Przetargi.pl
Budowa ul. Kwiatowej i modernizacja nawierzchni ul. Wiklinowej w Chełmnie

Gmina Miasto Chełmno ogłasza przetarg

  • Adres: 86-200 Chełmno, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 771 729 , fax. 566 771 774
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Chełmno
    ul. Dworcowa 1
    86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 771 729, fax. 566 771 774
    REGON: 87111848300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Kwiatowej i modernizacja nawierzchni ul. Wiklinowej w Chełmnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – Budowa ul. Kwiatowej: 1.1. W ramach wykonania nawierzchni ulicy przewiduje się wykonanie następujących robót drogowych: • roboty rozbiórkowe: krawężniki i nawierzchnia z płyt betonowych Jomb, • wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni i zjazdów, • ustawienie krawężników na ławie betonowej, • wykonanie w-wy odsączającej z piasku, podbudowy z MNSM na jezdni i zjazdach, • ułożenie w-wy wiążącej i ścieralnej z mieszanki min. bitumicznej na jezdni, • skropienia międzywarstwowe emulsją asfaltową, • wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na zjazdach, • regulację wysokości urządzeń podziemnych. - studni i zaworów, • ustawienie oznakowania pionowego, wykonanie oznakowania poziomego, • uformowanie poboczy gruntowych. 1.2. Bilans powierzchni objętej zamówieniem: - Podbudowa – 1198 m2 - Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo-żwirowych – 1198 m2 - Zjazdy – kostka brukowa betonowa - 112 m2 2. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - Modernizacja ul. Wiklinowej zgodnie z przedmiarem odcinek nr 2 od km 0 + 000 do km 0+193 : 2.1.W ramach modernizacji przewiduje się wykonanie następujących robót drogowych: • roboty pomiarowe, • ścinkę poboczy, • profilowanie podłoża, • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, • wykonanie potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową i grysami kamiennymi, • uformowanie poboczy gruntowych. 2.2. Bilans powierzchni: - Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 644 m2 - Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych – 624 m2 - Zjazdy -72 m2 Dla wszystkich części zamówienia: 3. Podstawą wyceny oferty jest dokumentacja, Przedmiar stanowi dokument pomocniczy. 4. Dokumentacja stanowi załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 6. Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych. 7. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 8. Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi normami polskimi lub w przypadku ich braku z normami unijnymi. Dostarczone materiały winny posiadać aprobaty techniczne, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania. 9. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie wynagrodzenia ryczałtowego zgodnie z przedstawioną ofertą. 10. Materiały z rozbiórki, które Zamawiający uzna za nadające się do dalszego wykorzystania lub stanowiące wartość złomu Wykonawca przekaże do magazynu przy ul. Biskupiej w Chełmnie. 11.Wymagania dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ( Art. 29 ust 3a PZP) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia : - operator maszyn – min 1 osoba, - pracownik fizyczny prac związanych z wykonaniem nawierzchni – min 2 osoby. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania, w trakcie realizowania umowy przez Wykonawcę, czy faktycznie osoby wykonujące prace wymienione powyżej są zatrudniane na podstawie umowy o pracę. Wykonawca ma obowiązek przedstawiania Zamawiającemu zestawienia zawartych umów o pracę (albo przed rozpoczęciem robót objętych taką umową). 1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, podwykonawców i dalszych podwykonawców odnośnie spełniania przez wykonawcę, podwykonawcę i dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 3 dni robocze, wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. oświadczenie odpowiednio Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy; b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników), zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Kopia każdej umowy musi być opatrzona unikalnym oznaczeniem (np. numerem), zaś dane osoby/osób, której umowa/umowy dotyczą powinny być załączone w odrębnej zamkniętej kopercie, tak aby możliwe było odniesienie danej kopii umowy do konkretnego pracownika. c. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wskazanych przez niego osób na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie wskazanych osób (pracowników) przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, z zachowaniem wymogu jak w pkt. b akapit ostatni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach