Przetargi.pl
Budowa wodociągu w Gminie Godziszów

GMINA GODZISZÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 23-302 Godziszów, Godziszów Trzeci 121A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 156404050
  • Data zamieszczenia: 2022-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GODZISZÓW
    Godziszów Trzeci 121A
    23-302 Godziszów, woj. lubelskie
    tel. 156404050
    REGON: 830409583
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.godziszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wodociągu w Gminie Godziszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa komunalnego ujęcia wody podziemnej wraz z infrastrukturątowarzyszącą, zaprojektowanie i budowa ok. 12,7 km sieci wodociągowej dla miejscowości Wólka Ratajska, RatajOrdynacki, Rataj Poduchowny, Kawęczyn, Nowa Osada oraz zaprojektowanie i budowa przyłączy wodociągowych dobudynków użyteczności publicznej w ww. miejscowościach w ramach zadania: Budowa wodociągu w Gminie Godziszów4.2 Opis inwestycji:Przedmiotem inwestycji jest budowa wodociągu w miejscowościach Kawęczyn, Nowa Osada, Rataj Ordynacki, RatajPoduchowny i Wólka Ratajska obejmującego ponad 1400 mieszkańców. Celem jest poprawa jakości życia dlamieszkańców, dostarczanie wody o właściwych parametrach. Rozwiązanie problemu z dostępem do wody orazzmniejszenie zużycia energii elektrycznej przez gospodarstwa indywidualne poprzez wyeliminowanie z użycia prądożernychpomp oraz urządzeń do uzdatniania wody w indywidualnych ujęciach. Planowany wodociąg obejmie zasięgiem ponad 24%mieszkańców gminy.Ogłoszenie nr z dniaBiuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane4.3 Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje wykonanie etapu I inwestycji w skład którego wchodzi:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ)zawierającej:a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem MinistraRozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formiepapierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju iTechnologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacjitechnicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - wformie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);c) przedmiar i kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanychkosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalnoużytkowym- w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwojui Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacjitechnicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);e) dokumentację projektową robot geologicznych w formie papierowej (3 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej napłycie CD/DVD (3 egzemplarze);f) dokumentację hydrogeologiczną ujęcia wody zbiorowego zaopatrzenia w wodę w formie papierowej (4 egzemplarze) orazw formie elektronicznej na płycie CD/DVD (4 egzemplarze);g) dokumentację obudowy studni w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2egzemplarze).2) uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomościami do celów budowlanych3) wykonanie prac wiertniczych i badań hydrogeologicznych;4) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień (w tym pozwolenia wodnoprawnego) i sprawdzeńDokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;5) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodniez przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,6) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFUstanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności :a) budowę dwóch studni głębinowych,b) budowa dwóch zbiorników wody,c) budowa budynku Stacji Wodociągowej wyposażonego w instalację elektryczną, wodno-kanalizacyjną wraz zbezodpływowymi zbiornikami na ścieki sanitarne i technologiczne, ogrzewaniem elektrycznym,d) montaż automatycznego układu technologicznego uzdatniania wody wewnątrz planowanego budynku StacjiWodociągowej, składającego się co najmniej z:− nierdzewnego orurowania gat. min. AISI 316 (lub równoważnej spełniającej parametry składu zawartości niktu imolibdenu),− przepustnic, zasuw, przepływomierzy (woda wtłaczana w sieć) oraz pozostałych niezbędnych urządzeń technologicznych,− automatycznego układu dezynfekcji wody podchlorynem sodu oraz ciągłego lampą UV,e) magazynowanie wody uzdatnionej w projektowanych zbiornikach retencyjnych (2 szt. o łącznej pojemności ok. 200 m3)wraz z uzbrojeniem podziemnym,f) uruchomienie i rozruch instalacji oraz obiektów stanowiących przedmiot zamówienia,g) przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektówbędących przedmiotem zamówienia,h) wykonanie projektu dla branży AKPiA,i) montaż rozdzielnic zasilająco-sterowniczych dla urządzeń technologicznych,j) wykonanie systemu wizualizacji przebiegu procesu poboru i uzdatniania wody,k) dostawę i montaż agregatu prądotwórczego,l) wykonanie monitoringu wizyjnego stacji CCTV,m) wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu,n) wykonanie ciągów komunikacyjnych w obrębie stacji z kostki brukowej na podbudowie betonowej oraz dojazd od drogipowiatowej (ok. 100-150 m) z tłucznia,o) wykonanie ogrodzenia terenu stacji,p) wykonanie sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowościach Godziszów I, Godziszów II, Godziszów III, WólkaRatajska, Rataj Ordynacki, Rataj Poduchowny, Kawęczyn i Nowa Osada w podziale na etapy opisane powyżej – siećwodociągowa będzie stanowić źródło wody pitnej oraz do celów przeciwpożarowych.7) wykonanie obsługi geodezyjnej;8) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego.UwagaOgłoszenie nr z dniaBiuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneZakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania II etapu inwestycji, tj. Budowa sieci wodociągowej wmiejscowościach Godziszów I oraz Godziszów II i III (pozostała część) o długości ok. 9,5 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy zł 00/100).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Janowie Lubelskim O/Godziszów numer konta: 40 9410 1023 2004 4000 0156 0002z adnotacją „Wadium – Znak sprawy RI.0721.8.2022”12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunkubankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginałgwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lubporęczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczycielaoraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanieZamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związaniaofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowejOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę która polegała na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o długości min. 8 000,00 m;2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji :W zakresie wykonywania robót:a) min. jedną osobą (kierownik budowy w branży sanitarnej) posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważneuprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.b) minimum jedną osobą (kierownik robót w branży konstrukcyjno-budowalnej) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowalnej których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lubodpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a wprzypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.c) min. jedną osobą (Kierownik robót w branży elektrycznej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres (w tym długość odcinka), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcjetechniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117),, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Ogłoszenie nr z dniaBiuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów orazinżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).5) Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby do projektowania lub kierowania robotami w wielu branżach pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień.6) Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351), przez budowę rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.7) Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez przebudowę rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość,szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach