Przetargi.pl
Budowa ulic: ul. Konopnickiej str. prawa i ul. Krasińskiego str. lewa - I etap, ulicy Konopnickiej str.lewa i ul. Krasińskiego str. prawa - II etap, ul. Kochanowskiego - II etap (w ramach budowy małej obwodnicy) w Radomyślu Wielkim na Oś. Wola

Gmina Radomyśl Wielki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-310 Radomyśl Wielki, Rynek 32
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl Wielki
    Rynek 32 32
    39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulic: ul. Konopnickiej str. prawa i ul. Krasińskiego str. lewa - I etap, ulicy Konopnickiej str.lewa i ul. Krasińskiego str. prawa - II etap, ul. Kochanowskiego - II etap (w ramach budowy małej obwodnicy) w Radomyślu Wielkim na Oś. Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ulic: ul. Konopnickiej str. prawa i ul. Krasińskiego str. lewa - I etap, ulicy Konopnickiej str.lewa i ul. Krasińskiego str. prawa - II etap, ul. Kochanowskiego - II etap (w ramach budowy małej obwodnicy) w Radomyślu Wielkim na Oś. Wola w zakresie: a/ roboty przygotowawcze - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wyznaczenie trasy drogi i punktów wysokościowych, rozebranie płyt drogowych, płyt chodnikowych i obrzeży betonowych trawnikowych; b/ roboty ziemne (wykopy oraz przekopy, formowanie nasypów); c/ wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (warstwa dolna i górna) o gr. 15 cm, 20 cm po zagęszczeniu, stabilizowanej mechanicznie - 2260,0 m2 d/ wykonanie nawierzchni (warstwy ścieralnej) z betonu asfaltowego BA 0/12,8 dla ruchu KR1 o grubości 6 cm, 7 cm (po zagęszczeniu) - 1990,0 m2 e/ ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie z oporem z betonu B-15 - 469 mb; f/ regulacja pionowa studni rewizyjnych i kratek ściekowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy : 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Pzp ust.1 i ust.2 2) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min.: kierownik budowy - 1 osoba z uprawnieniami w specjalności drogowej - całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej ) oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Dysponują potencjałem technicznym - min.: - koparko-spycharka lub koparko-ładowarka o pojemności min. 015 m3 - walec wibracyjny o masie min. 10 ton - zagęszczarkę spalinową wibracyjną - samochód samowyładowczy o ładowności min.10 ton. 4) Posiadają doświadczenie w realizacji robót: warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli: a/ wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie jako główny wykonawca lub członek konsorcjum minimum 7000 m2 (łącznie) dróg lub chodników zrealizowanych w technologii tożsamej z przedmiotem zamówienia (nawierzchnie z betonu asfaltowego lub kostki brukowej z podbudową kamienną z mechanicznym zagęszczeniem) poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). Jeżeli kontrakt był wykonywany w ramach konsorcjum w/w warunek zamawiający uzna za spełniony, gdy zakres robót wykonanych przez członka konsorcjum będzie odpowiadać w/w zakresowi rzeczowemu. 5) Udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 48 miesięcy 6) Dysponują możliwością przeprowadzenia n/w badań laboratoryjnych: - kruszyw - betonów konstrukcyjnych, - betonów asfaltowych - innych wymaganych w SST 7) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 1 do oferty; 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5)Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy). 6)Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7)Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg. formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) 8)Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 9) Oświadczenie o możliwości wykonania badań wymaganych w pkt.5.1.6 SIWZ. 10) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach