Miasto Sokołów Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Wolności 21
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Sokołów Podlaski
ul. Wolności 21 21
08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolowpodl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy ANDERSA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa ulicy ANDERSA w Sokołowie Podlaskim, zgodnie z projektem budowlanym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy którzy potwierdzą spełnianie poniższych warunków: I) spełniają wszystkie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008 roku, Nr 171, poz. 1058), a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym zakresie: a) wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonali z należyta starannością przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem* i wartością** robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Fakt należytego wykonania takiego zamówienia (roboty budowlanej) winien być potwierdzony stosownymi dokumentami, np. referencjami, protokołami odbioru końcowego wykonanych robót; *rodzaj zamówienia - roboty budowlane - Roboty w zakresie nawierzchni ulic z kostki brukowej ** wartość zamówienia - nie mniejsza niż 1.000.000 zł netto; b) dysponują kadrą do kierowania budową (kierownik budowy) posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz aktualny wpis na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; c) dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym realizację robót budowlanych wchodzących w zakres zamówienia, w tym sprzętem budowlanym; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym zakresie: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia stosownie do art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp II) na użyte materiały i wykonane przez siebie roboty przy realizacji przedmiotowego zamówienia, udzielą okresu gwarancji nie krótszego niż 3 lata; Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Formularz oferty (na załączonym druku) wraz z kosztorysem ofertowym i zbiorczym zestawieniem kosztów; b) Oświadczenie o spełnianiu wszystkich warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) - wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do siwz; UWAGA: W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) oświadczenie, o którym mowa w pkt 5 lit. b według treści jak w załączniku Nr 1 do specyfikacji składa upoważniony przedstawiciel konsorcjum (np. lider), natomiast każdy z członków składa oświadczenie według treści jak w załączniku Nr 1a do niniejszej specyfikacji. c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; f) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; g) polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; h) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; i) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru jak w załączniku Nr 2 do siwz; j) dokumenty potwierdzające prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie przez osoby wskazane w ofercie do kierowania budową i robotami; k) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (jedna budowa o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł netto), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru jak w załączniku Nr 3 do siwz;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sokolow.bip-jst.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi nr 2845W - ul. Brzozowa w Walendowie
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa ulicy Nowy Świat na odcinku od ul. Królewieckiej do ul. Marcina Borelowskiego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi leśnej nr 35 o długości 0,78 km w leśnictwie Podgórze
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja placu manewrowo-postojowego przy budynku administracyjno-biurowym na ulicy 3 Maja 20
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie utwardzenia terenu na obszarze KS MILAN Milanówek z wyznaczeniem miejsc postojowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4725W Mszczonów - Piekary - Wygnanka - granica województwa - (Cychry)
Dodano: 2016-07-26 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY GOŁYMIN-OŚRODEK Z PODZIAŁEM NA ZADANIA W MIEJSCOWOŚCIACH: CHRUŚCIELE I GOŁYMIN-OŚRODEK.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1333W Borowie - Wola Miastkowska - Miastków Kościelny w km 11+757 ÷ 12+117
Dodano: 2016-07-26 - Remont chodnika na ul. Chrzanowskiej w Milanówku
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Milanówka
Dodano: 2016-07-26