Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 36-220 Jasienica Rosielna, Jasienica Rosielna 240
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4306033 , fax. 013 4306033
- Data zamieszczenia: 2009-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
Jasienica Rosielna 240 240
36-220 Jasienica Rosielna, woj. podkarpackie
tel. 013 4306033, fax. 013 4306033
REGON: 68615763600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasienicarosielna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wiaty nad poletkiem osadowym oczyszczalni ścieków w Bliznem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa wiaty nad poletkiem osadowym oczyszczalni ścieków w Bliznem - podczas normalnej pracy oczyszczalni, w zakresie określonym w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. przedstawią wypełniony formularz ofertowy na podstawie załącznika nr 1 do SIWZ, 2. przedstawią wypełniony formularz kosztorysu ofertowego wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3. akceptują przedstawiony projekt umowy na roboty budowlane wg załącznika nr 3 do SIWZ, 4. udzielą minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonywany przedmiot zamówienia, 5. spełniają warunki dotyczące wiarygodności i kwalifikacji Oferenta, 6. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 7. nie zalegają w uiszczaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 9. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonywana poprzez sprawdzenia przez Zamawiającego wszystkich dokumentów przedstawionych przez Oferenta w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania warunków udziału w postępowaniu, każdy oferent powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty w niżej podanej kolejności: - Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, - Formularz kosztorysu ofertowego - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, - Akceptowany projekt umowy na roboty budowlane - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Oświadczenie, że oferent posiada niezbędne uprawnienia, doświadczenie oraz potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia, - Listę podobnych projektów wykonanych przez Oferenta w ciągu ostatnich trzech lat, - Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 2. W przypadku podmiotów składających oferty wspólne (konsorcjum): - List intencyjny lub umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeżeli taka umowa została zawarta, lub oświadczenie o braku takiej umowy, - Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (dołączyć w oryginale), - Oferta powinna zawierać ww dokumenty dla każdego partnera z osobna. 3. W przypadku oferty składanej przez wspólników spółki cywilnej oferta powinna zwierać umowę spółki cywilnej, Wszystkie wymienione wyżej dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzających za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisywania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena wykonania projektów podobnych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jasienica.bip.krosoft.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podborze
Dodano: 2015-06-23 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Brzyska Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Operacja pn.: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i studni na terenie Gminy Brzyska oraz zakup sprzętu
Dodano: 2015-01-13 - ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI ZAMIECHÓW
Dodano: 2014-11-25 - Remont, modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Bachórzu
Dodano: 2014-08-06 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Niwkach Horynieckich
Dodano: 2014-03-17 - Poprawa jakości usług w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Zaklików - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków sanitarnych
Dodano: 2014-03-10 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Krempna - etap I
Dodano: 2013-05-07 - Budowa naturalnych przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Brzyska w ramach działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013
Dodano: 2013-03-15 - Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Wojaszówka wraz z przebudową infrastruktury
Dodano: 2013-01-09 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla budynków mieszkalnych w sołectwie Pniów, Gmina Radomyśl nad Sanem.
Dodano: 2012-11-21