Przetargi.pl
Budowa trzyoddziałowego przedszkola w Radgoszczy (działka nr ewid. 2039/1) - Etap I - wykonanie fundamentów - sprawa znak: BI-3410/206/09

Gmina Radgoszcz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-207 Radgoszcz, pl. św Kazimierza 7-8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 641-41-39 , fax. 0-14 641-46-61
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radgoszcz
    pl. św Kazimierza 7-8 7-8
    33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie
    tel. 0-14 641-41-39, fax. 0-14 641-46-61
    REGON: 85166078900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa trzyoddziałowego przedszkola w Radgoszczy (działka nr ewid. 2039/1) - Etap I - wykonanie fundamentów - sprawa znak: BI-3410/206/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. W ramach robót objętych niniejszym postępowaniem należy wykonać: 1. prace przygotowawcze - prace pomiarowe wraz z geodezyjnym wytyczeniem obiektu (koszty ogólne), usuniecie humusu warstwa grubości 20 cm wraz ze zdeponowaniem poza obręb robót, 2. wykonanie fundamentów obiektu (całość robót tj. wykopy, roboty żelbetowe, izolacje przeciwwilgociowa oraz zasyp). W ramach wykonania fundamentów przedszkola przewidziano również wykonanie zasypu fundamentów przyszłego przedszkola do poziomu około 50 cm poniżej wykonanych ścian fundamentowych. Związane jest to z istniejącym ukształtowaniem terenu działki (duże zróżnicowanie rzędnych terenu działki i założonym poziomem zerowym budynku przedszkola), na której wykonywane będzie przedszkole i co jest związane z tym przewidywanym brakiem gruntu do pełnego zasypu wykonywanych fundamentów. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego etapu zadania inwestycyjnego podaje przedmiar robót. Istniejący stan zagospodarowania działki, na której realizowane będzie przedsięwzięcie budowlane. Na przedmiotowej działce obecnie znajduje się czynne przedszkole, oraz inne obiekty zaznaczone na projekcie zagospodarowania terenu. Ze względu na ewentualny dostęp dzieci przebywających w przedszkolu do terenu, na którym będzie realizowane zadanie Wykonawca Robót musi przewidzieć trwałe zabezpieczenie terenu robót przed dostępem obcych osób (ogrodzenie to będzie własnością Wykonawcy Robót i po wykonaniu fundamentów Wykonawca będzie mógł zdemontować powyższe ogrodzenie). Koszty wykonania zabezpieczenia terenu przed dostępem osób niezatrudnionych przy realizacji zadania należy przewidzieć w kosztach ogólnych budowy. Inne obiekty kolidujące z planowanym do wykonania nowym budynkiem przedszkola Zamawiający wyburzy we własnym zakresie przed przekazaniem placu budowy Wykonawcy Robót. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych w stosunku do tych materiałów, których nazwy zostały wymienione w projekcie technicznym, bądź w przedmiarze robót. Wszelkie prace związane z wykonaniem fundamentów należy wykonać zgodnie z załączonym wyciągiem z Projektu budowlano - wykonawczego trzyoddziałowego przedszkola w Radgoszczy opracowanego przez Autorską Pracownię Projektową z siedzibą w Tarnowie, ul. Tuchowska 25 a. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) projekt budowlano - wykonawczy, 2) przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do sporządzenia oferty) 3) projekt umowy. Dokumenty te stanowia załącznik do Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Dąbrowa Tarnowska, Nr 92-9462-0003-2002-2000-0062-0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Radgoszczy, adres: 33-207 Radgoszcz, Pl. Św. Kazimierza 7-8, pok. Nr 11 (sekretariat) lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), tj. a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: a. Wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na budowie obiektów kubaturowych o wartości brutto powyżej 50.000 zł każda z nich, z potwierdzonymi referencjami należytego wykonania robót. b. Mieć w dyspozycji personel: - kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - pracowników fizycznych w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia. c. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 100 tyś. złotych; Spełnienie powyższych warunków zweryfikuje Komisja Przetargowa badając dokumenty, o których mowa w ust. III. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyzej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww. warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku -OFERTA- zał. nr 1 do SIWZ w celu zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2.Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone i podpisane pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty (załączyć jeżeli dotyczy). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne ( załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 16.10.2006 r. zmieniające rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r., Nr 188 poz. 1155) - załączyć jeżeli dotyczy. 7. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 3 do SIWZ zatytułowanym -Potencjał kadrowy- wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności niezbędnych do wykonania zamówienia, (uprawnienia - Wykonawca musi załączyć kserokopie potwierdzone za zgodność). Wymagane minimum potencjału kadrowego: - kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia. Należy udokumentować kwalifikacje zawodowe tylko kierownika, natomiast imiona i nazwiska pracowników fizycznych którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należy tylko wpisać do załącznika nr 3 -Potencjał kadrowy-. 8. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 4 do SIWZ zatytułowanym -Doświadczenie zawodowe- oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora (ewentualnie telefon), wartość robót oraz czas trwania zamówienia (podać daty). Wymagane minimum: 2 (dwie) zrealizowane budowy o wartości brutto powyżej 50.000 mln zł każda z nich - roboty muszą być zakończone. 10. Referencje potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 9 zostały wykonane w terminie i z należytą starannością. 11. W załączniku nr 5 zatytułowanym -Podwykonawcy- żądamy wskazania, jaką cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wartość robót powierzonych do wykonania podwykonawcom nie może przekraczać 25% zamówienia całkowitego brutto. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcy, załącza zał. nr 5 do oferty z adnotacją nie dotyczy 12. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 100 tys. złotych. Ponadto do oferty należy dołączyć: 13. Kosztorys ofertowy z podaniem nośników cenotwórczych. 14. Potwierdzenie wpłaty wadium. Dodatkowe oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach