Przetargi.pl
Budowa ul.Bohaterów Westerplatte - bocznej w Świdniku

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 43101935900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul.Bohaterów Westerplatte - bocznej w Świdniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem planowanej inwestycji jest budowa ul. Bohaterów Westerplatte-bocznej od km 0+000 do km 0+059,50 w Świdniku. Początek ciągu pieszo-jezdnego zlokalizowany jest na przecięciu z osią istniejącej ul. Bohaterów Westerplatte w km 0+000 – kilometraż roboczy. Koniec ul. Bohaterów Westerplatte-bocznej znajduje się przy granicy z działkami ewidencyjnymi nr 886/4 i 887 w km 0+059,50. Planowana trasa ulicy przebiega w linii prostej. Ulica Bohaterów Westerplatte-boczna jest drogą wewnętrzną oznaczoną w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Świdnik symbolem KDW. Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane jest w Świdniku na osiedlu ADAMPOL na działkach ewidencyjnych nr 771, 885/4, 886/1. Realizacja przedsięwzięcia jest zgodna z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. Zaplanowana budowa ul. Bohaterów Westerplatte-bocznej polegać będzie na wykonaniu ciągu pieszo-jezdnego o szerokości 5,50 m, sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego. 2. Zakres przedmiotu umowy: a) Roboty przygotowawcze: usunięcie drzew i krzewów z wywiezieniem z terenu budowy, przesadzenie drzewa, rozebranie nawierzchni zjazdów, rozebranie obrzeży chodnikowych, ogrodzenia z paneli metalowych z przekazaniem właścicielom lub ew. wywiezieniem z terenu budowy, b) Roboty ziemne z częściowym wywiezieniem z terenu budowy i częściowym wbudowaniem w nasyp na terenie budowy, c) Profilowanie, zagęszczenie podłoża oraz wykonanie konstrukcji i nawierzchni: jezdni z kostki brukowej betonowej o pow. 317,4 m2, zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej o pow. 21,0 m2, chodników i dojść do posesji z kostki brukowej betonowej o pow. 5,1 m2, d) Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem, e) Profilowanie, przekopanie, humusowanie, obsianie trawą i torfowanie powierzchni terenów zielonych, na całej powierzchni pasa drogowego i pomiędzy liniami rozgraniczającymi, f) Wdrożenie zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe), g) Regulacja włazów studni kanalizacji sanitarnej, h) Wykonanie kanalizacji deszczowej z separatorem i studnią chłonną, i) Wykonanie sieci oświetlenia ulicznego, j) Ułożenie rezerwowycyh (dla monitoringu miejskiego) rur ochronnych, k) Zabezpieczenie istniejącej sieci elektroenergetycznej NN, l) Wykonanie sieci telekomunikacyjnej, m) Zabezpieczenie istniejącej sieci telekomunikacyjnej, n) Zabezpieczenie istniejącej sieci gazowej, o) Geodezyjne pomiary powykonawcze (inwentaryzacja) ze stwierdzeniem Starostwa Powiatowego o przyjęciu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w wersji papierowej, p) Geodezyjne pomiary powykonawcze (inwentaryzacja) w wersji elektronicznej z rozszerzeniem *.dxf lub *.shp otwartej do edycji, powinna być wykonana w sposób umożliwiający jej zasilenie do posiadanego przez Zamawiającego programu do ewidencji dróg (Map View Desktop 3.4.120). q) Książka drogi i ewidencja drogi Zakres rzeczowy: • Wykonanie książki drogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. 2005 r., Nr 67, poz. 582) • Zasilenie danymi istniejącej ewidencji dróg Zamawiającego pracującej w programie Ediom (v. 2.17.0.38) oraz środowisku graficznym MapViewDesktop (v. 3.4.120) • Kilometraż drogi ustalić należy z zarządcą drogi 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać przy pomocy bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach