Przetargi.pl
Budowa wewnętrznego szybu windowego wraz z montażem windy oraz przebudową chodnika z lokalizacją w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawska 28.

Zarząd Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Sikorskiego 23
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 2473668 w. 50 , fax. 2473670
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim
    ul. Sikorskiego 23 23
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 2473668 w. 50, fax. 2473670
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowydworgdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wewnętrznego szybu windowego wraz z montażem windy oraz przebudową chodnika z lokalizacją w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawska 28.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa wewnętrznego szybu windowego wraz z montażem windy oraz przebudową chodnika z lokalizacją w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawska 28.Szczegółowy wykaz prac jest zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki przetargu: 1. Warunki wymagane od wykonawców nie podlegają zmianie w toku postępowania. 2. Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że spełniają wymagane warunki, w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o następujące warunki: ? posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności ,o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ? posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. ? znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ? nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ? wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie , odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 tyś. zł brutto za zamówienie . Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument potwierdzający, że robota została wykonana należycie. ? wykażą ,że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodne z ustawą Prawo Budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej, ? posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na minimalną sumę ubezpieczenia 200 tyś zł. ? wykażą spełnianie warunku jakościowego materiałów przewidzianych na nawierzchnię boisk. 4. Z przetargu zostaną wykluczeni wykonawcy określeni w art. 24, oraz niespełniający warunków art. 22, Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zm. 5. Zamawiający odrzuci oferty które nie spełniają wymagań zawartych w specyfikacji lub są niezgodne z Ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zm. 6. Zamawiający nie przewiduje wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty; 1. Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 87, poz. 605, zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów i oświadczeń: ? formularza ofertowego z poprawnie naliczoną ceną, oraz oświadczeniem w jego treści o spełnianiu warunków ustawowych zawartych w art. 22, ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. ? aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ? wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. ? pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w poprzednim punkcie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. ? wykazu robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania lub krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. ? potwierdzoną kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na minimalną sumę ubezpieczenia 200 tyś zł. ? umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza oferenta jest prowadzona w formie spółki cywilnej. ? oświadczenia; którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. ? dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie - konsorcjum, określającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ? jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. ? jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokumenty w trybie i formie określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. z 2006. nr 87, poz. 605. 2. Dokumenty powyższe winne być datowane, czytelne, opieczętowane i podpisane przez uprawnione osoby. Kserokopie dokumentów oferent winien potwierdzić za zgodność z oryginałem. 3. Nie spełnienie warunków poskutkuje odrzuceniem oferty. 4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz częściowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowydworgdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach