Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg
- Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 296 795 433 , fax. 296 795 470
- Data zamieszczenia: 2018-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
ul. 3-go Maja 66
07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
tel. 296 795 433, fax. 296 795 470
REGON: 55066786000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ostrowmaz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy Jana Matejki wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ew. 2204, 5274 i 2220/15 w Ostrowi Mazowieckiej – bez chodnika i wjazdów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ulicy Jana Matejki wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ew. 2204, 5274 i 2220/15 w Ostrowi Mazowieckiej – bez chodnika i wjazdów. 1) Podstawowe parametry: a) przekrój poprzeczny: 1x2 b) klasa drogi: D c) kategoria ruchu: KR2 d) szerokość pasa ruchu: 3,0m e) nawierzchnia jezdni: betonowa kostka brukowa 2) Konstrukcja jezdni : a) podłoże gruntowe b) warstwa odcinająca z piasku: 10cm c) podbudowa: KŁSM: 20cm d) podsypka piaskowo – cementowa 1:4 : 3cm e) kostka betonowa: 8cm Jezdnia ograniczona krawężnikiem betonowym wystającym 15x30cm (wtopionym na ławie betonowej z oporem) wystającym 12cm. Jezdnia, zjazdy ograniczone krawężnikiem betonowym wtopionym 15x22cm (wtopionym na ławie betonowej z oporem) wystającym 3cm Zastosowano pochylenie dwustronne jezdni o wartości 2% 3) Branża sanitarna: Na istniejącym odcinku ulicy wody opadowe odprowadzone są powierzchniowo na przyległe tereny. Zaprojektowano wykonanie utwardzenia drogi nawierzchnią z kostki brukowej. Celem odwodnienia pasa drogowego na pierwszym odcinku ulicy zaprojektowano kolektor zbiorczy połączony z systemem wpustów przykrawężnikowych z odprowadzeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej w rejonie skrzyżowania ul. Parcelacyjnej i Jana Matejki. Na kolejnym odcinku ze względu na brak odbiorników naturalnych oraz sztucznych i korzystne warunki gruntowe (grunty piaszczyste, brak wody gruntowej) przewidziano wykonanie studni chłonnych odprowadzających wody do gruntu. 4) Wykaz istniejących budowli i uzbrojenia: W obszarze objętym opracowaniem znajdują się następujące sieci uzbrojenia terenu: a) sieć wodociągowa, b) napowietrzne i kablowe linie elektroenergetyczne, c) napowietrzne i kablowe linie teletechniczne, d) kanalizacja sanitarna, e) sieć gazowa 4. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 5. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem: - kierownika budowy, kierowników poszczególnych robót, - inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez Inspektora Nadzoru wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy jezdni, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 7. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie należy utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 8. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie Budowlanym, wykonanym przez: BPT Sp. z o.o. Bartąg, ul. Tęczowy Las 2b/77, 10-687 Olsztyn- Projektant: branża drogowa mgr inż. Mariusz Raszkiewicz, branża sanitarna mgr inż. Bartosz Szewczyk. 9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 10. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji projektowej lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000.00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-02-06 do godz. 12:00.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 400413W relacji Guzów-Chronówek zadanie II etap 2
Dodano: 2024-07-29 - Przebudowa dróg na terenie gminy Błędów
Dodano: 2024-07-26 - „Remont drogi gminnej 360411W”
Dodano: 2024-07-24 - „Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia”
Dodano: 2024-07-24 - „Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Poniatowskiego, Kasztanowej i Borowskiego w Michałowicach Wsi”
Dodano: 2024-07-23 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielsk
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa drogi gminnej Rumunki Chwały - Granica Gminy
Dodano: 2024-07-11 - Przebudowa sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lelis wraz z zakupem sprzętu do ich utrzymania
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych w Kobyłce – etap V
Dodano: 2024-07-11