Zarząd Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim ogłasza przetarg
- Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Sikorskiego 23
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 2473668 w. 50 , fax. 2473670
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim
ul. Sikorskiego 23 23
82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
tel. 2473668 w. 50, fax. 2473670 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowydworgdanski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wewnętrznego szybu windowego wraz z montażem windy oraz przebudową chodnika z lokalizacją w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawska 28. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa wewnętrznego szybu windowego wraz z montażem windy oraz przebudową chodnika z lokalizacją w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawska 28.Szczegółowy wykaz prac jest zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki przetargu: 1. Warunki wymagane od wykonawców nie podlegają zmianie w toku postępowania. 2. Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że spełniają wymagane warunki, w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o następujące warunki: ? posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności ,o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ? posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. ? znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ? nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ? wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie , odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 tyś. zł brutto za zamówienie . Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument potwierdzający, że robota została wykonana należycie. ? wykażą ,że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodne z ustawą Prawo Budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej, ? posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na minimalną sumę ubezpieczenia 200 tyś zł. ? wykażą spełnianie warunku jakościowego materiałów przewidzianych na nawierzchnię boisk. 4. Z przetargu zostaną wykluczeni wykonawcy określeni w art. 24, oraz niespełniający warunków art. 22, Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zm. 5. Zamawiający odrzuci oferty które nie spełniają wymagań zawartych w specyfikacji lub są niezgodne z Ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zm. 6. Zamawiający nie przewiduje wadium.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty; 1. Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 87, poz. 605, zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów i oświadczeń: ? formularza ofertowego z poprawnie naliczoną ceną, oraz oświadczeniem w jego treści o spełnianiu warunków ustawowych zawartych w art. 22, ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. ? aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ? wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. ? pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w poprzednim punkcie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. ? wykazu robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania lub krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. ? potwierdzoną kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na minimalną sumę ubezpieczenia 200 tyś zł. ? umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza oferenta jest prowadzona w formie spółki cywilnej. ? oświadczenia; którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. ? dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie - konsorcjum, określającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ? jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. ? jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokumenty w trybie i formie określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. z 2006. nr 87, poz. 605. 2. Dokumenty powyższe winne być datowane, czytelne, opieczętowane i podpisane przez uprawnione osoby. Kserokopie dokumentów oferent winien potwierdzić za zgodność z oryginałem. 3. Nie spełnienie warunków poskutkuje odrzuceniem oferty. 4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz częściowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowydworgdanski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie niezbędnych czynności składających się na wymianę lin nośnych oraz naprawy automatycznego zjazdu kabiny po zaniku zasilania windy osobowej (PP/15/2016)
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa i montaż dźwigu towarowo-osobowego z napędem hydraulicznym na potrzeby remontu budynku kotłowni z przeznaczeniem na zaplecze kwatermistrzowskie na terenie Zakładu Karnego w Chełmie, ul. Kolejowa 112, 22-100 Chełm
Dodano: 2015-09-22 - roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego oraz usługi polegające na serwisie dźwigu osobowego; nr postępowania:14/ZP/2015.
Dodano: 2015-09-01 - roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego oraz usługi polegające na serwisie dźwigu osobowego; nr postępowania:8/ZP/2015
Dodano: 2015-06-24 - Budowa windy
Dodano: 2015-06-10 - roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego oraz usługi polegające na serwisie dźwigu osobowego; nr postępowania: 2/ZP/2015
Dodano: 2015-02-11 - Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych do budynku NZOZ
Dodano: 2014-07-16 - Dostawa i montaż windy w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni
Dodano: 2014-07-16 - Wymiana dźwigów osobowych w Teatrze Muzycznym w Gdyni
Dodano: 2014-07-01 - Dostawa i montaż urządzenia typu platforma pionowa z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych na obiekcie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Człuchowie przy ul. Kusocińskiego 1
Dodano: 2013-06-18