Przetargi.pl
Budowa ul. J. Piłsudskiego w Sierpcu - odc. od ul. I. Paderewskiego do ul. A. Mickiewicza (etap II)

Gmina Miasto Sierpc ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, Piastowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 275 86 86 , fax. 024 275 86 33
  • Data zamieszczenia: 2019-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sierpc
    Piastowska 11 a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 275 86 86, fax. 024 275 86 33
    REGON: 61101548300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/bipkod/004

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. J. Piłsudskiego w Sierpcu - odc. od ul. I. Paderewskiego do ul. A. Mickiewicza (etap II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    • W ramach zamówienia zaplanowano:  budowę ulicy Piłsudskiego klasy L (lokalna) na odcinku od ulicy Paderewskiego do ulicy Mickiewicza o szerokości jezdni 7,0 m dwupasową dwukierunkową o długości około 370 m, w tym budowę włączenia do ul. Mickiewicza, zjazdów indywidualnych, zjazdów publicznych na drogi dojazdowe i ciągu pieszo rowerowego o szerokości 2,5 m,  wykonanie instalacji oświetlenia ulicznego oprawami ulicznymi o mocy 100W na słupach 9 m z wysięgnikiem 1,5 m i 2,5 m. Instalacja oświetlenia zasilana będzie z projektowanej szafki oświetleniowej SOT,  odwodnienie ulicy Piłsudskiego poprzez odprowadzenie wód deszczowych z nawierzchni z kostki betonowej i betonu asfaltowego projektowanymi spadkami poprzecznymi i podłużnymi do projektowanych studzienek ściekowych z osadnikiem, a następnie przykanalikami z włączeniem do projektowanego kanału deszczowego Ø 315 mm,  wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego, wg odrębnego opracowania, • Jezdnia ulicy Piłsudskiego:  wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W - warstwa wiążąca – grubość warstwy 8 cm – powierzchnia 2560,78 m2,  wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna – grubość warstwy 4 cm – powierzchnia 2560,78 m2, • Zjazdy indywidualne i publiczne – 189,10 m2, • Ciąg pieszo rowerowy – 887,86 m2, • Chodniki - 15,10 m2, • Ścieżka rowerowa – 3,21 m2, • Tereny zielone - 2 283,16 m2. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1) Projekt budowlano- wykonawczy, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Przedmiar robót 4) Projekt Stałej Organizacji Ruchu. 3. Wykonawca w ramach zadania zobowiązany jest do wykonania i zamontowania tablicy informującej o przyznanym dofinansowaniu ze środków w ramach „Funduszu Dróg Samorządowych” nabór z dnia 13 marca 2019 r.- 12 kwietnia 2019 r. na realizację zadań na 2019 rok. Wzór tablicy zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego. 4. Termin gwarancji: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia w rozumieniu art. 577. Kodeksu cywilnego, która stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady. 2) Okres udzielonej gwarancji jakości będzie jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca będzie mógł zaoferować gwarancję w latach, na okres od 5 (gwarancja minimalna) do 7 (gwarancja maksymalna) lat. 5. Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 35 000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5. pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium; 2) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 3) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach