Przetargi.pl
Remont drogi gminnej o geod. nr 2303 o długości 750mb w miejscowości Czernice - etap I

Gmina Osjaków ogłasza przetarg

  • Adres: 98-320 Osjaków, ul. Targowa 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (043) 842 33 91 , fax. (043) 842 33 91 w. 31
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osjaków
    ul. Targowa 26
    98-320 Osjaków, woj. łódzkie
    tel. (043) 842 33 91, fax. (043) 842 33 91 w. 31
    REGON: 73093467700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej o geod. nr 2303 o długości 750mb w miejscowości Czernice - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem drogi gminnej zlokalizowanej na działce o geod. nr 2303 w miejscowości Czernice o długości 750mb i szerokości 4m. Remont obejmuje odcinek od skrzyżowania z drogą gminną relacji Czernice-Bębnów, o nawierzchni asfaltowej, oznaczony na planie zagospodarowania PT km 0+000,0 do KR km 0,750,00 (kierunek Wielgie). 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do zgłoszenia robót budowlanych z dnia 09.06.2016r., Nr AB.6743.347.2016, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, niniejszą SIWZ oraz wzorem umowy. UWAGA: Projekt budowlany obejmuje zakres kilku odcinków dróg w miejscowości Czernice. Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi gminnej wyszczególniony w pkt 1. 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne (w tym: roboty pomiarowe, plantowanie poboczy, roboty ziemne, profilowanie i zagęszczanie podłoża), wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego (o grubości 8cm), wykonanie nawierzchni drogi z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna), wykonanie geodezyjnego tyczenia oraz inwentaryzacji powykonawczej obiektu. 4. Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych należy zakończyć wszelkie prace przygotowawcze określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz za ich zgodność z dokumentacją techniczną, zgłoszeniem robót budowlanych i specyfikacją techniczną. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna oraz ewentualne dodatkowe dokumenty przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy stanowią część kontraktu, a wymagania wyszczególnione chociażby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje następująca kolejność ich ważności: (1) specyfikacja techniczna, (2) dokumentacja projektowa. 5. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów, uproszczeń lub opuszczeń w dokumentach kontraktowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian, poprawek czy uzupełnień. 6. Wszystkie materiały użyte do robót winny mieć świadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie wydane przez uprawnione jednostki. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub specyfikacjami technicznymi i wpłynie to na nie zadawalającą jakość elementu budowli materiały takie będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które w jakikolwiek sposób związane są z robotami. Wykonawca będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy; właściwy nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i p.poż w trakcie wykonywania robót; pokrycie wszystkich kosztów związanych z uzyskaniem świadectw na materiały, wyroby i urządzenia oraz badań laboratoryjnych wbudowanych materiałów i wykonanych robót; zapłata opłat za składowanie odpadów; przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wykonanego zakresu robót; usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie trwania odbioru, w niezwłocznym terminie. 8. Występujące w opracowaniach przetargowych nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Podane w opisach nazwy własne mają charakter przykładowy, a ich zadaniem jest sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zachowania technologii wykonania robót budowlanych i instalacyjnych i wszystkich parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, lecz nie gorszych od określonych w dokumentacji projektowej. Udokumentowanie równoważności leży po stronie Wykonawcy. W tym celu wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w szczególności: karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym, certyfikaty lub aprobaty zastosowania materiałów lub urządzeń. Wykonawca proponujący rozwiązania równoważne, niezależnie od innych dokumentów, powinien przedstawić wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych (zawierający zestawienie równoważnych materiałów z podaniem ich typu, modelu i producenta) oraz wykazać, że proponowane rozwiązania charakteryzują się nie gorszymi parametrami od przyjętych w dokumentacji projektowej. 10. Inspektor nadzoru powołany przez Zamawiającego może dopuścić do użycia tylko materiały, które posiadają deklarację zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, certyfikat zgodności z: Polską lub Europejską Normą lub aprobatą techniczną. W przypadku materiałów, dla których ww. dokumenty są wymagane przez STWiORB, każda partia dostarczona do robót będzie posiadać te dokumenty, określające w sposób jednoznaczny jej cechy. 11. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć wyrobów gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej i przedmiarze robót. 12. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych wyrobów dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty, deklaracje właściwości użytkowych, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 13. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały do czasu, gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru. 14. Wszelkie wyroby oferowane w przetargu powinny mieć dopuszczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie norm prawnych zgodnie z obowiązującym prawem na dzień otwarcia ofert. 15. Zamawiający informuje, że przed złożeniem oferty Wykonawca może dokonać wizji lokalnej w terenie. 16. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Do zawierania umów z podwykonawcami oraz dalszymi podwykonawcami odpowiednie zastosowanie mają przepisy art. 143b i następne Ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące zł 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 12 9251 1019 0011 1285 2000 0080. 4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie, a kserokopie dokumentu do oferty. Oryginału gwarancji wadialnej nie należy trwale łączyć z dokumentami ofertowymi. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający uzna za skutecznie wniesione, jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3) do godz. 10.00 dnia 11.08.2016r. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać: 1) nazwę, adres siedziby, NIP Wykonawcy, Zamawiającego i gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji), 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) okres ważności gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 5) oświadczenie gwaranta, że zobowiązuje się on bezwarunkowo i nieodwołalnie do zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na wskutek okoliczności określonych w ustawie. 7. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osjakow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach