Przetargi.pl
Budowa wodociągu i kanalizacji w miejscowości Duchnice gmina Ożarów Mazowiecki

Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Kolejowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7222207 w. 242
  • Data zamieszczenia: 2009-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
    ul. Kolejowa 2 2
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7222207 w. 242
    REGON: 00053060800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow-mazowiecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wodociągu i kanalizacji w miejscowości Duchnice gmina Ożarów Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wodociągu i kanalizacji w zakresie: a) Łączna długość projektowanej sieci wodociągowej wynosi 3942,5 m.b. w tym: - sieć z rur PE ? 160 mm 169,5 m.b., - sieć z rur PE ? 125 mm 155 m.b., - sieć z rur PE ? 110 mm 3618 m.b. Zaprojektowano łącznie 102 zasuwy kołnierzowe w tym: - DN 150 mm - 3 sztuki,- DN 125 mm - 4 sztuk,- DN 100 mm - 70 sztuk,- DN 80 mm dla hydrantów - 25 sztuk. W celu ochrony przeciw pożarowej zaprojektowano 25 hydrantów podziemnych DN 80 mm. Wodę doprowadza się do granicy prywatnych posesji poprzez 202 odcinki boczne sieci wodociągowej o łącznej długości 1070 m.b. z czego:- ? 40 L- 1060 m.b., - ? 50 L- 10 m.b. b) Łączna długość kanałów głównych grawitacyjnych wynosi 3545,5 m. w tym:-rury PCV ? 200 mm klasa N - 3081 m., -rury PCV ? 250 mm klasa N - 464,5 m.ilość sztuk studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych - 108 szt.,w tym: > studzienki z PP? 425 mm - 57szt.,> studzienki betonowe ? 1200 mm - 50 szt., > studzienka betonowa ? 1200 mm - 1 szt. (z zamontowaną zasuwą odcinająca), - ilość sztuk studzienek kanalizacyjnych rozprężnych -1 szt., w tym: - studzienki betonowe ? 1200 mm - 1 szt., w tym: > rury PCV ? 160 mm klasa T - 1107,5 m. Rurociągi tłoczne: - łączna długość rurociągu tłocznego rury PE ? 90 mm PN8 SDR17 PE80 - 4 m. Sieciowe przepompownie ścieków ? 1500 bet - 1 sztuka. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ulice: Duchnicką - strona południowa między ulicą Prusa a Kopernika, Architektów, Gałczyńskiego, Geodetów, Prawników, Księgowych, Poetów, Szczypy, Asnyka, Nadziei, Baczyńskiego, Orzeszkowej. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Duchnice, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ, na który składają się: - Projekty zagospodarowania terenu wraz z projektem architektoniczno-budowlanym, - Projekt budowlany sieciowej przepompowni ścieków PS1, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,- Przedmiary robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie: 100.000,00 zl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy tj:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1.Oferta - druk jest załącznikiem do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście. W przypadku osobistego występowania wykonawcy Zamawiający, nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: - oferta będzie zawierać informacje wymienione w pkt. 8.5. i pkt. 8.6. litera a SIWZ dla każdego partnera konsorcjum, - oferta będzie podpisana w taki sposób, aby wiązała prawnie wszystkich partnerów, - wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, - jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący(lider) upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak i wszystkich partnerów, - zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. W przypadku nie przystępowania do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie konsorcjum, Zamawiający nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty.4.Dowód wpłacenia wadium (100.000,00 zł). W przypadku wniesienia wadium przelewem - dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie wymieniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 5 ustawy. 5.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 6. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę oraz ponumerowane wg wskazań pkt. 5.1. litera b SIWZ. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 zamówień w sumie o wartości min. w wys. 10 % kwoty ofertowej, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc wykonania oraz telefonu kontaktowego do zamawiającego wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. c) karta indywidualna - życiorys techniczny kierownika robót desygnowanego do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagana kopia zaświadczenia o posiadaniu uprawnień budowlanych i kopia zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego). 7. Inne wymagane dokumenty wynikające z treści SIWZ. a)harmonogram rzeczowo-finansowy opracowany przez wykonawcę. b) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w formie uproszczonej. Załączone przedmiary robót będące załącznikiem Nr 1 do SIWZ ujmują prace podstawowe i nie stanowią podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego, są tylko i wyłącznie materiałem pomocniczym dla wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozarow-mazowiecki.pl w części: Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach