Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. Świętej Rodziny SPZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4502284
- Data zamieszczenia: 2009-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. Świętej Rodziny SPZOZ
ul. Madalińskiego 25 25
02-544 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4502284
REGON: 01204574300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Założeń dla systemu informatycznego dla części medycznej Szpitala im. Św. Rodziny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie w formie pisemnej Założeń dla systemu informatycznego dla części medycznej Szpitala im. Św. Rodziny. Opracowanie to winno objąć: 1. Zidentyfikowanie informacji wymienianych między komórkami medycznymi oraz komórkami medycznymi i niemedycznymi oraz analizę obiegu tych informacji. 2. Rozpoznanie potrzeb i określenie niezbędnych cech i funkcji systemu informatycznego dla poszczególnych komórek medycznych z ich punktu widzenia. 3. Rozpoznanie potrzeb i określenie niezbędnych cech i funkcji systemu informatycznego dla informacji wymienianych w systemie między komórkami medycznymi i między komórkami medycznymi i niemedycznymi. 4. Zaproponowanie cech i funkcji systemu informatycznego na podstawie wyników rozpoznania przedstawionego powyżej. 5. Określenie możliwości implementacji oprogramowania rynkowego i wskazanie kilku - od 3 do 5 - komercyjnych systemów informatycznych mogących być zainstalowanych w Szpitalu pod kątem ich przydatności z punktu widzenia potrzeb Szpitala i doprowadzenie do zaprezentowania użytkownikom wersji demonstracyjnych wskazanych systemów. 6. Uzgodnienia z przedstawicielami przyszłych użytkowników systemu informatycznego wyników prezentacji wskazanych systemów komercyjnych z punktu widzenia ich przydatności dla użytkowników oraz spełnienia oczekiwań, o których mowa w p. 2. 7. Określenie rodzaju i ilości sprzętu informatycznego niezbędnego do zakupu dla proponowanych systemów. 8. Wstępną analizę cenową zakupu wytypowanych komercyjnych systemów informatycznych i sprzętu dla nich z uwzględnieniem obsługi powdrożeniowej. 9. Zaproponowanie wstępnego opisu przedmiotu zamówienia dla postępowania o zakup systemu informatycznego i sprzętu dla tego systemu wraz z zaproponowaniem kryteriów oceny ofert i ich znaczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Pod pojęciem usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia zamawiający rozumie opracowanie założeń lub koncepcji systemu informatycznego dla części medycznej szpitala o wartości nie mniejszej niż 50000 PLN. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie, to warunki 1 - 3 muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, a warunek 4 każdy z wykonawców występujących wspólnie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. Złożenie nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, jak również brak oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków albo złożenie dokumentów zawierających błędy, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26. ust. 3. ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, zamawiający zaprosi do składania ofert 10 wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia warunku 2. Ocena spełnienia warunku 2. zostanie dokonana w ten sposób, że wykonawcy zostaną uszeregowani według łącznej liczby usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia przedstawionych w wykazie w kolejności od największej do najmniejszej, a wykonawcy, którzy wykażą tę samą liczbę usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia zostaną uszeregowani według łącznej wartości wykazanych usług w kolejności od największej do najmniejszej. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie nie większa niż 10, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawcy sporządzają samodzielnie w sposób przez siebie przyjęty. Razem z wnioskiem wykonawcy składają następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składają wykonawcy występujący wspólnie, to wykonawcy ci składają dokumenty dotyczące każdego z nich, 2. Pełnomocnictwo do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jeżeli jest on podpisany przez osobę lub osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jako uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. Dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie. 4. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi informatyczne dotyczące aplikacji (systemów) Xpertis firmy Macrologic SA i Mediqus firmy Gabos Software
Dodano: 2016-07-27 - Usługi migracji, importu oraz wykonania zestawień w module ARP w systemie Quorum
Dodano: 2016-07-27 - ŚWIADCZENIE USŁUG INFORMATYCZNYCH DLA MAZOWIECKIEGO CENTRUM PSYCHIATRII DREWNICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dodano: 2016-07-27 - Stworzenie i wdrożenie oprogramowania służącego do prowadzenia rejestrów nieruchomości, udziałów i akcji nabytych lub objętych przez cudzoziemców
Dodano: 2016-07-22 - Zakup usług wsparcia i modyfikacji dla systemu AX People
Dodano: 2016-07-21 - wykonanie usługi audytu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miasta Kobyłka
Dodano: 2016-07-12 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:Utrzymanie Systemu Zbierania Danych ze Stacji Synoptycznych (SZDzSS), modyfikacja i rozbudowa integracji SZDzSS z systemem C2.6
Dodano: 2016-07-12 - Usługa teleinformatyczna
Dodano: 2016-07-05 - Stworzenie internetowego serwisu informacyjnego Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego
Dodano: 2016-07-01 - Utrzymanie systemu Quorum
Dodano: 2016-06-29