Przetargi.pl
Budowa ulic na osiedlu Powstańców Śląskich, etap II - ul. Zgrzebnioka, Łącznik, Bulwar Wschodni, Chodkiewicza, Korfantego

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2014-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulic na osiedlu Powstańców Śląskich, etap II - ul. Zgrzebnioka, Łącznik, Bulwar Wschodni, Chodkiewicza, Korfantego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane: CPV 45233120-6 Przedmiotem wykonania jest w oparciu o decyzje: Nr-547/2008 z dnia 12.11.2008 r BA.7351-1-523/2008 Nr-1/40/3013 z dnia 25.02.2013 r BA.6740.1.40.2013 Budowa dróg wewnętrznych w osiedlu Powstańców Śląskich (jezdnie, chodniki, wjazdy na posesje, włączenia do istniejących dróg, ścieżka rowerowa, parkingi) wraz z oświetleniem i odwodnieniem w miejscowości Kędzierzyn-Koźle. Układ komunikacyjny dla osiedla Powstańców Śląskich w Kędzierzynie -Koźlu zlokalizowany na działkach: 3437/2, 3427/78, 3427/34, 3427/63, 3429, 3427/27, 3430, 60/12, 60/10, 60/32, 60/3360/28, 60/24, 60/30, 3427/28, 3427/33, 3427/81, 60/21, 3427/101, 3427/103, 3427/65 3426/1, 3427/71,3420/23, 3420/30, 3420/52, 3420/62, 3427/59, 342758, 3420/89 Układ komunikacyjny stanowią ulice: Zgrzebnioka (pomiędzy ul. Horoszkiewicza, a Chodkiewicza), łącznik pomiędzy ulicami Zgrzebnioka i Chodkiewicza wzdłuż ul. Krzywoustego), Bulwar Wschodni, Chodkiewicza i Korfantego. I. Roboty rozbiórkowe i korytowanie 1. Mechaniczna rozbiórka podbudowy betonowej grub. 20 cm z wywiezieniem gruzu z terenu rozbiórki na miejsce składowania - 800,00 m2 2. Mechaniczne wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni i chodników głębokości 25cm - 9842,80 m2 3. Odwóz gruntu zmagazynowanego w hałdach na miejsce składowania z załadunkiem mechanicznym na środki transportowe - 2952,80 m3 4. Zdeponowanie ziemi na wysypisku - 2952,80 m3 II. Nawierzchnie drogowe 1. Dolna warstwa podbudowy z kruszyw łamanych grub. 20cm - 6466,10 m2 2. Ława pod krawężniki betonowa z oporem - 110,50 m3 3. Ława pod krawężniki betonowa zwykła - pod cieki - 31,20 m3 4. Krawężniki betonowe na podsypce cem.- piask. - 2017,69 mb. 5. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8cm na podsypce cem. - piask. grub. 5 cm - 6466,10 m2 III. Chodnik i ścieżka rowerowa 1. Ułożenie obrzeży betonowych na podsypce cem. - piask. - 1857,31 mb 2. Dolna warstwa podbudowy z kruszyw łamanych grub.10cm - 3376,70 m2 3. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8cm typu 10 na podsypce cem. - piask. grub. 5 cm - 3376,70 m2 IV. Kanalizacja deszczowa - roboty ziemne 1. Mechaniczne roboty ziemne z transportem urobku na odkład - 550,00 m3 2. Ręczne roboty ziemne z transportem urobku na odkład - 80,00 m3 3. Ręczne roboty ziemne z transp. urobku na miejsce składowania - 50,00m3 4. Pełne umocnienie ścian wykopów - 848,00 m2 5. Zasypka wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu - 580,00 m3 V. Roboty montażowo- sieciowe 1. Kanały z rur fi 315mm na podłożu z materiałów sypkich - 212,30 mb 2. Kanały z rur fi 200 mm na podłożu z materiałów sypkich - 127,50 mb 3. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1000mm - 10 szt. 4. Studnie ściekowe uliczne fi 500mm z osadnikiem - 31 szt. VI. Oznakowanie 1. Pionowe oznakowanie na słupkach stalowych - 8,00 szt. 2. Znaki T-29 oraz oznakowanie poziome - 10,00 szt. 3. demontaż i ponowny montaż hydrantu - 1 szt. VII. Instalacja oświetleniowa 1. Ręczne roboty ziemne - 298,90 m3 2. Demontaż słupów oświetleniowych - 6 szt. 3. Montaż słupów pochodzących z demontażu - 1 szt. 4. Montaż i stawianie słupów oświetleniowych wraz z oprawami - 38 szt. 5. Układanie bednarki - 1004,00 mb 6. Układanie rur osłonowych - 163,00 mb 7. Układanie kabli w rowach kablowych - 632,00 mb 8. Układanie kabli w rurach zamkniętych - 150,00 mb 9. Zasypka ręczna wykopów z zagęszczeniem gruntu - 220,20 m3 10. Plantowanie terenu po robotach ziemnych - 537,60 m2 VIII. Pomiary 1. Odtworzenie trasy linii w terenie - 0,918 km. 2. Pomiary linii kablowej 4-żyłowej - 40 odc. 3. Badania i pomiary instalacji uziemiającej - 39 pom. 4. Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - 38 pom. 5. Pomiar natężenia oświetlenia - 38 pom. 6. Pomiar impedancji pętli zwarcia - 38 odc. 7. Powykonawcze pomiary geodezyjne - 1 kpl. IX. Wycinka, nasadzenia drzew i zieleń drogowa 1. Mechaniczna ścinanie drzew z karczowaniem pni - 598 szt. 2. Mechaniczna wycinka żywopłotów - 44 m2 3. Mechaniczna wycinka zakrzaczeń - 3,0 m2 4. Wywóz dłużycy na miejsce składowania - 63,95 mp. 5. Wywóz karpiny na miejsce składowania 6. Utylizacja drobnej gałęziówki do średnicy 10 cm oraz usuniętych krzewów, karpiny, pozostałości pni, gałęzi i trocin. 7.Wykonanie nasadzeń drzewostanu z gatunku Klon o średnicy pnia min.-3,5cm i wysokości pnia min.-1,5m (wyznaczenie miejsca sadzenia, wykopanie dołów, posadzenie drzew z dowiezieniem oraz przycięciem koron i korzeni, opalikowanie każdego drzewa i przywiązanie, zaprawienie dołów ziemią urodzajną żyzna lub kompostową, podlanie nasadzeń, rozplantowanie lub wywiezienie pozostałej ziemi) - 60 szt. 8.Wykonanie nasadzeń drzewostanu liściastego szczepionego na pniu - wysokość pnia min 2,0m z gatunku: klon pospolity, lipa kaukaska, catalpa (wyznaczenie miejsca sadzenia, wykopanie dołów, posadzenie drzew z dowiezieniem z przycięciem koron i korzeni, osadzenie 3 palików na każde drzewo z poprzecznymi reglami i przywiązanie drzew, zaprawienie dołów ziemi ą urodzajną żyzną lub kompostową, podlanie nasadzeń, rozplantowanie lub wywiezienie pozostałej ziemi). - 8 szt. 9.Humusowanie terenu warstwą grub. 10cm z obsianiem trawą (z zakupem i dowozem humusu) - 2450,00 m2 Szczegółowy opis przedmiotu wycinki zawiera: - projekt inwentaryzacji drzewostanu - protokół brakarski UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany do zakupu w całości drewna uzyskanego z dokonanej przez siebie wycinki po cenach ustalonych Zarządzeniem Prezydenta Miasta nr 304/OSR/2013 z dnia 6 marca 2013r.- 63,95 mp. Wykonawca dołączy do protokołu odbioru prac dowód wpłaty za zakup drewna, dokonanego w kasie Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle UWAGA! Roboty budowlane ul. Chodkiewicza od pkt.18 do pkt. 20 oraz ul. Korfantego od pkt.14 do pkt. 14 prim mogą być prowadzone po 30 .07.2014r Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - projekt wykonawczy branży drogowej - projekt wykonawczy branży sanitarnej - projekt wykonawczy branży elektrycznej - projekt docelowej organizacji ruchu - projekt inwentaryzacji zieleni wraz z protokółem brakarskim - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - udostępniona przez Zamawiającego wizja lokalna - Pomocniczo dołączone przedmiary robót Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a.Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (w tym 1kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map / zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. b.Wykonanie dokumentacji powykonawczej. c.Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d.Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e.Organizację ruchu (w tym projekt organizacji ruchu) i oznakowanie budowy. f.Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. g.Zapewnienie dojazdu do posesji i punktów handlowych h.Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK i.Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. j.Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika k.Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. l.Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki: płytki chodnikowe, kostka granitowa, krawężniki i obrzeża chodnikowe w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. m.W przypadkach, gdy konieczna jest wycinka drzew, pocięcie ich na odcinki dł. 120 cm i uformowanie w stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Gdy konieczne jest wykonanie nasadzeń, należy wykonać i dołączyć mapę z wykazem zastosowanych sadzonek. n.Wykonawca uwzględni koszty zakupu drewna pochodzącego z wycinki w ilości 63,95 mp. w ofercie przetargowej. - nie ujęto w projekcie o.Wykonawca uwzględni w ofercie przetargowej koszt zakupu i transportu humusu na miejsce wbudowania w ilości określonej w punkcie IX-9 przedmiotu zamówienia.- nie ujęto w projekcie. Humusowanie obejmuje działki na których realizowane są ciągi jezdno-piesze oraz przestrzeń pomiędzy bulwarem Wschodnim , ul. Zgrzebnioka i Chodkiewicza. p.Wykonawca uwzględni w ofercie przetargowej koszt rozbiórki , odwozu i utylizacji nawierzchni betonowej ul. Korfantego i Chodkiewicza w ilościach określonych w punkcie I-1 przedmiotu zamówienia - nie ujęto w projekcie. q.Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych powlekanych (lub równoważnych) wg. wzorca zamieszczonego w wersji elektronicznej. r.Tablica o wym. 150cmx 100cm na słupkach metalowych w czasie trwania inwestycji i po zakończeniu inwestycji. s.Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.. t.Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna suma gwarancyjna powyższego ubezpieczenia na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia powinna wynosić nie mniej niż wartość złożonej przez Wykonawcę oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30 000.00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania całego zadania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach