiającym;9) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dla zrealizowanego obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca w ramach prowadzonego postępowania zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50 000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) Pieniądzu;2) Gwarancjach bankowych;3) Gwarancjach ubezpieczeniowych;4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Sandomierzu, nr rachunku: 74 9429 0004 2001 0013 2251 0024(w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę postępowania z dopiskiem „Wadium”).UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego,co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy P.z.p.,tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6. Zwrot wadium z urzędu:Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy P.z.p.7. Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy:Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie oraz w rozdziale XXIV niniejszej SWZ.8. Zatrzymanie wadium.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż w pieniądzu, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowychlub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.9. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, należycie co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej o wartości min. 2 000 000,00 zł brutto, wraz z podaniem rodzaju robót, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach