Przetargi.pl
Budowa wiaty garażowej w KPP Zakopane, ul. Jagiellońska 32

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, Mogilska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 47 83 54 862, , fax. 47 83 54 887
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    Mogilska 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 47 83 54 862, , fax. 47 83 54 887
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wiaty garażowej w KPP Zakopane, ul. Jagiellońska 32
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i budowa wiaty garażowej wraz z niezbędną infrastrukturą przy siedzibie KPP Zakopane, ul. Jagiellońska 22. 2. Budowa zlokalizowana będzie w Zakopanem, ul. Jagiellońska 32, na dz. nr 333, jedn. ew. 121701_1, Zakopane, Obręb Nr 0005, 005. 3. Teren Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem wraz z budynkiem głównym został wpisany do rejestru zabytków pod numerem Ks. A-710 [A-1117]. Pismem znak DNT-1.5183.2020.JH z dnia 24.02.2020 Małopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków wydał zalecenia konserwatorskie dla budowy przedmiotowej wiaty garażowej. 4. Realizacja zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie harmonogramu realizacji zamówienia/zadania budowlanego (w uzgodnieniu z Zamawiającym). 2) Opracowanie koncepcji architektonicznej (projekt koncepcyjny). 3) Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej: a) projekt budowlany ( projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny wielobranżowy ). b) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na roboty budowalne, c) projekty techniczne wszystkich branż ( niezbędnych ) wraz ze szczegółowym kosztorysem inwestorskim w rozbiciu na branże, STWiORB, informacji BIOZ, Planu BIOZ, d) inwentaryzację zieleni, e) inwentaryzację terenu i uzbrojenia w obszarze planowanych prac budowlanych f) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień niezbędnych dla realizacji zamówienia w tym: uzgodnień związanych z ochroną zabytków, obsługą geodezyjną (min. mapy do celów projektowych, tyczenie, pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, dokumentacja powykonawcza) oraz geotechniczną. 4) Budowa wiaty garażowej w oparciu o wyżej opisaną dokumentację projektową, przy założeniach: a) przygotowanie i zabezpieczenie ternu budowy (w tym dotyczące właściwej organizacji ruchu – podczas realizacji prac budowlanych jednostka Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem będzie funkcjonować i realizować obowiązki i zadania), b) wykonanie fundamentów, c) przystosowanie nawierzchni parkingu z kostki betonowej dla potrzeb wiaty; d) wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej (budowa separatora); e) wykonanie instalacji oświetlenia wiaty; f) wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej gniazda wtykowe (umożliwiające na stanowiskach parkingowych w wiacie podłączenie sprzętu do utrzymania czystości, dedykowane do montażu na zewnątrz); g) wykonanie instalacji odlodzeniowej rynien i rur spustowych; h) wykonanie innych elementów niezbędnych dla budowy wiaty zgodnie ze sztuką budowalną w tym infrastruktury towarzyszącej, które zostaną ujęte w dokumentacji technicznej jako niezbędne (z punktu widzenia technicznego i technologicznego) oraz zaakceptowane przez Zamawiającego – a niemożliwe do przewidzenia na etapie opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego. 5) Zgłoszenie zakończenia prac budowlanych i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną (mapy do celów projektowych, tyczenie, pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, inwentaryzacja powykonawcza). 6. Na każdym etapie projektowania dokumentacja powinna być uzgadniana z właściwymi wyznaczonymi inspektorami branżowymi Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy bieżącego uzgadniania i współpracy podczas opracowywania przedmiotowej dokumentacji. Zamawiający oczekuje równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące funkcjonalności i standardu materiałów. Nie dopuszcza się sytuacji, aby w tym zakresie Wykonawca bezkrytycznie i bezpodstawnie narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego. 7. W zakres zamówienia wchodzą również wszelkie niezbędne ekspertyzy, opinie, oświadczenia, zgody, postanowienia i decyzje a także badania, których Zamawiający nie wyszczególnił w SIWZ, a które mogą być konieczne lub wymagane na etapie projektowania lub/ i realizacji robót budowlanych. Zamawiający udzieli Wykonawcy w tym celu stosownych upoważnień. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 9. Wykonawca jest zobowiązany podczas prac projektowych i budowlanych stosować wszystkie obowiązujące akty prawne i Polskie Normy. Niewyszczególnienie ich przez Zamawiającego w przedmiotowym opracowaniu nie zwalnia Wykonawcy z ich stosowania. Zamawiający wymaga realizacji prac projektowych i budowlanych zgodnych z wiedza techniczną. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. 10. Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. Szczegółowe warunki gwarancji wymagane przez Zamawiającego zawarte są w projekcie umowy. 11. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszego SIWZ. 12. Uwaga! Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. 13. Zamawiający wymaga, aby prace były prowadzone w uzgodnieniu z użytkownikiem, w celu minimalizacji ograniczeń w korzystaniu z placu przez użytkownika. 14. Termin realizacji zamówienia: 1) rozpoczęcie – w dniu zawarcia umowy, 2) zakończenie – do dnia 15.12.2021 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ. UWAGA! Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku składania przedmiotowego oświadczenia po upływie terminu składania ofert, Wykonawca przesyła przedmiotowy dokument na email Zamawiającego: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl lub przy pomocy Platformy, korzystając z zakładki „Pytania/Informacje”. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ z zaznaczeniem treści pkt 1 tego oświadczenia)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach