Przetargi.pl
Budowa ul. Nadrzecznej w Lublinie (na odcinku od ul. Adama Mickiewicza do ul. Tadeusza Rejtana)

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2013-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Nadrzecznej w Lublinie (na odcinku od ul. Adama Mickiewicza do ul. Tadeusza Rejtana)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową: projekt budowlano - wykonawczy branży drogowej, sanitarnej, elektroenergetycznej szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt organizacji ruchu, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. 2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji, w tym: a) budowę ul Nadrzecznej wraz z obustronnymi chodnikami i elementami organizacji ruchu, b) budowę miejsc postojowych, c) budowę zjazdów indywidualnych i publicznych, d) budowę oświetlenia drogowego wraz z linią zasilającą słupy i szafką oświetleniową Sz. O 29/2, e) budowę sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami deszczowymi, f) przebudowę linii kablowej SN z kanalizacją dla kabli światłowodowych, g) zabezpieczenie istniejących sieci nie wymagających przebudowy, h) wycinka drzew i krzewów - Zamawiający zastrzega sobie konieczność wycinki większej ilości drzew niż wskazana w projekcie, i) wykonanie pasów zieleni w obrębie prowadzonych robót. 3. Rozbiórkę istniejącego ogrodzenia wzdłuż ul. Nadrzecznej (na odcinku od ul. Adama Mickiewicza do ul. Wałowej) i budowa nowego ogrodzenia z paneli systemowych mocowanych do słupów stalowych, zgodnie z nową granicą własności. 4. Regulację pozostałych elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego. 5. Uporządkowanie terenu robót. 6. Opracowanie i uzgodnienia z Zamawiającym, w wyznaczonym przez niego terminie, rzeczowo-finansowego harmonogramu robót, uwzględniającego wysokość środków zabezpieczonych na realizację przedmiotu zamówienia. 7. Wykonanie niezbędnych prób i badań: a) przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru, b) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie ilości zrealizowanych robót, c) przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych. 8. Obsługa geodezyjna prowadzonych robót. 9. Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót i zatwierdzenie go w ZDiM w Lublinie. 10. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej (3 egz.) oraz elektronicznej w formacie gis/cad dostarczonej na nośniku CD. 11. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia w 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, badania typu, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 12. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach