Przetargi.pl
Budowa ul. Żwirki i Wigury i ul. Nadleśnej w Świdniku (od ronda na ul. Żwirki i Wigury do ul. Mełgiewskiej)

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2020-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 43101935900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Żwirki i Wigury i ul. Nadleśnej w Świdniku (od ronda na ul. Żwirki i Wigury do ul. Mełgiewskiej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Budowa ul. Żwirki i Wigury i ul. Nadleśnej w Świdniku (od ronda na ul. Żwirki i Wigury do ul. Mełgiewskiej) 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wycinkę drzew kolidujących z planowaną inwestycją; 2) rozebranie istniejących nawierzchni; 3) wykonanie robót ziemnych; 4) budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz z studniami chłonnymi, skrzyń rozsączających, wpustów ulicznych wraz z przykanalikami do sieci; 5) budowę sieci energetycznej wraz z rozbiórką istniejącej sieci; 6) budowę sieci oświetlenia ulicznego wraz z rozbiórką istniejącej sieci; 7) budowę sieci wodociągowej wraz z rozbiórką istniejącej sieci; 8) budowę kanału technologicznego; 9) usuniecie kolizji z siecią energetyczną; 10) usuniecie kolizji z siecią telekomunikacyjną; 11) usunięcie kolizji z siecią gazową; 12) wykonanie kanalizacji deszczowej; 13) zabezpieczenie istniejącego kabla sieci teletechnicznej; 14) wbudowanie krawężników drogowych "stojących", najazdowych, łukowych oraz obrzeży betonowych; 15) wykonanie warstw konstrukcyjnych projektowanych nawierzchni; 16) wykonanie nasypów; 17) wykonanie zieleńców. 18) geodezyjne pomiary powykonawcze. 3. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga m.in: 1) wykonania odcinka ul. Nadleśnej od ul. Mełgiewskiej do dz. nr 72 min do podbudowy bitumicznej w terminie do 31.07.2020 r., 2) zapewnienia w czasie wykonywania robót ciągłej przejezdności dla samochodów budowy (również ciężkiego sprzętu) do budowanych obiektów magazynowo – logistycznych przy ul. Nadleśnej, 3) zapewnienia w czasie wykonywania robót dojazdu, w ramach czasowej organizacji ruchu do obiektów magazynowo – logistycznych przy ul. Nadleśnej, po wykonanym odcinku ulicy ul. Nadleśnej od ul. Mełgiewskiej do dz. nr 72, w celu zapewnienia możliwości płynnego funkcjonowania pracy obiektu. 4) umożliwienie wykonania sieci kanalizacji sanitarnej niezależnemu wykonawcy na odcinku ul. Nadleśnej od ul. Mełgiewskiej do dz. nr 72 w terminie do 30.05.2020r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów możliwych do uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz. U. z 2019 r. , poz. 700 z późn. zm.). 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 6 do SWIZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach