Przetargi.pl
Roboty budowlane, drogowe w Nadleśnictwie Komańcza

Nadleśnictwo Komańcza ogłasza przetarg

  • Adres: 38-543 Komańcza, Komańcza 125
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4677014, 4677331 , fax. 013 4677014
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Komańcza
    Komańcza 125 125
    38-543 Komańcza, woj. podkarpackie
    tel. 013 4677014, 4677331, fax. 013 4677014
    REGON: 37001446100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/komancza
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane, drogowe w Nadleśnictwie Komańcza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, drogowych w Nadleśnictwie Komańcza podzielonych na 2 części: Część 1 : Droga Komańcza - Dołżyca od km.0+000 do km 4+000 Do zakresu robót należy: mechaniczne ścięcie poboczy, oczyszczenie, odmulenie rowów oraz przepustów, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej (tłuczeń+mieszanka mineralno-bitumiczna o lepiszczu asfaltowym). Szczegółowy zakres rzeczowy zawiera przedmiar robót. (zał. nr 5 do SIWZ) Część 2 : Droga dojazdowa ze składem drewna w Woli Michowej od km 0+000 do km 0+600 Do zakresu robót należy: rowy odwadniające, wykonanie koryta na całej szerokości jezdni, podbudowa z rumoszu skalnego, nawierzchnia z tłucznia kamiennego, przepusty rurowe pod zjazdami. Szczegółowy zakres rzeczowy zawiera przedmiar robót. (zał. nr 5 do SIWZ) Zamówienie ogółem poniżej 5 150 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 5.1. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy 5.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy. 5.3. a) załączą do oferty wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót tożsamych z przedmiotem zamówienia(minimum 2 zadania), oraz dokumenty (np. listy referencyjne, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające należyte wykonanie zadań przedstawionych w w/w wykazie. Wykonawca winien wykazać się realizacją prac w zakresie robót drogowych na kwotę minimum 200 tys. zł (BRUTTO) każde zadanie w latach 2006 - 2008. b) załączą do oferty wykaz kadry technicznej przeznaczonej do wykonania zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji z udokumentowaniem ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, c) załączą do oferty polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100 000 zł. d) załączą do oferty wykaz sprzętu, jakim dysponują do wykonania zamówienia, e) załączą do oferty uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności drogowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia/ nie spełnia. Zaleca się , aby wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej w terenie), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca zobowiązany jest do złożenia w materiałach ofertowych dokumentów o których mowa w punktach poniżej. Dokumenty te można składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wykonawcy składającego ofertę, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem. W przypadku spółek handlowych aktualny wyciąg z KRS. W przypadku spółek cywilnych aktualna umowa spółki oraz zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wspólników spółki cywilnej. W przypadku osób fizycznych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W/w dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę - dotyczy sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wymienione w dokumencie określonym w pkt. 4 a SIWZ, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100 000 zł, h) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót tożsamych z przedmiotem zamówienia(minimum 2 zadania). Wykonawca winien wykazać się realizacją prac w zakresie robót drogowych na kwotę minimum 200 tys. zł (BRUTTO) każde zadanie w latach 2006-2008 z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania potwierdzone referencjami. i) dokumenty (np. listy referencyjne, protokoły odbioru końcowego) wydane przez inwestora robót, potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. j) wykaz osób - dotyczy kadry technicznej, które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji z udokumentowaniem ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, k) wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca , l) oświadczenie kierownika budowy zawierające zobowiązanie do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, ł) uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności drogowej, m) aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa, n) w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców oraz oświadczenie, że zobowiązania ich co do oferty i co do wykonania zamówienia są solidarne. Każdy z wykonawców musi załączyć do oferty wszelkie niezbędne dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ. o) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. p) oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do SIWZ, r) oświadczenie stanowiące zał. nr 3 do SIWZ, s) wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/komancza
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach