Gmina Stryszów ogłasza przetarg
- Adres: 34-146 Stryszów,
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0 33 879 74 12 , fax. 0 33 879 74 23
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryszów
34-146 Stryszów, woj. małopolskie
tel. 0 33 879 74 12, fax. 0 33 879 74 23
REGON: 07218210800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stryszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu, zjazdu z drogi powiatowej, chodnika oraz kanalizacji deszczowej przy budynku ośrodka zdrowia w Stryszowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa parkingu, zjazdu z drogi powiatowej, chodnika oraz kanalizacji deszczowej przy budynku ośrodka zdrowia w Stryszowie. Zakres robót obejmuje wykonanie : 1. Zjazdu z drogi powiatowej, 2. Kanalizacji deszczowej, 3. Parkingu, 4. Chodnika. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać następujące wymagania : 1. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie warunku : a). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b). Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. c). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku : a). Realizacja co najmniej jednego zadania inwestycyjnego, odpowiadającego swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. do dnia 30 września 2009 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy podać wartość i okres realizacji tych zadań. Fakt wykonania takich budów musi być potwierdzony referencjami od Inwestora. b). Posiada przewidzianą do realizacji niniejszego zamówienia następującą kadrę : - kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; Należy przedstawić : - uprawnienia budowlane kierownika budowy z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - oświadczenie kierownika budowy zawierające zobowiązanie do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia w zakresie posiadanych uprawnień. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku : a). Posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 50.000,00 zł. - informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych w wymaganej kwocie lub potwierdzająca możliwość zaciągnięcia kredytu w wymaganej kwocie - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży następujące dokumenty : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykaz zrealizowanych zadań inwestycyjnych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. do dnia 30 września 2009 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy podać wartość i okres realizacji tych zadań. Fakt wykonania takich budów musi być potwierdzony referencjami od Inwestora. 6. Wykaz kadry która będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności. 7. Oświadczenie kierownika budowy zawierające zobowiązanie do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia w zakresie posiadanych uprawnień wraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 8. Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 9. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Kosztorys ofertowy. Ma on zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania inwestycji. Należy załączyć także kosztorysy szczegółowe lub kosztorysy w formie uproszczonej - skróconej sporządzone na podstawie załączonego przedmiaru robót. Kosztorys w formie uproszczonej - skróconej należy przedstawić z wyszczególnieniem : podstawy wyceny - kalkulacji zawartej w przedmiarze robót, ilości jednostek, ceny jednostkowej netto, wartości każdej pozycji netto zawartej w przedmiarze robót. Przedstawiony kosztorys uproszczony- skrócony ma zawierać także zestawienie materiału, robocizny i sprzętu oraz tabele elementów scalonych. 12. Wzór umowy parafowany przez osoby(ę) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 13. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: - Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. - Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela/partnera wiodącego. - Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy je załączyć do oferty. - Przedstawiciel/partner wiodący winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie. - Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 14. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 3 niniejszego działu, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 3 niniejszego działu zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 15. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę ( oryginał dokumentu ) - dotyczy sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wymienione w dokumencie określonym w pkt.1 niniejszego działu. Uwagi : 1. Wszystkie w/w dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby(ę) uprawnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 2. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 3 niniejszego działu. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Umowa konsorcjum musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia jak również okres gwarancji i rękojmi.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stryszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót rozbiórkowych, budowa parkingu, dojazdów utwardzonych oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie nieruchomości położonej w Wieliczce przy ul. Szpunara 22
Dodano: 2016-04-05 - Budowa parkingu przy ul. Krupniczej - Widok w Tarnowie
Dodano: 2016-03-10 - Budowa parkingów przy ul. 3 Maja w Skawinie - Parking 1
Dodano: 2015-10-15 - Miejsca postojowe przy Al.Andersa. Znak sprawy 10/IX/2015
Dodano: 2015-09-15 - Budowa miejsc postojowych wraz z odwodnieniem przy cmentarzu w miejscowości Łukowa i Śmigno
Dodano: 2015-09-10 - Modernizacja parkingu przy Al. Piłsudskiego w Nowym Sączu
Dodano: 2015-08-31 - Budowa parkingu przy ul. Pułaskiego 78 w Tarnowie
Dodano: 2015-07-23 - WYKONANIE NAWIERZCHNI PARKINGOWEJ PRZY SZPITALU W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Dodano: 2015-07-17 - Budowa parkingu gminnego wraz z oświetleniem, kanalizacją deszczową, zjazdem publicznym z drogi gminnej ul. Kochanowskiego w Makowie Podhalańskim
Dodano: 2015-01-22 - Budowa miejsc postojowych os. Jagiellońskie
Dodano: 2014-09-25