Przetargi.pl
Budowa ul. Wspólnej w Szczekocinach - etap I, Budowa ul. Ogrodowej w Szczekocinach - etap I

Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach ogłasza przetarg

  • Adres: 42445 Szczekociny, ul. Senatorska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 557 050 , fax. 343 557 165
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach
    ul. Senatorska 2
    42445 Szczekociny, woj. śląskie
    tel. 343 557 050, fax. 343 557 165
    REGON: 15139873500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczekociny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Wspólnej w Szczekocinach - etap I, Budowa ul. Ogrodowej w Szczekocinach - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Wspólnej w Szczekocinach – etap I oraz budowa ul. Ogrodowej w Szczekocinach – etap I. 2. Zamówienie składa się z dwóch części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1 – Budowa ul. Wspólnej w Szczekocinach – etap I Ulica Wspólna położona jest w Szczekocinach, jest drogą gminną i odgałęzia się bezpośrednio od ulicy Nowej i kończy się włączeniem do ulicy Polnej, krzyżuje się z drogami dojazdowymi osiedlowymi tj. ulicą Centralną i Ogrodową. Całkowita długość ulicy Wspólnej wynosi ok. 440 mb, a realizowanego odcinka 168,10 mb. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ulicy Wspólnej w szczególności w zakresie: jezdnia o szer. 5,50 m od skrzyżowania z ul. Centralną na długości 168,10m, wyspy przejezdnej mini ronda w osi skrzyżowania ul. Wspólnej i Ogrodowej, chodnika na odcinku ronda, zjazdów na posesje - dobudowa fragmentów zjazdów do istniejących zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej, pobocze po stronie prawej o szer. 0,75 m, zmiany lokalizacji wpustów deszczowych jezdniowych, oznakowania poziomego i pionowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa zamienna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż przewidziany do wykonania w ramach niniejszego zamówienia. Część 2 – Budowa ul. Ogrodowej w Szczekocinach – etap I Ulica Ogrodowa położona jest w Szczekocinach, jest drogą gminną i odgałęzia się bezpośrednio od ulicy VIII Pułku Ułanów, która należy do grupy dróg lokalnych i kończy się włączeniem do ulicy Wspólnej. Ulica Ogrodowa jest drogą przelotową, która krzyżuje się z bocznymi drogami dojazdowymi osiedlowymi tj. ulicą Romańskiego, Reja, Witosa i Kosynierów. Całkowita długość ulicy Ogrodowej wynosi ok. 450,0 mb, a realizowanego odcinka ok. 163,00 mb. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ulicy Ogrodowej w szczególności w zakresie: jezdnia o szer. 6,00 m od skrzyżowania z ul. VIII Pułku Ułanów na długości 163,00m, chodnik obustronny o szer. 2,00 m oddzielony od jezdni pasem zieleni szer. 3,00 m, zjazdy indywidualne na posesje, zjazd publiczny na ul. Romańskiego, zabudowę lub przebudowę żeliwnych przykrawężnikowych wpustów deszczowych ulicznych jezdniowych, zabezpieczenie istniejących urządzeń infrastruktury technicznej, regulację wysokościową istniejących włazów studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wpustów ulicznych oraz żeliwnych, skrzynek zasuw lub hydrantów wodociągowych umieszczonych pasie drogowym, ustawienia oznakowania pionowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa zamienna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż przewidziany do wykonania w ramach niniejszego zamówienia. 3. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy m.in. następujących osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dostarczy przedstawicielowi Zamawiającego oświadczenie, że przy realizacji robót będzie zatrudniał osoby, o których mowa w pkt. 2, na podstawie umowy o pracę (dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców) oraz listę tych osób (pracowników). Bez przedstawienia listy pracowników osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę, nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Po zakończeniu robót Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że podczas realizacji robót zatrudniał osoby, o których mowa w pkt. 1, na podstawie umowy o pracę. 3. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba niezatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez Zamawiającego oraz przez inne osoby i organy upoważnione na podstawie odrębnych przepisów (np. Inspekcja Pracy), Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia tej osoby z placu budowy. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1 000 PLN za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp) 3) Pełnomocnictwo. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 5) Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą uproszczoną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach