Przetargi.pl
Budowa ul. Litewskiej.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4050380 , fax. 077 4050379
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 077 4050380, fax. 077 4050379
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Litewskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót w ul. Litewskiej obejmuje: 1) Kolektor kan. sanitarnej: a) Kanalizacja sanitarna z rur PVC fi 200x5,9 mm kl.S (SN8) - 253,5m b) Studzienki z kręgów bet. fi 1,0 m (min.B40) - 6 szt. c) Studzienki z kręgów bet. fi 1,2 m (min.B40) - 4 szt. 2) Przykanaliki: a) Przykanaliki z rur PVC fi 160x4,7 mm kl.S (SN8) - 118,50m b) Studzienki z kręgów bet. fi 0,8 m (min.B40) - 18 szt. 3) Kolektor kan. deszczowej: a) Kanalizacja deszczowa z rur PVC fi 315x9,2 mm kl.S (SN8) - 107,0m b) Studzienki z kręgów bet. fi 1,0 m (min.B40) - 2 szt. c)Wpust deszczowy z osadnikiem fi 0,5m - 12 szt. d)odwodnienie liniowe 59,5 mb 5) Oświetlenie ul. Litewska a) linia kablowa 0,4 kV YKY 4*16 mm2 b) słupy oświetleniowe typu SSO 60/60/3P -18 szt. 6) Droga ul.Litewska a) ulica z kostki betonowej gr. 8cm szer. 6m.Progi zwalniające mają być wykonane z kostki granitowej o wym. 10 x 10 cm. b) chodniki o szer. 2m z kostki betonowej gr. 6 cm, wjazdy do posesji z kostki czerwonej o gr.8 cm 3.2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Kompleksowa obsługa geodezyjna wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym) wydzielenie gruntu pod przepompownię b)Wykonanie dokumentacji powykonawczej. c)Organizacja, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d)Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e)Organizacja ruchu i oznakowanie budowy. f)Zapewnienie przez Wykonawcę dowozu samochodem do czterech przedstawicieli Zamawiającego do trzech razy w tygodniu, z miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego na plac budowy wraz z powrotem na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego g)Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK. h)Zajęcie pasa drogowego. i)Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. j)Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. k)Wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Miejskie Składowisko Odpadów lub na inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. l)Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku po uprzedniej akceptacji inwestora. m)Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: 1.Projekt budowlany ,,Kanalizacja sanitarna ul.Miodowej i równoległej, os. Żabieniec w Kędzierzynie-Koźlu wykonany przez Usługi Projektowe ,,Inżynieria Sanitarna z Kędzierzyna-Koźla, Barbara Skowrońska-Petek 2.Projekt wykonawczy ,,Kanalizacja sanitarna,wodociąg i odwodnienie ulic wykonany przez Usługi Projektowe ,,Inżynieria Sanitarna z Kędzierzyna-Koźla, Barbara Skowrońska-Petek 3.Projekt wykonawczy ,,Przepompownia ścieków wykonany przez Usługi Projektowe ,,Inżynieria Sanitarna z Kędzierzyna-Koźla, Barbara Skowrońska-Petek 4.Operat wodno-prawny ,,Odprowadzenie wód opadowych do ziemi z powierzchni drogi lokalnej i budowa urządzeń -studni chłonnych wykonany przez Usługi Projektowe ,,Inżynieria Sanitarna z Kędzierzyna-Koźla, Barbara Skowrońska-Petek 5.Projekt organizacji ruchu na czas budowy sieci wod.-kan. wykonany przez Usługi Projektowe ,,Inżynieria Sanitarna z Kędzierzyna-Koźla, Barbara Skowrońska-Petek 6.Projekt wykonawczy - drogi wykonany przez Usługi Projektowe ,,Inżynieria Sanitarna z Kędzierzyna-Koźla, Mirosław Sieja, 7.Projekt wykonawczy -branża elektryczna ,,Zasilanie przepompowni ścieków PS ul. Grzybowawykonany przez Pracownie Projektowo-Usługową z K-Koźla,Wiktor Romejko 8.Projekt wykonawczy-branża elektryczna ,,Oświetlenie uliczne ulica Miodowa wykonany przez Pracownie Projektowo-Usługową z K-Koźla, Wiktor Romejko 9. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych branże: sanitarna, wodociągowa, drogowa, elektryczna (sieć kablowa oświetlenia ulicznego ul.Miodowa i linia kablowa zasilania przepompowni ścieków przy ul. Grzybowej) oraz dokonaną wizję lokalną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do dnia 2009-07-10 do godz. 12:00 wnieść wadium w wysokości 20.000,0 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz w poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z 2000r. z późniejszymi zmianami).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Akceptacja projektu umowy., Zaakceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonego do SIWZ projektu umowy (z załącznikiem) w tym zawartych w niej warunków płatności. , Niepodleganie wykluczeniu oraz posiadanie możliwości ubiegania się o zamówienie., Złożenie podpisanego oświadczenia. , Niezbędna wiedza i doświadczenie., Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - Wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat tj. od 19.06.2004r do 18.06.2009r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót w zakresie robót drogowych i budowy rurociągów do odprowadzenia kanalizacji sanitarnych na wartość łączną co najmniej 1.000.000,0 zł w tym roboty drogowe na wartość co najmniej 500.000,0 zł, Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności., Posiadanie uprawnień wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych., Spółki cywilne lub konsorcjum., W przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) obowiązują następujące warunki: - ustanowienie Pełnomocnika reprezentującego wspólników spółki lub reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy., Sytuacja ekonomiczna i finansowa., Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500.000,0 zł lub posiadać zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości, - Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 200.000,0 zł i ważną na dzień złożenia oferty, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. , Zgodność złożonej oferty z SIWZ., Złożona oferta spełnia wymogi SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Projekt umowy., Zaakceptowany bez poprawek i zastrzeżeń projekt umowy o roboty budowlane (druk Nr 4 SIWZ) i karta gwarancyjna (załącznik nr 1 do umowy) podpisany przez osobę reprezentującą Wykonawcę z podaniem imienia i nazwiska., Oświadczenie w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp., - Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzony wg wzoru druku Nr 2 SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje Pełnomocnik., Wykaz wykonanych robót., - Wykaz (sporządzony wg wzoru druku nr 3 SIWZ) robót wykonanych w okresie od 19.06.2004r do 18.06.2009r, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz zamawiających (odbiorców) wraz z potwierdzeniem przez nich (na wykazie lub odrębnymi referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach wykazu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. , Informacja z KRK w zakresie art.24 ust 1 pkt. 4-8, - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla osób krajowych reprezentujących Wykonawcę w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8, tzn., że nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w przypadku cudzoziemców również zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju ich pochodzenia. Data wystawienia tych dokumentów nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Informacja z KRK w zakresie art.24 ust. 1 pkt. 9, - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca firmy Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (dotyczy osób prawnych oraz spółek osobowych podlegających obowiązkowi rejestracji w KRS w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są przedsiębiorcy nie będący osobami fizycznymi), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Odpis z rejestru lub wpis do ewidencji., - Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawionego (zaktualizowanego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich, Zaświadczenie naczelnika US, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Zaświadczenie z ZUS lub KRUS, - Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Pełnomocnictwo., Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wspólnikowi) reprezentującemu spółkę cywilną lub pełnomocnikowi reprezentującemu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg wzoru określonego w druku nr 8 SIWZ., Informacja z banku., - Informacja banku lub SKOK, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w zakresie zdolności kredytowej zapis ma być jednoznaczny, że Wykonawca posiada bezwarunkową zdolność kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 500.000,0 zł. Powyższa informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. W tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku., Polisa OC., - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia stwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 200.000,0 zł. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej. W innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia, które potwierdzają, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie OC od prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek złożyć dokumenty w zakresie ubezpieczenia, Formularz oferty., Oferta wypełniona ściśle z wymogami SIWZ na załączonych drukach podpisanych przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach