Przetargi.pl
Budowa wielofunkcyjnych kompleksów boisk sportowych: a) Część I - w ramach zadania: Budowa boiska Orlik przy ul. Sadowej 2 w Elblągu b) Część II - w ramach zadania: Budowa boiska Orlik przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu c) Część III - w ramach zadania: Budowa boiska Orlik przy ul. Rodziny Nalazków 20 w Elblągu d) Część IV - w ramach zadania: Budowa boiska Orlik przy ul. Mickiewicza 41 w Elblągu, w ramach programu: Moje Boisko - Orlik 2012

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2012-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielofunkcyjnych kompleksów boisk sportowych: a) Część I - w ramach zadania: Budowa boiska Orlik przy ul. Sadowej 2 w Elblągu b) Część II - w ramach zadania: Budowa boiska Orlik przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu c) Część III - w ramach zadania: Budowa boiska Orlik przy ul. Rodziny Nalazków 20 w Elblągu d) Część IV - w ramach zadania: Budowa boiska Orlik przy ul. Mickiewicza 41 w Elblągu, w ramach programu: Moje Boisko - Orlik 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa wielofunkcyjnych kompleksów boisk sportowych: a) Część I - w ramach zadania: Budowa boiska Orlik przy ul. Sadowej 2 w Elblągu b) Część II - w ramach zadania: Budowa boiska Orlik przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu c) Część III - w ramach zadania: Budowa boiska Orlik przy ul. Rodziny Nalazków 20 w Elblągu d) Część IV - w ramach zadania: Budowa boiska Orlik przy ul. Mickiewicza 41 w Elblągu, w ramach programu: Moje Boisko - Orlik 2012 CPV 45.21.22.21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Zamówienie składa się z czterech części: a) Część I zamówienia: Budowa wielofunkcyjnego kompleksu boisk sportowych - Część I - w ramach zadania: Budowa boiska Orlik przy ul. Sadowej 2 w Elblągu w ramach programu: Moje Boisko - Orlik 2012, b) Część II zamówienia: Budowa wielofunkcyjnego kompleksu boisk sportowych - Część II - w ramach zadania: Budowa boiska Orlik przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu w ramach programu: Moje Boisko - Orlik 2012, c) Część III zamówienia: Budowa wielofunkcyjnego kompleksu boisk sportowych - Część III - w ramach zadania: Budowa boiska Orlik przy ul. Rodziny Nalazków 20 w Elblągu w ramach programu: Moje Boisko - Orlik 2012, d) Część IV zamówienia: Budowa wielofunkcyjnego kompleksu boisk sportowych - Część IV zamówienia - w ramach zadania: Budowa boiska Orlik przy ul. Mickiewicza 41 w Elblągu w ramach programu: Moje Boisko - Orlik 2012. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 4 kompleksów boisk sportowych wraz z zapleczami sportowo - socjalnymi w ramach budowy kompleksów Moje Boisko - Orlik 2012. Kompleksy zlokalizowane będą przy: 1) Szkole Podstawowej Nr 16, ul. Sadowa 2 w Elblągu, 2) Gimnazjum Nr 2, ul. Robotnicza 173 w Elblągu, 3) Szkole Podstawowej Nr 9, ul. Rodziny Nalazków 20 w Elblągu, 4) Szkole Podstawowej Nr 4, ul. Mickiewicza 41 w Elblągu. Zamówienie dotyczy programu Moje Boisko - Orlik 2012 dofinansowanego ze środków krajowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dla Części I, Części III, Części IV zamówienia: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach: 30,0 m x 62,0 m o powierzchni 1 860 m2 (pole gry 26,0 m x 56,0 m) - podbudowa przepuszczalna, - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa. Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1 do SIWZ). Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.). 1. Typ włókna: monofil; 2. Skład chemiczny włókna: polietylen; 3. Ciężar włókna: min. 11 000 Dtex; 4. Gęstość trawy: min. 97 000 włókien/m2 - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i Specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1 do SIWZ). - wyposażenie: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: - 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) podbudowa: - podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i ST (załącznik nr 1 do SIWZ). - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego - poliuretanowa Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i ST (załącznik nr 1 do SIWZ). technologia układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. - wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 2 sztuki - wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka - wyposażenie do piłki ręcznej: - bramki stalowe (3x2m) montowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ST (załącznik nr 1 do SIWZ). 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 10 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ST ( załącznik nr 1 do SIWZ). 2.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podsypce, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ST ( załącznik nr 1 do SIWZ). 2.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i ST (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.7 Przyłącza infrastruktury technicznej do budynku: 1. przyłącze kanalizacji sanitarnej, 2. przyłącze wodociągowe, 3. przyłącze elektroenergetyczne (zalicznikowe). Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2.8 Kanalizację deszczową (drenaż pod płytami boisk) Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2.9 Odwodnienie powierzchni boisk Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2.10 Wykonanie tablic informacyjnych: 1. tablicy informacyjnej o realizacji zadania zgodnie z programem Moje Boisko - Orlik 2012 - Tablica informacyjna musi zawierać informacje: logo programu, tytuł programu, źródła finansowania oraz tytuł inwestycji. - Musi być umieszczona w widocznym miejscu, wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych, posiadać wymiary minimum 0,7 m x 0,9 m (czytelny tekst wzdłuż dłuższego boku). 2. tablicy z regulaminem korzystania z kompleksu sportowego wraz z dołączonym wzorem obuwia jakie może być dopuszczone podczas gry na boisku piłkarskim. 2.11 Budowa budynku sanitarno-szatniowego Dla Części II zamówienia: 2.1. Rozbiórkę budynku istniejącego zaplecza. 2.2. Budowę boisk: Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach: 30,0 m x 62,0 m o powierzchni 1 860 m2 (pole gry 26,0 m x 56,0 m) - podbudowa przepuszczalna, - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa. Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1 do SIWZ). Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.). 1. Typ włókna: monofil; 2. Skład chemiczny włókna: polietylen; 3. Ciężar włókna: min. 11 000 Dtex; 4. Gęstość trawy: min. 97 000 włókien/m2 - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i Specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1 do SIWZ). - wyposażenie: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.3. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: - 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) podbudowa: - podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i ST (załącznik nr 1 do SIWZ). - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego - poliuretanowa Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i ST (załącznik nr 1 do SIWZ). technologia układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. - wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 2 sztuki - wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)- 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka - wyposażenie do piłki ręcznej: - bramki stalowe (3x2m) montowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.4. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ST (załącznik nr 1 do SIWZ). 2.5. Oświetlenie terenu Oświetlenie terenu będą stanowiły projektory zamocowane na 10 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWT) oraz ST ( załącznik nr 1 do SIWZ). 2.6. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podsypce, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ST ( załącznik nr 1 do SIWZ). 2.7. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i ST (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.8. Przyłącza infrastruktury technicznej do budynku: 1. przyłącze kanalizacji sanitarnej, 2. przyłącze wodociągowe, 3. przyłącze elektroenergetyczne (zalicznikowe). Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2.9. Kanalizację deszczową (drenaż pod płytami boisk) Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2.10. Odwodnienie powierzchni boisk Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2.11. Wykonanie tablic informacyjnych: 1. tablicy informacyjnej o realizacji zadania zgodnie z programem Moje Boisko - Orlik 2012 - Tablica informacyjna musi zawierać informacje: logo programu, tytuł programu, źródła finansowania oraz tytuł inwestycji. - Musi być umieszczona w widocznym miejscu, wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych, posiadać wymiary minimum 0,7 m x 0,9 m (czytelny tekst wzdłuż dłuższego boku). 2. tablicy z regulaminem korzystania z kompleksu sportowego wraz z dołączonym wzorem obuwia jakie może być dopuszczone podczas gry na boisku piłkarskim. 2.12. Budowę budynku sanitarno - szatniowego. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia dla Części I, Części II, Części III i Części IV zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ Część I zamówienia: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY Budowa wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 16 przy ul. Sadowej 2 w Elblągu w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 TOM III SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Część II zamówienia: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY Budowa wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Gimnazjum Nr 2 przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 TOM III SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Część III zamówienia: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY Budowa wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 9 przy ul. Rodziny Nalazków 20 w Elblągu w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 TOM III SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Część IV zamówienia: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY Budowa wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul. Mickiewicza 41 w Elblągu w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 TOM III SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Załącznik nr 2 do SIWZ Część I zamówienia: 1) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY Budowa wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 16 przy ul. Sadowej 2 w Elblągu w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 TOM I PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU Rozdział 1. Architektura 2) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY Budowa wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 16 przy ul. Sadowej 2 w Elblągu w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 TOM II PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU Rozdział 2. Instalacje elektryczne 3) PROJEKT ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY ZAMIENNY MODUŁOWEGO SYSTEMOWEGO ZAPLECZA BOISK SOPORTOWYCH ORLIK 2012 Szkoła Podstawowa nr 16 przy ul. Sadowej 2 w Elblągu Część II zamówienia: 1) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY Budowa wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Gimnazjum Nr 2 przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 TOM I PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU Rozdział 1. Architektura 2) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY Budowa wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Gimnazjum Nr 2 przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 TOM II PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU Rozdział 2. Instalacje elektryczne 3) PROJEKT ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY ZAMIENNY MODUŁOWEGO SYSTEMOWEGO ZAPLECZA BOISK SOPORTOWYCH ORLIK 2012 Gimnazjum nr 2 przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu Część III zamówienia: 1) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY Budowa wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 9 przy ul. Rodziny Nalazków 20 w Elblągu w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 TOM I PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU Rozdział 1. Architektura 2) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY Budowa wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 9 przy ul. Rodziny Nalazków 20 w Elblągu w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 TOM II PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU Rozdział 2. Instalacje elektryczne 3) PROJEKT ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY ZAMIENNY MODUŁOWEGO SYSTEMOWEGO ZAPLECZA BOISK SOPORTOWYCH ORLIK 2012 Szkoła Podstawowa nr 9 przy ul. Rodziny Nalazków 20 w Elblągu Część IV zamówienia: 1) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY Budowa wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul. Mickiewicza 41 w Elblągu w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 TOM I PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU Rozdział 1. Architektura 2) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY Budowa wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul. Mickiewicza 41 w Elblągu w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 TOM II PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU Rozdział 2. Instalacje elektryczne 3) PROJEKT ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY ZAMIENNY MODUŁOWEGO SYSTEMOWEGO ZAPLECZA BOISK SOPORTOWYCH ORLIK 2012 Szkoła Podstawowa nr 4 przy ul. Mickiewicza 41 w Elblągu Załącznik nr 3 do SIWZ Część I zamówienia: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY Budowa wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 16 przy ul. Sadowej 2 w Elblągu w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 TOM IV PRZEDMIAR Część II zamówienia: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY Budowa wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Gimnazjum Nr 2 przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 TOM IV PRZEDMIAR Część III zamówienia: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY Budowa wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 9 przy ul. Rodziny Nalazków 20 w Elblągu w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 TOM IV PRZEDMIAR Część IV zamówienia: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY Budowa wielofunkcyjnego kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul. Mickiewicza 41 w Elblągu w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 TOM IV PRZEDMIAR Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia: - na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Dla budowy budynku sanitarno-szatniowego: Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: Część I, Część II, Część III i Część IV zamówienia: 1) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2) W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. 3) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego. 4) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 5) W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót przedłużonego o dwa miesiące, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100 % umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie wobec osób trzecich. 7) W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy wycinka (o wymiarach 50 cm x 50 cm) sztucznej nawierzchni piłkarskiej zaoferowanej w przetargu (zgodnych z kartą techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta). 8) W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 30 dni od daty przekazania terenu budowy przedstawić wizualizację proponowanego budynku sanitarno - szatniowego. 9) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby budynek był prefabrykowany i nie był wykonywany na terenie budowy. 10) Zamawiający zastrzega, że okno w pomieszczeniu trenera w budynku sanitarno - szatniowym musi znajdować się na takiej wysokości, aby pracująca tam osoba miała wgląd na obydwa boiska zarówno w pozycji stojącej jak i siedzącej. 12) Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część I, Część II, Część III i Część IV zamówienia: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: na Część I zamówienia w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), na Część II zamówienia w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), na Część III zamówienia w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), na Część IV zamówienia w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Millennium S.A. O / Elbląg Nr 95116022020000000061913418 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego 82-300 Elbląg ul. Łączności 1 w sekretariacie Departamentu Księgowości pok. 400, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach