Miejski Zakład Komunalny ogłasza przetarg
- Adres: 98-330 Pajęczno, ul. Międzyzakładowa 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 034 311 12 16, 311 22 36 , fax. 034 311 12 16
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunalny
ul. Międzyzakładowa 3 3
98-330 Pajęczno, woj. łódzkie
tel. 034 311 12 16, 311 22 36, fax. 034 311 12 16
REGON: 00015622200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulic na terenie miasta Pajęczno o łącznej długości 229 mb - poprzez wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na ulicach: Słoneczna, Wysoka i Różana - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
udowa ulic na terenie miasta Pajęczno o łącznej długości 229 - poprzez wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej - warstwa ścieralna o grubości 5 cm na ulicach: Słoneczna - 374,0 m2 Wysoka - 432,0 m2 Różana - 354,0 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się do nich odpowiednio. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy b) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów c) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania d) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków 4. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia e) zawiera błędy w obliczeniu ceny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1. - 1.3. składa: 1) pkt 1.1 i 1.3 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) pkt 1.2 - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z jednoczesnym zastosowaniem terminów dotyczących wystawienia poszczególnych dokumentów. Zamawiający żąda ponadto: 1.4. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ 1.5. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (w zakresie robót drogowych ), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 5 do SIWZ. 1.6. Wykaz sprzętu, który zostanie użyty do wykonania zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ; wykonawca posiada lub ma zapewniony dostęp ( dzierżawa- użyczenie) do sprawnych jednostek transportowych i sprzętowych wymaganych w SST w tym co najmniej: zestaw walców do zagęszczania - stalowy wibracyjny 1szt., ogumiony 1 szt. , rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt,. oraz zapewniony dostęp do zakupu masy bitumicznej z wytwórni mas bitumicznych w przypadku braku własnej wytwórni. 1.7. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający zażąda od wykonawcy przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 1.8. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwo, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłyną termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo terminu do składania ofert. 4. Zamawiający w razie wątpliwości wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów. 5. Do załącznika nr 1- formularz oferty należy dołączyć kosztorysy ofertowe - dla każdego odcinka ulic
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://e-bip.pl/start/12750
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi gminnej o geod. nr 2303 o długości 750mb w miejscowości Czernice - etap I
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa chodnika w miejscowości Niwiska i budowa chodnika w miejscowości Ostrówek.
Dodano: 2016-07-19 - Remont chodnika w ulicy Cichej z wymianą krawężnika po obydwu stronach jezdni, Remont ulicy Strykowskiej na odc. od ul. Słonecznej do Czystej
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa chodnika w miejscowości Niwiska i budowa chodnika w miejscowości Ostrówek.
Dodano: 2016-07-01 - Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Walków - Borki Walkowksie
Dodano: 2016-06-29 - Przebudowa ulic: Piaskowej, Słonecznej, Zachodniej, Południowej i Cichej w m. Czarnocin
Dodano: 2016-05-23 - Rozbudowa ulicy Wilczej i Topolowej w Zduńskiej Woli - etap II
Dodano: 2016-04-14 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Foluszczyki i Okoń
Dodano: 2016-04-07 - Remont drogi nr L134 l-ctwo Niżankowice nr L31P l-ctwo Budziaki
Dodano: 2016-04-05 - Przebudowa drogi w miejscowości Tychów - Szynczyce, gmina Czarnocin
Dodano: 2015-07-21