Gmina Miasto Złotów ogłasza przetarg
- Adres: 77-400 Złotów, al. Piasta 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2632640 w. 27 , fax. 067 2650025
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Złotów
al. Piasta 1 1
77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
tel. 067 2632640 w. 27, fax. 067 2650025
REGON: 00052544100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlotow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa trybun z zadaszeniem, łącznika i budynku zaplecza boiska na stadionie przy ul. Wioślarkiej w Złotowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i wyposażenie pod klucz trybuny z zadaszeniem, łącznika i budynku pomocniczego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce Nr 296/4, przy ul. Wioślarskiej w Złotowie, zgodnie z Programem funkcjonalno - użytkowym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie i wykażą się zaprojektowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 inwestycji o podobnym charakterze, tj, obiektów budowlanych, w tym wiat i hal o konstrukcji jak przewidziano w zamówieniu, 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie i wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 inwestycji o podobnym charakterze, polegających na budowie lub przebudowie obiektów kubaturowych o wielkości powierzchni ponad 300 m2, 1.4. Dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym, co najmniej: a) 1 projektantem branży budowlano-konstrukcyjnej, posiadającym wykształcenie wyższe i minimum 10-letni staż pracy w projektowaniu, oraz doświadczenie w sporządzeniu co najmniej 2-ch projektów obiektów o podobnym charakterze, b) 2 pracownikami kadry technicznej, posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót budowlanych, z uprawnieniami do kierowania robotami budowlano-konstrukcyjnymi, w tym jedną osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu pracami budowlanymi na co najmniej 2 zadaniach inwestycyjnych o podobnym charakterze, przewidzianą do wykonywania obowiązków kierownika budowy, 1.5. Posiadają środki finansowe w wysokości, co najmniej 500.000,00 PLN lub posiadają zdolność kredytową w tej wysokości (łącznie dla Wykonawców składających ofertę wspólną). 1.6. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 1.000.000 zł, i zobowiązują się do zachowania ubezpieczenia, w co najmniej takiej wysokości do końca okresu realizacji zamówienia. 1.7. Udzielą gwarancji na wykonane przez siebie roboty budowlano - montażowe na okres 36 miesięcy od dnia oddania obiektu do użytku. 1.8. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 3a, b) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. d)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. e)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 4. Doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót objętych przedmiotem zamówienia: Należy sporządzić wykaz : a) zaprojektowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 inwestycji o podobnym charakterze, tj, obiektów budowlanych, w tym wiat i hal o konstrukcji jak przewidziano w zamówieniu, b) zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 inwestycji o podobnym charakterze, polegających na budowie lub przebudowie obiektów kubaturowych o wielkości powierzchni ponad 300 m2, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Potencjał kadrowy - załącznik nr 5. Należy załączyć do oferty wykaz kadry technicznej proponowanej do realizacji zamówienia, spełniającej wymagania określone w rozdz. V pkt. 1.4 lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (wg wzoru w SIWZ). Do wykazu jw. należy załączyć: - kopię posiadanych uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, - opis doświadczenia zawodowego, potwierdzający posiadanie wymaganego doświadczenia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Załączenia do oferty kopii aktualnego dokumentu (polisy) potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych) wraz ze zobowiązaniem do zachowania ubezpieczenia w co najmniej takiej wysokości do końca okresu realizacji zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Załączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 500.000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3.Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty w oryginale pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w § 1 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mową w ust 1 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem, na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlotow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pod nazwą: zabezpieczenie budynku Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku oraz rewitalizacja i adaptacja jego zachodniego skrzydła na cele kulturalne.
Dodano: 2016-07-27 - Projekt budowy kanalizacji tłocznej pomiędzy Piotrowem Pierwszym, a Głuchowem wraz z budową pompowni w Piotrowie Pierwszym
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz sprzedaż wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem węzła cieplnego w budynkach położonych w Poznaniu przy: 1)ul.Paderewskiego 10 / ul. Sierocej 10,2)ul. Rolnej 8, 8A.
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej na wymianę pokrycia dachowego kościoła poewenagelickiego w Odolanowie
Dodano: 2016-07-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ratusza w Odolanowie (2 postępowanie)
Dodano: 2016-06-23 - Wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej wielobranżowej budowlanej i wykonawczej (projektowej i kosztorysowej) osiedla mieszkalnego wielorodzinnego w Poznaniu przy ul. Biskupińskiej wraz z infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną, parkingami, drogami wewnętrznymi z chodnikami i małą architekturą oraz placem zabaw, wykonanie dokumentacji projektowej przyłączy i sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej a nadto uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-06-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ratusza w Odolanowie
Dodano: 2016-06-09 - Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej zamiennej, wielobranżowej budowlanej i wykonawczej (projektowej i kosztorysowej), dla wielorodzinnego budynku mieszkalnego o 24 mieszkaniach i powierzchni użytkowej 1.350,00 m2 p.u.m. +/- 10%, podpiwniczonego wraz z infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną, z parkingami, drogą wewnętrzną z chodnikami i małą architekturą, w Poznaniu przy ul. Dojazd 10B, uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę tej inwestycji oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-03-21 - Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na bazie przekazanego przez Zamawiającego projektu budynku powtarzalnego, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w szczególności uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji inwestycji budownictwa komunalnego - ul. Hlonda (zjazd z ul. Zawady)
Dodano: 2016-02-25 - Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - wykonawczej oraz realizacja na jej podstawie robót budowlano-montażowych w zakresie modernizacji tablicy wyników Toru Regatowego Malta, w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-02-16