Przetargi.pl
Budowa ulic Spółdzielczej i Jagiellońskiej w Marcinkowicach oraz ulicy Malinowej w Stanowicach

Gmina Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3133044 , fax. 71 3130199
  • Data zamieszczenia: 2014-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
    pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28 28
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3133044, fax. 71 3130199
    REGON: 93193486800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaolawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulic Spółdzielczej i Jagiellońskiej w Marcinkowicach oraz ulicy Malinowej w Stanowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Etap 1: Przedmiotem zamówienia jest budowa 370 m ciągu pieszo-jezdnego w ulicy Spółdzielczej w Marcinkowicach wraz z odwodnieniem oraz przebudowa 250 m ul. Jagiellońskiej w Marcinkowicach z odwodnieniem - 263m kanalizacji i oświetleniem drogowym. 2. Etap 2: Przedmiotem zamówienia jest budowa 566 m ulicy Malinowej w Stanowicach wraz z kanałem deszczowym 445,5 mb, przykanalikami i wpustami ulicznymi. 3. Etap 1 zamówienia obejmuje: 1) ulicę Spółdzielczą, w tym m.in.: - wykonanie koryta-wykopy; - ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem; - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o konstrukcji: 10 cm warstwa odsączająca z piasku, 25 cm podbudowa tłuczniowa, 2 cm warstwa kruszywa kamiennego 0-4 mm, 8 cm kostka betonowa, - wykonanie wjazdów z kostki betonowej 8 cm na podsypce kamiennej i podbudowie tłuczniowej; - wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej 6 cm na podsypce z piasku; - regulacja pionowa studni kanalizacyjnych; - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych; - wykonanie rurociągu o śr. 0,4m z rur żelbetowych typu WIPRO o dł. 372 m; - ustawienie 9 szt. studni o śr. 1000 mm; - wykonanie przykanalików fi 160 mm wraz z wpustami ulicznymi 9 szt. o śr. 500 mm. 2) ulicę Jagiellońską, w tym m.in.: - rozbiórkę górnej w-wy podbudowy tłuczniowej z wywozem materiału na odkład; - wykonanie koryta; - odwodnienie liniowe z rur perforowanych z PCV fi 110 w oplocie z geowłókniny; - ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem; - wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej o konstrukcji: 15 cm warstwa odsączająca, 15 cm podbudowy dolnej z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/63, 10 cm podbudowy górnej z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/32, 3 cm warstwa podsypki z miału kamiennego, 8 cm kostka betonowa, - wykonanie wjazdów z kostki betonowej 8 cm na podsypce kamiennej, na podbudowie tłuczniowej; - wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej 6 cm na podsypce kamiennej na podbudowie tłuczniowej; - humusowanie skarp korony drogi i poboczy z obsianiem trawą; - regulacja pionowa studni kanalizacyjnych; - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych; - wykonanie rurociągu o śr. 0,8m z rur żelbetowych typu WIPRO o dł. 98.5 m; - wykonanie rurociągu o śr. 0,3m z rur żelbetowych typu WIPRO o dł. 164,5m; - wykonanie przykanalików fi 200 mm z wylotami do wpustów ulicznych 6 szt. o śr. 500 mm; - ustawienie studni betonowych 1500mm 2 szt. i 1200 mm. 3 szt.; - ułożenie 254m kabla oświetleniowego i uziomu poziomego z bednarki; - ustawienie słupów oświetleniowych z oprawami szt. 9. 4. Etap 2 zamówienia obejmuje: 1) ulicę Malinową - ciąg dalszy od ul. Jagiellońskiej do km 0+566, w tym m.in.: - rozbiórkę górnej w-wy podbudowy tłuczniowej z wywozem materiału na odkład; - wykonanie koryta; - odwodnienie liniowe z rur perforowanych z PCV fi 110 w oplocie z geowłókniny; - ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem 1 152m; - wykonanie nawierzchni drogi i wjazdów do posesji z kostki betonowej o konstrukcji: 15 cm warstwa odsączająca, 15 cm podbudowy dolnej z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/63, 10 cm podbudowy górnej z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/32, 3 cm warstwa podsypki z miału kamiennego, 8 cm kostka betonowa, - wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej 6 cm na podsypce kamiennej na podbudowie tłuczniowej 1 880 m2; - plantowanie i humusowanie skarp korony drogi i poboczy z obsianiem trawą; - budowa kanalizacji deszczowej fi 300 kanał KD-T-M-2 od studni SDT-M-2 do studni SDT-M-2-1 dł. 57m; - budowa kanalizacji deszczowej fi 300 kanał KD-T-M-1 od studni SDT-M-4 do istniejącej studni SDF-5 dł. 188,5m; - budowa kanalizacji deszczowej fi 400 kanał KD-M-P-1 od studni SDM-5 do istniejącej studni SDM-1 dł. 161m; - budowa kanalizacji deszczowej fi 300 od studni SDF-12-2 do istniejącej studni SDF-12-1 dł. 39m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podanym powyżej zakresie określony został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami; - wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego, oznakowaniem drogi, wprowadzenie ruchu zastępczego; - przygotowanie harmonogramu robót na żądanie inwestora; - koszty związane z odwodnieniem terenu i wykopu; - koszty związane z rozwiązaniem wszelkich kolizji (uzgodnienia, naprawy, itp.); - koszty związane z wykonaniem wszelkich prób , pomiarów i badań wynikających z norm; - pokrycie kosztów związanych z korzystaniem z wody, energii elektrycznej; - pokrycie kosztów wszelkich uzgodnień z odpowiednimi instytucjami; - naprawę napotkanych i uszkodzonych w czasie robót urządzeń melioracyjnych oraz regulacja wysokościowa studni i zaworów; - ubezpieczenie placu budowy; - uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania i uzyskaniem decyzji na użytkowanie; - prowadzenie bieżącej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej; - wykonanie dokumentacji powykonawczej; - zapewnienie stałego porządku i czystości na placu budowy oraz ewentualne przedodbiorowe czyszczenie nawierzchni; - przywrócenie terenu wokół obiektu do stanu pierwotnego; - zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, opracowanie planu BIOZ. Termin wykonania zamówienia: Etap 1 do dnia 27.02.2015 r. Etap 2 do dnia 31.07.2015 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na etapie składania ofert w wysokości 30 000,00 PLN (trzydzieści tysięcy złotych), w jednej lub w kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji, g) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub 4) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Oławie nr: 2295850007 0010 0003 4340 0038. Na przelewie powinien być umieszczony tytuł: Wadium - ul. Spółdzielcza i Jagiellońska w Marcinkowicach oraz ul. Malinowa w Stanowicach. Kopię przelewu zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Pzp formach należy złożyć oryginał dokumentu w kasie Zamawiającego (pok. nr 14), a kopię z potwierdzeniem złożenia w kasie Wykonawca może dołączyć do oferty. 7. Zamawiający dopuszcza również dołączenie oryginału dokumentu wadium bezpośrednio do oferty lub w osobnej kopercie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaolawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach