Przetargi.pl
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży w Wólce Podleśnej.

Gmina Trzebownisko ogłasza przetarg

  • Adres: 36-001 Trzebownisko, Trzebownisko 976
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7713700 , fax. 017 7713719
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebownisko
    Trzebownisko 976 976
    36-001 Trzebownisko, woj. podkarpackie
    tel. 017 7713700, fax. 017 7713719
    REGON: 69058215700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzebownisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży w Wólce Podleśnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie boiska o wymiarach 30,00 m x 60,00 m na podbudowie z kruszywa kamiennego o nawierzchni z trawy syntetycznej wysokości 50 mm. 2. Wyposażenie boisk: - boisko do piłki ręcznej: bramki stalowe 3 x 2 m - 2 kpl, - boisko do piłki nożnej: bramki stalowe 5 x 2 m - 2 kpl, - 2 boiska do koszykówki: słupy do koszykówki o wysiegu 1,6 m z tablicami laminowanymi: 4 kpl, - 2 boiska do siatkówki: słupki do siatkówki stalowe, wielofunkcyjne z płynną regulacją wysokości: 2 kpl Wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo. 3. Trybuny stałe, 2-rzędowe z siedziskami plastikowymi. Konstrukcja stalowa ocynkowana ogniowo osadzona w fundamencie żelbetowym. 4. Ogrodzenie systemowe o długości 30m - 6 kompletów Szczegółowy zakres prac określa opracowanie techniczne stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. Całość robót należy wykonać zgodnie z projektem, specyfikacjami technicznymi, ze sztuką budowlaną oraz z obowiązującymi normami i przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 12000.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) złożą oświadczenie, że: - Posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b) wykażą, że posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności i nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, c) wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania przynajmniej dwa zamówienia polegające na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). Łączna wartość wykonania powyższych robót nie mniejsza niż 800 000 zł brutto oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. d) wykażą, że dysponują przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, e) wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. f) wykażą, że trawa syntetyczna spełnia wymagania jakościowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 i 24 ustawy P.z.p. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: - wykazu przynajmniej dwóch zamówień polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). Łączna wartość wykonania powyższych robót nie mniejsza niż 800 000 zł brutto. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz ich uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów. - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku nie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. W celu potwierdzenia, że trawa syntetyczna spełnia warunki jakościowe, należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: - Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). - Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. - Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.- Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebownisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach