Przetargi.pl
„Budowa wraz z projektowaniem kanalizacji sanitarnej: w ul. Żeromskiego, Krasickiego, Dąbrowskiej (zadanie nr 1) oraz w ul. Fredry i Staffa (zadanie nr 2)”

Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96200 Rawa Mazowiecka, ul. Juliusza Słowackiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8142176, 8147075 , fax. 468 142 176
  • Data zamieszczenia: 2018-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
    ul. Juliusza Słowackiego 70
    96200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 46 8142176, 8147075, fax. 468 142 176
    REGON: 10050113000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa wraz z projektowaniem kanalizacji sanitarnej: w ul. Żeromskiego, Krasickiego, Dąbrowskiej (zadanie nr 1) oraz w ul. Fredry i Staffa (zadanie nr 2)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej: w ul. Żeromskiego, Krasickiego, Dąbrowskiej (zadanie nr 1) oraz w ul. Fredry i ul. Staffa (zadanie nr 2). Zamówienie obejmuje w szczególności zaprojektowanie oraz budowę nowych odcinków kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej) wraz z odejściami bocznymi do granicy nieruchomości, w tym: a) budowa sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej) dla terenu osiedla mieszkaniowego w rejonie ulic Żeromskiego, Krasickiego, Dąbrowskiej, o przewidywanej długości około L=950 m i minimalnej średnicy DN=200 mm wraz z odejściami bocznymi (przykanalikami) do każdej nieruchomości o min. średnicy DN=160 mm, zakończonych korkiem. b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej) dla terenu osiedla mieszkaniowego w rejonie ulic Fredry i ulicy Staffa o przewidywanej długości około L=780 m i minimalnej średnicy DN=200 mm wraz z odejściami bocznymi (przykanalikami) do każdej nieruchomości o min. średnicy DN=160 mm, zakończonych korkiem. 2) Przedsięwzięcie inwestycyjne obejmuje: a) Sporządzenie projektów budowlanych, w tym: architektoniczno-budowlanych, konstrukcyjnych-instalacyjnych, technologicznych, w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem wynikających w szczególności z przepisów: uzgodnień, opinii, pozwoleń, przy spełnieniu wymagań zawartych w ustawie z 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2018r. poz. 352 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz.462 z późn. zm.) oraz innych uzgodnień niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie, b) Sporządzenie projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, c) Wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań, uzgodnień i opinii we wszystkich wymaganych branżach potrzebnych do realizacji inwestycji, uzgodnień, koncepcji, dokumentacji geologiczno-inżynieryjnej uwzględniającej warunki hydrogeologiczne, projektów konstrukcyjnych, projektów usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną, dokumentacji kosztorysowej, STWIOR, uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznego projektu budowy sieci kanalizacji sanitarnej. d) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót: budowę kanalizacji sanitarnej dla zadania I o długości ok. L= 950 m oraz dla zadania II o długości ok. L=780 m. wraz z odejściami bocznymi do granicy nieruchomości. e) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że długości sieci wskazane w SIWZ są długościami orientacyjnymi. Przebieg trasy może ulec zmianie na etapie projektowania. f) Zamawiający, w odpowiedzi na wniosek Wykonawcy, dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań technologicznych do rozwiązań zaproponowanych w SIWZ. Wniosek, o którym mowa powyżej, powinien w szczególności wyjaśnić równoważność nowej technologii oraz istotne różnice. g) Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej powinna zapewnić możliwość przyłączenia wszystkich nieruchomości na terenie objętym zakresem zamówienia. 1) Warunki realizacji: a) Wykonawca zrealizuje zamówienie na podstawie opracowanej przez siebie Dokumentacji Projektowej, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego w zakresie zgodności z PFU, oczekiwaniami Zamawiającego, zawartą umową (pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym) oraz obowiązującymi przepisami prawa. b) Wykonana przez Wykonawcę Dokumentacja Projektowa a następnie zrealizowane na jej podstawie prace budowlane (Roboty) odpowiadać będą wymaganiom ujętym w niniejszym PFU, dokumentach do których PFU się odwołuje oraz umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. c) Dokumentacja Projektowa która podlegać będzie pozwoleniu na budowę lub zgłoszeniu robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę musi obejmować cały obszar i umożliwić skuteczny odbiór ścieków z obszaru przeznaczonego do skanalizowania w ramach niniejszego zamówienia. d) Inwestycja jest niezbędna dla odprowadzenia ścieków sanitarnych z terenu osiedla mieszkaniowego w rejonie ulic Żeromskiego, Krasickiego, Dąbrowskiej (zadanie nr 1) oraz w ul. Fredry i ul. Staffa (zadanie nr 2), pozwoli wyeliminować korzystanie ze zbiorników bezodpływowych gromadzenia ścieków (szamb) . e) W sytuacji kiedy Wykonawca na etapie prac projektowych zaplanuje budowę przepompowni ścieków wraz z odcinkami kanalizacji tłocznej, wówczas projektując wydajność pompowni powinien uwzględnić dodatkowo zapas ok. 20-30 % od projektowanej mocy i objętości, uwzględniający dalszy rozwój terenów zabudowy mieszkaniowej. W ww. sytuacji Zamawiający będzie wymagał również utwardzenia terenu wokół obiektu zapewniającego optymalną eksploatację. f) Projektowany kanał główny i odejścia boczne usytuowano w pasie istniejących jezdni ziemnych. Zamawiający posiada prawo dysponowania nieruchomością w związku z realizowaną inwestycją. Teren inwestycji stanowi osiedle mieszkaniowe na którym dominuje budownictwo niskie, jednorodzinne o charakterze willowym. W rejonie ww. ulic znajduje się napowietrzna linia energetyczna i linia telefoniczna oraz sieć wodociągowa. g) Wskazane jest aby trasa projektowanych sieci przebiegała w poboczu jezdni nieurządzonych o nawierzchni ziemnej, równolegle do granic działek (lub ogrodzeń). h) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest do uzyskania decyzji na wycięcie drzew i krzewów i ich ewentualne usunięcie. i) Teren inwestycji stanowią tereny przewidziane pod rozwój budownictwa niskiego, jednorodzinnego o charakterze willowym. j) Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, normami i przepisami. Podczas prowadzenia prac ziemnych należy stosować normę PN-81/B-03020. k) Dopuszcza się użycie tylko tych materiałów, które posiadają aprobaty techniczne do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oryginały dokumentów na żądanie Zamawiającego. l) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty i usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w SIWZ. m) Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia planowanej Inwestycji. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył, na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie potrzebne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. n) Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. W szczególnym przypadku – jeżeli Wykonawca (na każdym etapie realizacji zamówienia) dokona zmiany lub zrezygnuje z – podwykonawcy, który jest tym podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, Wykonawca będzie wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z: a) Pozyskaniem map do celów projektowych. b) Obsługą geodezyjną (wytyczenie trasy sieci, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej). c) Sporządzeniem projektu/-ów organizacji ruchu. d) Sporządzeniem dokumentacji powykonawczej wykonanych robót. e) Badaniem kamerą stanu technicznego kanału grawitacyjnego z oznaczeniem spadków i wszystkich połączeń kielichowych na kolektorze. f) Sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. g) Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem. h) Ubezpieczeniem budowy do wartości przedmiotowego zamówienia. i) Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane, związane z wykonaniem sieci i przyłączy. j) Zabezpieczeniem wykopów i ich oznakowaniem. k) Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych (między innymi prób szczelności sieci, badanie zagęszczenia gruntu, odbiór zajętego pasa drogowego). l) Zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego. m) Uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji zajęcia pasa drogowego i pokrycia kosztów z tym związanych. Decyzje o umieszczeniu urządzeń obcych w pasie drogowym będą stanowiły odrębne decyzje wystawione na wniosek Wykonawcy na Zamawiającego. Opłaty związane z umieszczeniem urządzeń obcych w pasie drogowym pokryje bezpośrednio Zamawiający na podstawie dostarczonej decyzji. n) Zgodną z przepisami utylizację zdemontowanych materiałów. o) Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy - w miejscach prowadzonych robót Wykonawca winien przewidzieć skuteczne zabezpieczenie przez zniszczeniem mienia. p) Ewentualnymi innymi kosztami, które są konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia. q) Warunki korzystania z mediów na czas wykonania przedmiotu umowy Wykonawca winien uzgodnić z właściwym gestorem sieci/infrastruktury. 3) Wymagania i informacje dotyczące umów o podwykonawstwo: a) Wykonawca za wszelkie działania podwykonawcy będzie odpowiadał jak za działania własne, zatem wszelkie związane z działaniami podwykonawców roszczenia Zamawiający może kierować bezpośrednio do Wykonawcy. b) Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt. 11 lit. a) ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia do umów z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą robót budowlanych zapisów spełniających następujące wymagania: i. Wskazanie przedmiotu umowy polegającego na wykonaniu wyraźnie opisanych robót budowlanych; ii. Oświadczenie przez obie strony, że zakres robót wskazanych zgodnie z powyższym ppkt. i.) zawiera się w zakresie robót, do wykonania których zobowiązany jest Wykonawca na podstawie umowy z Zamawiającym; iii. Oświadczenie przez podwykonawcę (lub dalszego podwykonawcę), że posiada wystarczającą wiedzę, doświadczenie, kwalifikacje, wymagane uprawnienia oraz potencjał techniczny i finansowy oraz zasoby niezbędne i wystarczające do realizacji robót oraz wypełnienia wszelkich innych obowiązków zgodnie z postanowieniami umowy. iv. Zobowiązanie podwykonawcy (lub dalszego podwykonawcy), że wskazane zgodnie z ppkt. i.) roboty budowlane wykona zgodnie z dokumentacją techniczną zatwierdzoną przez Zamawiającego. v. Wskazanie, że podwykonawca może zlecić wykonanie części robót osobom fizycznym lub prawnym oraz jednostkom organizacyjnym niebędącymi osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, posiadającymi odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje i zatrudniającymi pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie i wyposażenie do wykonania zleconych robót lub usług. Fakt zlecenia części robót lub usług dalszym podwykonawcom nie zwalnia podwykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie postanowień umowy. vi. Zobowiązanie podwykonawcy do przyjęcia odpowiedzialności za działania i zaniechania dalszych podwykonawców jak za własne działania i zaniechania. vii. Wskazanie wysokości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, które zostanie wypłacone podwykonawcy (lub dalszemu podwykonawcy) w wysokości brutto – zarówno cyframi jak i słownie, a również podaje kwoty VAT. W przypadku różnych stawek VAT konieczne jest również podanie kwoty VAT odpowiadającej poszczególnym stawkom. viii. Wskazanie terminu zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy (dalszemu podwykonawcy), który nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy roboty budowlanej. ix. Zastrzeżenie, że przelew na osobę trzecią wierzytelności przysługujących podwykonawcy (lub dalszemu podwykonawcy) jest niedopuszczalny. c) W przypadku wprowadzenia w umowach z podwykonawcami lub dalszymi podwykonawcami zapisów dotyczących zabezpieczeń ewentualnych roszczeń Wykonawcy, w szczególności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez podwykonawcę (lub dalszego podwykonawcę) lub roszczeń z tytułu rękojmi i gwarancji udzielonej przez podwykonawcę (lub dalszego podwykonawcę) lub roszczeń z tytułu rękojmi i gwarancji udzielonej przez podwykonawcę (lub dalszego podwykonawcę) – Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia do umów z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą robót budowlanych również zapisów spełniających następujące wymagania: i. Wskazanie, że wszelkie potrącenia wierzytelności podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zapłatę części wynagrodzenia z wierzytelnością Wykonawcy, dotyczące ustanowienia zabezpieczenia roszczeń przysługujących Wykonawcy w szczególności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez podwykonawcę (lub dalszego podwykonawcę) np. w formie kaucji gwarancyjnej, zabezpieczenia należytego wykonania umowy – dalej Zabezpieczenia, nie mogą być traktowane jako zatrzymanie części wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Celem wyeliminowania wątpliwości strony potwierdzają, że kwoty Zabezpieczeń nie stanowią wynagrodzenia wskazanego w umowie z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą. 4) Szczegółowy zakres robót oraz wymagań Zamawiającego dotycących przedmiotu zamówienia określony został w Części 2 SIWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU). 5) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną) opłaconej polisy ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w tym odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej) na kwotę lub równowartość kwoty min 1.000.000 zł (jednego miliona złotych i 00/100) PLN, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, przy czym odpowiedzialność ubezpieczyciela obejmuje zarówno szkody rzeczowe jak i osobowe, Dopuszcza się stosowanie franszyzy integralnej lub redukcyjnej w wysokości nie wyższej niż 5.000,00 (pięć tysięcy i 00/100) PLN, a także udziału własnego w wysokości nie wyższej niż 5 % wartości szkody i nie więcej niż 2.000,00 (dwa tysiące złotych i 00/100) PLN lub rozwiązań równoważnych. W przypadku nie przedstawienia przez Wykonawcę dowodu posiadania ubezpieczenia, Zamawiający może ubezpieczyć inwestycję w wymaganym zakresie i kosztami obciążyć Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ubezpieczenia przez cały okres realizacji inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 20.000,00 PLN słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) Numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; c) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) Kwotę gwarancji, e) Termin ważności gwarancji, f) Bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (nie później niż w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia żądania), w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca powinien dokonać przelewu na rachunek bankowy 46 1020 45 80 0000 1102 0084 5057 z dopiskiem: „wadium – do postępowania nr RAWiK/07/2018 Przy czym w terminie określonym dla składania ofert środki muszą znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii odcinka polecenia dokonania przelewu, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4) Oryginał dokumentu wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formach wskazanych powyżej w pkt. 2) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert: 31.07.2018r, godz. 10:00, 5) Zaleca się, aby poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię dokumentu wadium Wykonawca dołączył do oferty. 6) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 7) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Utrata wadium. a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: i. odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; lub ii. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; lub iii. zawarcie Umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; lub b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę – złożone zgodnie z wzorem przedstawionym jako Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje zamawiającemu Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - złożone zgodnie z wzorem przedstawionym jako Załącznik nr 7 do IDW (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu); 3. Wykaz cen – Załącznik Nr 6 do IDW; 4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy, o której mowa w punkcie 11 i 12 IDW; 6. Zaparafowany wzór umowy 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach