Przetargi.pl
Budowa wodociągu w Górkach Małych w ul. Szczukwińskiej i Dylewskiej oraz w Tuszynku Majorackim - spinka trzech wodociągów.

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6143325 , fax. 042 6143069
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 042 6143325, fax. 042 6143069
    REGON: 59064830400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wodociągu w Górkach Małych w ul. Szczukwińskiej i Dylewskiej oraz w Tuszynku Majorackim - spinka trzech wodociągów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej Decyzją Nr 8/2008/T- Starosty Powiatu Łódzkiego Wschodniego z dnia 08.02.2008 roku znak: BGiGN.T. - 7351/14/04/2008 tj: budowa i przekazanie do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego stanowiącego budowę wodociągu w Górkach Małych w ul. Szczukwińskiej i Dylewskiej oraz w Tuszynku Majorackim - spinka trzech wodociągów - w zakres którego wchodzi m.in: - budowa sieci wodociągowej z rur i kształtek ciśnieniowych PVC-U o średnicy 160 mm długości - 1313,91 m, - montaż kształtek żeliwnych kołnierzowych średnicy 150 mm, - montaż zasuw żeliwnych kołnierzowych średnicy 150 mm - 6 szt. - montaż hydrantów ppoż. podziemnych - 1 szt. - wykonanie przewiertów z rur stalowych średnicy 250 mm długości ok. 40,00m, - budowa niezbędnej armatury odcinającej, - wykonanie przejścia wodociągiem pod dnem rzeki Dobrzynki, bezwykopowo, metodą przewiertu w rurach stalowych - na warunkach określonymi w pozwoleniu wodnoprawnym z dnia 19.12.2007r, znak: RGRiOŚ 6223.I-22/poz/2007 oraz w piśmie WZMiUW w Łodzi z dnia 09.11.2007, - odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy, rowów, - zgłoszenie zakończenia robót z upoważnienia Inwestora do PINB, - prowadzenie robót na warunkach: 1) decyzji na umieszczenie sieci wodociągowej w pasie drogowym, ZDiZ 7041/109/07, 2) decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym RGRiOŚ.6223.I-22/poz/2007, 3) decyzji o pozwoleniu na budowę, 4) uzgodnieniach z Wojewódzkim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi I-Łd-6216/2006/560/2007 wraz z zawarciem umowy o zajęcie gruntu na czas prowadzenia robót, 5) uzgodnieniach ZUD nr 1156/2007 według dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi wynikłymi po przeprowadzonej wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się realizacją w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, budowy co najmniej 1 km ( jeden kilometr) sieci wodociągowej, z podaniem jej wartości oraz daty miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów, że robota ta została wykonana należycie np. referencje, protokoły odbioru końcowego itp.). 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, wskazanych w § 6 niniejszej SIWZ, wg formuły / spełnia - nie spełnia / . 3. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków wymienionych w § 5 ust. 1 niniejszej Specyfikacji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 u.p.z.p. sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1. pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 (pięciu)lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym, okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. - Zamawiający wymaga udokumentowania budowy co najmniej 1 km ( jeden kilometr) sieci wodociągowej, z podaniem jej wartości oraz daty miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów, że robota ta została wykonana należycie np. referencje, protokoły odbioru końcowego itp.). - Dokumenty (co najmniej 1 referencja, protokół odbioru), potwierdzający że zamówienie zostało wykonane należycie. 8) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach