Przetargi.pl
REMONT POKRYCIA DACHOWEGO, ELEWACJI I OGRODZENIA KOŚCIOŁA ŚW. MIKOŁAJA BPA W WOLBORZU

Parafia Rzymskokatolicka Św. Mikołaja Bpa w Wolborzu ogłasza przetarg

  • Adres: 97-320 Wolbórz, plac Jagiełły 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 616 47 07 , fax. 0-44 616 47 07
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka Św. Mikołaja Bpa w Wolborzu
    plac Jagiełły 5 5
    97-320 Wolbórz, woj. łódzkie
    tel. 0-44 616 47 07, fax. 0-44 616 47 07
    REGON: 04002650500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymskokatolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POKRYCIA DACHOWEGO, ELEWACJI I OGRODZENIA KOŚCIOŁA ŚW. MIKOŁAJA BPA W WOLBORZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pokrycia dachowego, elewacji i ogrodzenia kościoła św. Mikołaja bpa w Wolborzu. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków nieruchomych decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi nr Kl.IV-680-511-67 z dnia 28 września 1967 r. 2. Na przedmiot zamówienia składa się : 1) Remont elewacji,dachu - prace konserwatorskie zabytkowego kościoła - roboty dekarskie - roboty elewacyjne -renowacja stolarki okiennej i drzwiowej 2) Remont ogrodzenia -prace konserwatorskie wokół zabytkowego kościoła 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej , przedmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót w części 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IX.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień : art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy. tj: - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - złożą oświadczenie ,że nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy,to znaczy: a. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat -przed dniem wszczęcia postępowaniatj. do dnia 3 czerwca 2009 -, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali co najmniej 1 robotę budowlaną :remont, przebudowa konstrukcji pokrycia dachowego - i remont elewacji odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia -, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Uwaga : Warunek powyższy Zamawiajacy uzna za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał remont - przebudowę konstrukcji pokrycia dachowego i elewacji o wartości robót nie mniejszej niż 400 000 zł. b. Dysponują osobą- osobami posiadającą-posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności : - konstrukcyjno - budowlanej oraz kwalifikacje do kierowania pracami budowlanymi przy zabytkowych nieruchomych ,zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych i lub porzuconych zabytków ruchomych Dz.U.Nr 150,poz.1579 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy. IX. 2 Spełnienie ww. warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach -wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ- dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie ,że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , podpisane własnoręcznie . Działające wspólnie osoby fizyczne lub prawne powinny złożyć indywidualne oświadczenia. Zamawiający prosi, aby własnoręczne podpisy na oświadczeniu i ofercie były czytelne, tj. zostały złożone w sposób umożliwiający odczytanie, co najmniej nazwiska osoby podpisującej. W przypadku zaistnienia wątpliwości czy oświadczenie zostało podpisane przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, Zamawiający może zażądać dostarczenia w ustalonym przez siebie terminie wzoru podpisu uwiarygodnionego przez osobę zaufania publicznego np. radcę prawnego, adwokata, notariusza, itp. 2 Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. AKTUALNE NA DZIEŃ .... lub tożsame.... Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert -zaciągania zobowiązań. W przpadku oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązującym jest też załączenie umowy spółki 3 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i nie zalega z opłacaniem podatków, opłat . W przypadku składania oferty przez spółkę jawną w/w oświadczenie musi dotyczyć spółki jawnej a nie jej wspólników. 4. Wykaz zrealizowanych kontraktów w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot kontraktu wraz z podaniem ich wielkości ,wartości oraz daty i miejsca wykonania z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ,którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - lub/i pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 5 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował * Wykaz narzędzi powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w STW i OR 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , - lub/i pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ,jeżeli w wykazie wskazanym w pkt. 6 Wykonawca wykazał osoby ,którymi będzie dysponował, * 7. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wartość ubezpieczenie nie może być mniejsza niż 500 000 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie można złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą ,że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. KOSZTORYSY OFERTOWE - sporządzone na podstawie załączonego do SIWZ opisu przedmiotu zamówienia, przedmiarów robót . Kosztorys należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej 9. Wypełniony Harmonogram rzeczowo- finansowy zamówienia sporządzony zgodnie z wzorem do SIWZ. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu , o którym mowa w punkcie IX.3.2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzaju dokumentów ,jakich może żądać Zamawiający .. Dz.U.z 2008r. Nr 188 poz.1155

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolborz.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach