Przetargi.pl
Budowa zajazdu publicznego oraz wykonanie przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci wodociągowej

Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, Słoneczna 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 77 001 , fax. 18 26 77 001
  • Data zamieszczenia: 2023-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.
    Słoneczna 3
    34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 18 26 77 001, fax. 18 26 77 001
    REGON: 120480323
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającySzpital - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zajazdu publicznego oraz wykonanie przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci wodociągowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zjazdu publicznego na działki ewidencyjne nr 679/2, 679/1, 4203/4, 4203/2, 4203/5, 679/3, 679/4, 4203/3 z drogi gminnej ul. Poniatowskiego (dz. ewid. nr 4199) w miejscowości Rabka – Zdrój. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie muru oporowego i przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci wodociągowej. 2. Zakres robót obejmuje m.in.:− wykonanie muru oporowego,− wykonanie odwodnienia, − zabezpieczenie istniejących sieci energetycznych,− roboty ślusarskie,− roboty przewiertowe,− wykonanie przyłącza wodociągowego,− wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej,− wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej.Wykonanie nowej nawierzchni na całym odcinku drogi będzie stanowić przedmiot odrębnego postępowania. Nie należy kalkulować tych prac.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ. 4. Dokładna lokalizacja i zakres robót jest określony w dokumentacji projektowej oraz w Decyzji nr GGG.7230.1.205.2022.JR z dnia 10.05.2022 r. oraz Decyzji nr GGG.7230.1.230.2022.JR z dnia 13.05.2022 r. 5. Podstawą do wyliczenia cen ofertowych jest załączona dokumentacja projektowa oraz Opis Przedmiotu Zamówienia. Dołączony do projektu przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym przedstawiającym orientacyjne ilości materiałów i robót budowlanych. 6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej w terenie. W przypadku nie odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 18. Ze względu na fakt, że wszystkie dokumenty niezbędne do realizacji zamówienia zamieszczone zostały na stronie prowadzonego postępowania zamawiający nie przewiduje konieczności sprawdzenia dokumentów na miejscu u Zamawiającego.7. Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zobowiązuje się do:1) szczegółowego zapoznania się z załączoną dokumentacją projektową oraz opisem przedmiotu zamówienia, 2) prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem, 3) wykonania każdego rodzaju robót, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową z najwyższą starannością, obowiązującymi przepisami w Polsce, normami, współczesną wiedzą i sztuką budowlaną oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przyjętym standardem,4) zapewnienia ilości i rodzaju sprzętu gwarantującego wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją projektową,5) zorganizowania zaplecza budowy i jego utrzymania, 6) zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób trzecich, 7) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, 8) pokrycia kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, 9) pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej, 10) pokrycia kosztów wykonania dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (o ile okaże się konieczna), 11) pokrycie kosztów prób, badań i ekspertyz (o ile okażą się konieczne) oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych; 12) zastosowania wyrobów, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry,13) przyjęcia podczas trwania robót odpowiedzialności od następstw i wyników działalności w zakresie: organizacji robót budowlanych, ochrony środowiska, warunków BHP, warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z prowadzeniem robót budowlanych, zabezpieczeniem terenu budowy, zabezpieczeniem ciągów komunikacyjnych przyległych do terenu robót od następstw prowadzonych robót,14) poinformowania właścicieli lub zarządców sieci o przystąpieniu do wykonania robót i dokonania inwentaryzacji istniejącej infrastruktury, regulacja, zabezpieczenie i przebudowa urządzeń podlega odbiorowi przez ich właścicieli bądź zarządców, koszty związane z nadzorami branżowymi ponosi wykonawca, Wykonawca odpowiada za wszystkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i sieci urządzeń podziemnych,15) wywozu gruzu, nadmiaru ziemi i ewentualnych odpadów powstałych w trakcie robót we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczenia we własnym zakresie miejsca odwozu urobku na odkład z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2022 poz. 699, z późn. zm.),16) uwzględnienia w kosztach realizacji inwestycji kosztów transportu i utylizacji m. in. wszelkiego rodzaju odpadów budowlanych,17) odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia w obrębie budowy, spowodowane jego działalnością,18) wykonania robót budowlanych w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia wfunkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego, mieszkańców i terenów sąsiadujących,8. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja przedsięwzięcia, zgodnie z specyfikacją warunków zamówienia i dokumentacją techniczną. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym również koszty związane z oznakowaniem robót.9. Dodatkowe informacje dotyczące warunków realizacji zamówienia:a) Roboty będą prowadzone na terenie szpitala w związku z czym - Wykonawca zapewni przy wykonywaniu robót bezkolizyjną ciągłość pracy szpitala, zabezpieczy wszystkie wejścia i dojścia zgodnie z obowiązującymi przepisami - informację o środkach zabezpieczających umieści w planie BIOZ, który przed przystąpieniem do robót sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wszelkie roboty kolidujące z normalną praca Szpitala należy uzgadniać z Zamawiającym (w szczególności wykonywanie prac głośnych związanych z dużym zapyleniem należy prowadzić w sposób nieuciążliwy dla pacjentów i w porach uzgodnionych z Zamawiającym). b) na terenie obiektu jak i terenu wokół jest ograniczone miejsce na organizacje zaplecza budowlanego.10. Warunki realizacji zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został zawarty w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach