Przetargi.pl
Budowa zajazdu publicznego oraz wykonanie przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci wodociągowej

Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, Słoneczna 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 77 001 , fax. 18 26 77 001
  • Data zamieszczenia: 2022-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.
    Słoneczna 3
    34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 18 26 77 001, fax. 18 26 77 001
    REGON: 120480323
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalrabka.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zajazdu publicznego oraz wykonanie przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci wodociągowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zjazdu publicznego na działki ewidencyjne nr 679/2, 679/1, 4203/4, 4203/2, 4203/5, 679/3, 679/4, 4203/3 z drogi gminnej ul. Poniatowskiego (dz. ewid. nr 4199) w miejscowości Rabka – Zdrój. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie muru oporowego i przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci wodociągowej. 2. Zakres robót obejmuje m.in.:− wykonanie muru oporowego,− wykonanie odwodnienia, − zabezpieczenie istniejących sieci energetycznych,− roboty ślusarskie,− roboty przewiertowe,− wykonanie przyłącza wodociągowego,− wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej,− wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej.Wykonanie nowej nawierzchni na całym odcinku drogi będzie stanowić przedmiot odrębnego postępowania. Nie należy kalkulować tych prac.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ. 4. Dokładna lokalizacja i zakres robót jest określony w dokumentacji projektowej oraz w Decyzji nr GGG.7230.1.205.2022.JR z dnia 10.05.2022 r. oraz Decyzji nr GGG.7230.1.230.2022.JR z dnia 13.05.2022 r. 5. Podstawą do wyliczenia cen ofertowych jest załączona dokumentacja projektowa oraz Opis Przedmiotu Zamówienia. Dołączony do projektu przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym przedstawiającym orientacyjne ilości materiałów i robót budowlanych. 6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej w terenie. W przypadku nie odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 18. Ze względu na fakt, że wszystkie dokumenty niezbędne do realizacji zamówienia zamieszczone zostały na stronie prowadzonego postępowania zamawiający nie przewiduje konieczności sprawdzenia dokumentów na miejscu u Zamawiającego.7. Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zobowiązuje się do:1) szczegółowego zapoznania się z załączoną dokumentacją projektową oraz opisem przedmiotu zamówienia, 2) prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem, 3) wykonania każdego rodzaju robót, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową z najwyższą starannością, obowiązującymi przepisami w Polsce, normami, współczesną wiedzą i sztuką budowlaną oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przyjętym standardem,4) zapewnienia ilości i rodzaju sprzętu gwarantującego wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją projektową,5) zorganizowania zaplecza budowy i jego utrzymania, 6) zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób trzecich, 7) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, 8) pokrycia kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, 9) pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej, 10) pokrycia kosztów wykonania dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (o ile okaże się konieczna), 11) pokrycie kosztów prób, badań i ekspertyz (o ile okażą się konieczne) oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych; 12) zastosowania wyrobów, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry,13) przyjęcia podczas trwania robót odpowiedzialności od następstw i wyników działalności w zakresie: organizacji robót budowlanych, ochrony środowiska, warunków BHP, warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z prowadzeniem robót budowlanych, zabezpieczeniem terenu budowy, zabezpieczeniem ciągów komunikacyjnych przyległych do terenu robót od następstw prowadzonych robót,14) poinformowania właścicieli lub zarządców sieci o przystąpieniu do wykonania robót i dokonania inwentaryzacji istniejącej infrastruktury, regulacja, zabezpieczenie i przebudowa urządzeń podlega odbiorowi przez ich właścicieli bądź zarządców, koszty związane z nadzorami branżowymi ponosi wykonawca, Wykonawca odpowiada za wszystkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i sieci urządzeń podziemnych,15) wywozu gruzu, nadmiaru ziemi i ewentualnych odpadów powstałych w trakcie robót we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczenia we własnym zakresie miejsca odwozu urobku na odkład z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2022 poz. 699, z późn. zm.),16) uwzględnienia w kosztach realizacji inwestycji kosztów transportu i utylizacji m. in. wszelkiego rodzaju odpadów budowlanych,17) odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia w obrębie budowy, spowodowane jego działalnością,18) wykonania robót budowlanych w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia wfunkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego, mieszkańców i terenów sąsiadujących,8. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja przedsięwzięcia, zgodnie z specyfikacją warunków zamówienia i dokumentacją techniczną. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym również koszty związane z oznakowaniem robót.9. Dodatkowe informacje dotyczące warunków realizacji zamówienia:a) Roboty będą prowadzone na terenie szpitala w związku z czym - Wykonawca zapewni przy wykonywaniu robót bezkolizyjną ciągłość pracy szpitala, zabezpieczy wszystkie wejścia i dojścia zgodnie z obowiązującymi przepisami - informację o środkach zabezpieczających umieści w planie BIOZ, który przed przystąpieniem do robót sporządzi i przedstawi Zamawiającemu. Wszelkie roboty kolidujące z normalną praca Szpitala należy uzgadniać z Zamawiającym (w szczególności wykonywanie prac głośnych związanych z dużym zapyleniem należy prowadzić w sposób nieuciążliwy dla pacjentów i w porach uzgodnionych z Zamawiającym). b) na terenie obiektu jak i terenu wokół jest ograniczone miejsce na organizacje zaplecza budowlanego.10. Warunki realizacji zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został zawarty w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie drogi,b) dysponuje osobą, która pełniła będzie funkcję kierownika budowy, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń,c) dysponuje osobą, która pełniła będzie funkcję kierownika robót sanitarnych, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz gazowych.Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk, tzn. jedna osoba na kilka stanowiska.Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1646, z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach