Przetargi.pl
BUDOWA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM BUDYNKU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ PRZY UL. NOWE OGRODY 1-6 W GDAŃSKU

Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40 , fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
  • Data zamieszczenia: 2019-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Nowe Ogrody 1-6
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
    REGON: 22196438500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM BUDYNKU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ PRZY UL. NOWE OGRODY 1-6 W GDAŃSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. „Budowa wraz z wyposażeniem budynku Diagnostyki Obrazowej przy ul. Nowe Ogrody 1-6 w Gdańsku” 2. Zakres zadania obejmuje rozbiórkę budynku nr 18 oraz budynku nr 23 oraz budowę nowego 4 kondygnacyjnego budynku Diagnostyki Obrazowej wraz z dostawą wyposażenia. Zakres zadania obejmuje również wykonanie projektu wyburzeń budynków 18 i 23, uzyskanie pozwoleń na wyburzenie i wykonanie wyburzenia obu budynków. Szczegółowy zakres zadania opisany jest w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Podstawowe dane liczbowe inwestycji, powierzchnia: Budynek nr 23: Kubatura budynku: 11 579,57 m3, Powierzchnia zabudowy budynku: 682,0m2, Powierzchnia użytkowa budynku: 2185,71 m2, Liczba kondygnacji: 3, Budynek nr 18: Kubatura budynku: 316,2m3, Powierzchnia zabudowy budynku: 93,0m2, Powierzchnia użytkowa budynku: 70,6m2, Liczba kondygnacji: 2, Budynek Diagnostyki Obrazowej: Ilość kondygnacji - 4 kondygnacje, Wysokość budynku- 17,75 m, Powierzchnia użytkowa budynku- 2185,71m2. 3. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawarty jest w OPZ (zał. nr 2 do SIWZ), wraz z załącznikami: - zał. 1 do OPZ – Dokumentacja projektowa budowa budynku - wersja elektroniczna, - zał. 2 do OPZ – Dokumentacja wyburzenia budynku nr 17 i 23 budynku - wersja elektroniczna, - zał. 3 do OPZ – Wersja papierowa projektu budowlanego szt. 1 – przekazana zostanie po podpisaniu Umowy z Wykonawcą, - zał. 4 do OPZ – Zestawienie środków do dezynfekcji i mycia - wersja elektroniczna, - zał. 5 do OPZ - Rys odboi załóżkowych - wersja elektroniczna, - zał. 6 do OPZ - Wzór kluczyka do okien i blokady okien - wersja elektroniczna, - zał. 7 do OPZ - Katalog mebli typowych- wersja elektroniczna, - zal. 8 do OPZ - Rzut B8 Budynek nr 8 poziom piwnic- wersja elektroniczna. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały wskazane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót branżowych, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. Za roboty budowlane wykonywane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót rozumie się: wszelkie roboty instalacyjno-elektryczne, instalacyjno-sanitarne, instalacyjno-teletechniczne, malarskie, tynkarskie, hydrauliczne, ogólnobudowlane oraz monterskie.: 1) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osób, którym zostanie powierzona realizacja Przedmiotu umowy oraz w przypadku stwierdzenia naruszania przez Wykonawcę obowiązku, do zawiadomienia Państwowej Inspekcji Pracy o takiej okoliczności. 2) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, przed protokolarnym przekazaniem placu budowy odrębnie oświadczenia, iż osoby, o których mowa w ust 3 powyżej będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę (bez ujawniania danych osobowych). Brak oświadczenia skutkować może odmową przekazania przez Zamawiającego placu budowy, przy czym okoliczność taka traktowana będzie jako przyczyna zawiniona przez Wykonawcę i tym samym nie będzie ona podstawą do wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu umowy. 3) W razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę Zamawiający uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli w tym zakresie. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w rozdziale III pkt 4 SIWZ zostały uregulowane we wzorze umowy stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium obejmującym okres związania ofertą o wartości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub wniesienie wadium po tym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy winno być poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2016 poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, numer rachunku PKO BANK POLSKI: 18 1440 1101 0000 0000 1114 3938, z podaniem w tytule przelewu: „Wadium – nr sprawy: D10.251.2.P.2019” 5. Wadium, o którym mowa w ust. 4 będzie przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego przy czym, wadium jest wniesione należycie w dniu i o godzinie obciążenia rachunku Zamawiającego, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę. Wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w ust. 3 pkt. b) do e), dokument wadium należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. 8. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub w wymaganej formie (w tym również na przedłużenie okresu związania ofertą) skutkuje odrzuceniem Wykonawcy z postępowania. 9. Wadium, o którym mowa w ust. 7, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Tym samym w dokumencie wadialnym jako beneficjent winien być wskazany Zamawiający. 10. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, jeżeli Wykonawcą jest konsorcjum, należy wskazać wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum), beneficjenta gwarancji (Zamawiający), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającemu, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, o Owiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Postanowienia ust. 9 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 3. 12. Gwarancja lub poręczenie mają zawierać zapis: „nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego”. 13. Zwrot wadium – Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 Ustawy Pzp. 14. Utrata wadium – Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art. 46 ust. 4a-5 Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Zobowiązanie "innych podmiotów", o którym mowa w rozdziale V ust. 3 SIWZ - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach